Päivi
|
|
« Vastaus #13950 : 09.07.2011 09:07:29 » |
|
määpä lähen tuksun kanssa koirakaupoille... menee se lauantai niinki..
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13951 : 09.07.2011 20:03:12 » |
|
vitsinhitsi, tänään on kyllä ollut sikakuuma! Täällä päin myös ukkosti tosi paljon, ja sähköt meni moneen otteeseen. Junaradan puomit on jääneet jumiin, niin että autolla pitää mutkitella sieltä välistä. Kävin tänään koeratsastamassa hevosen, se oli oikein kiva! Ihastuin. Toivon, että myyjä myy sen mulle! Toivottavasti kenellekään ei ole tahaphtunut mitään näiden salamoiden keskellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #13952 : 10.07.2011 19:51:15 » |
|
Minäkin voisin lähteä koirakaupoille.. Lyhytkarvainen kääpiömäykky ois tosi ihku Huh hellettä, töissä oli jotain +30 ja ulkona auringossa varmaan +40. No, pitää ottaa yksi pikku siideri viilennykseksi Tuli muuten tässä yhtenä päivänä semmonen mäykky vastaan, ja oltiin sitä niin hyvvää pattaa sen koirulin kans, ettei paremmasta vällii..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #13953 : 11.07.2011 12:18:15 » |
|
Jösses, että on Q-ma! Oon ommellu koko viikonlopun ja tänään pidän pienen tauon siitä. Paljon olis vielä tekemättä Nooh, ehkä se tästä suttaantuu.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #13954 : 12.07.2011 14:33:33 » |
|
Tahtoisin pakata mun perheeni kassiin ja tehdä jonkun katoamistempun.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #13955 : 12.07.2011 17:59:26 » |
|
Voi teitä. Kuhan vaan sanotte että ilmestyn nyt tähän ja tähän kellonaikaan tähän paikkaan, ja paras olisi sinunkin siellä silloin olla. Kotona taas vaihteeksi ja meni monta tuntia välttämättömien asioiden hoitoon, eikä kassi ole vieläkään kokonaan purettu. Kiva että näyttää tuo ilma viilenevän niin pystyy tässäkin kopissa taas nukkumaan.. Niin ja ilman että hyttyset herättää ininällään kun luukkuja on pakko pitää auki..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #13956 : 13.07.2011 10:46:13 » |
|
Mun pitää nyt varmaankin lähettää maailmalle jonkinlainen toive, että tulisi vastaan sellainen vakavissaan oleva mies, eikä olisi liikaa noita kevyen seuran hakijoita sekoittamassa palettia. On se kuitenkin yhtä tyhjän kanssa niistä toivoa joskus kehittyvän jotain..ei tällä hetkellä oikein jaksa sellaista. Luottavainen mieli on yhä onneksi. Nostin vihdoin itselleni sellaiset kortit taroteista jotka kuvaavat liittoa. Ja hee, osaan nykyään sanoa jopa ei.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #13958 : 14.07.2011 19:36:17 » |
|
Kun kerran oon puhunu siitä miten ajatuksillani oon saanu muutettua elämääni,
ajattelin ny listata nää "sattumat"
- siivosin työpöytäni, ajatellen että nyt on tilaa uudelle tulla
* Silminnäkija otti yhteyttä
siivosin toisen kerran
* sain tarjouspyynnön ison yrityksen henkilöstöluennosta
Siivosin kolmannen kerran
* sain työn -sisustussuunnittelu konsultaatio
siitä lähtien siivonnut korujen teon jälkeen ajatellen että uusille on nyt tilaa
* jos ei heti, niin päivän viiveellä tullut monta "tilausta"
Piti maanantaina 11.7. olla eräässä paikassa ennustamassa, josta ei tullukka mitään
sain päähänpistona lähtee Ideaparkkiin, yleensä en edes käy Qii-kivikaupassa, johon nyt sain
päähäni mennä. myyjä oli omistaja ja halus että teksin siin luentoja. ja näin tein
13.7. tuli tarve lähtee nokialle citymarkettiin, mietin pitkään että mikähän tääki ny o,
kunnes poislähtiessä näin tyypin, joka oli pohtinut blogisita erääseen lehteen...
14.7. tuli idea lähtee porijazzeille ja porista löyty kauan etsimäni käsilaukku ja housut.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #13959 : 15.07.2011 10:09:50 » |
|
nii, unohtamatta sitä, että mut pyydettiin eilen adhd-aikuset ry:n potilasetutyöryhmän pj:ksi. pitkä titteli mutta varmasti on painoarvoo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #13960 : 15.07.2011 10:43:50 » |
|
Tahtoisin pakata mun perheeni kassiin ja tehdä jonkun katoamistempun.
Miks? en mä enää muista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #13961 : 15.07.2011 11:57:45 » |
|
Hermostunutta energiaa ilmassa. Aamusta heräilin jo ennen herätyskelloa ja vilkuilin, että joko pitää nousta. Nytkin on vähän sähikäisolo, ettei oikein tiedä, että miten päin pitäisi olla. Ja jos tää nyt johtuu täysikuusta, niin onpoa outo reaktio. Yleensä nukun täydenkuun aikaan sikeästi. Hermostuttaa, enkä edes tiedä miksi.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #13962 : 15.07.2011 20:33:41 » |
|
Ja jos tää nyt johtuu täysikuusta, niin onpoa outo reaktio. Yleensä nukun täydenkuun aikaan sikeästi.
Tämä täysikuu on kauriissa, joten me ollaan vähän kuin tähtäimessä. Ja aika isona se näyttää mollottaneen tällä kertaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #13963 : 16.07.2011 21:30:27 » |
|
kaulakoru, mä voin hyvin ymmärtää sun tyttöäsi. Soma, kuulostaa hienolta kokemukselta! Jännittävää! Mä olen käynyt aika monta hevosta nyt ostoratsastamassa, eikä ole löytynyt vielä sitä omaa. Samaan aikaan pitäis tässä miettiä remppoja asuntoon ja sisustusta, joka ei ehkä kiinnosta ihan hirveesti just nyt. Tai kiinnostaisi enemmän jos voittaisin lotossa ja voisin laittaa just silleen kun tykkäisin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #13964 : 17.07.2011 10:42:09 » |
|
Täällähän on tapahtunut paljon jänniä juttuja.Somallakin aika huikea kokemus. Hevoset ovat haaveissa pienillä ja isoilla.Minusta tuntuu,että se hevosen löytäminen on melkein sama juttu,kuin miehen löytäminen,sen vain tietää ,kun se oikea on kohdalla.Sitten se on menoa,eikä sitä hevosta voi unohtaa,se pyörii mielessä,vaivaa öin ja päivin.Tekee levottomaksi olon,ei maistu ruoka,eikä uni.Eikä elämä maistu enää muutenkaan,sydän vain läpättää miten sattuu.Se ei sitten lopu,ennenkuin se hevonen on kotona,ja ite on lopullisesti nalkissa siihen. "nimim.kokemusta on vasta tullut"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|