Sivuja: 1 ... 935 936 [937] 938 939 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6079218 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Ariella
Vieras
« Vastaus #14040 : 09.08.2011 11:07:29 »

Mahtaakohan Adele olla vielä täällä?
Kysyypi ex-TH.

ps. päätin palata tänne uusin voimin ja nimimerkein Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14041 : 09.08.2011 12:46:51 »

Ei kai siinä jos sen haluaa ajella. Miehillähän siitä tulee optinen illuusio että "se" on isompi kuin onkaan Wink Ja itse olen myös kokeillut putsvek-meininkiä, on siinä etunsa mutta sänkiosio on sitten vaan ikävä. On se vaan yksi paikka josta ei tarttis saada haavoja kun koskee Wink

*A*

Yök, en haluaisi miestä joka ajalee sieltä karvansa ja itselleni riittää joskus silloin tällöin bikinirajojen ajeleminen. Voin vain kuvitella millaista on sitten kun sänki iskee tuonne alas  buck2
Tosin, moni nainenhan käy vahaamassa pois karvojaan ja se kipu lienee aika kiva..

Ei ei, suurin ongelma ei ole sänki, vaan se kun karvatupet tulehtuvat. Mulla väistämättä aina, teki mitä teki, kun olen erityisen herkkäihoinen.  Lips Sealed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14042 : 09.08.2011 15:48:38 »

koostin opettajille pienen pdf:n adhdsta, kun tuntu semmoselle tilausta olevan. kovin sitä on linkitetty naamakirjassa. siis on mulla blogissa ladattavissa itelle pdf:nä.

Viimeviikon lehtijutusta poiki tänää Inhimillisen Tekijän kiinnostus, joten vaihtuupi vissiin printti liikkuvaan kuvaan meikäläisellä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ariella
Vieras
« Vastaus #14043 : 09.08.2011 16:16:47 »

Kysyypi ex-TH.

Eipä ole ketään Adeletä näkynyt. Tervetuloa takaisin!

Kiitos kaulakoru Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14044 : 09.08.2011 16:19:37 »

koostin opettajille pienen pdf:n adhdsta, kun tuntu semmoselle tilausta olevan. kovin sitä on linkitetty naamakirjassa. siis on mulla blogissa ladattavissa itelle pdf:nä.

Viimeviikon lehtijutusta poiki tänää Inhimillisen Tekijän kiinnostus, joten vaihtuupi vissiin printti liikkuvaan kuvaan meikäläisellä.

Oletko tutkinut tai tutkituttanut mitä astrologisia tekijöitä on päällä kun sinua nyt viedään?  Cheesy
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14045 : 09.08.2011 16:40:46 »

no e Smiley
saap kattoo Wink
alko tossa joulukuun lopussa ja ei tunnu loppua näkyvän.
Mietin, että näkyyks toi adhd muutoin kartalla?
Lillithistä ku oli topikki nii jotenki se selitys osu kovin.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14046 : 09.08.2011 21:51:33 »

Kysyypi ex-TH.

Hei, ihmettelin mihin aikoinaan yhtäkkiä hävisit, jos siis olet se mitä muistelin  Smiley
Mutta tervetuloa takaisin!
tallennettu
Ariella
Vieras
« Vastaus #14047 : 10.08.2011 06:43:53 »

kimo: Tuli muutoksia vauhdilla elämääni ja oli aika mylläkkää aikaa, niin poistuin siksi.

Paljon on päässeet unohtumaan asiat, kun olin poissa 1,5 vuotta. Tuntuu etten osaa enää omaa karttaani lukea  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14048 : 10.08.2011 08:09:51 »

Minkä meteoriitin? Shocked
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14049 : 10.08.2011 09:58:28 »

Meteoriitin? Sellaisen kiven siis? Smiley
Itseänikin huvittaa, miten nämä "yhdet" venyvät lähes aina toisiksi, kolmansiksi jne... Onneksi itse osaan juoda kohtuudella, enkä ole koskaan vetänyt yli ollessani juomassa. Vaikkei se olisi siihen yhteen sitten jäänytkään. Grin
Tämä päivä tuntuu ihanalta, vaikka tällä viikolla on ollut aika matalalla yleisfiilis. En tiedä johtuneeko säästä vai mistä. Astrologia on alkanut kiinnostaa (heh, johtuneekohan tästä foorumista kenties...) ja olisi kiva alkaa tutkimaan sitä enemmän näin syksyn alkaessa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #14050 : 10.08.2011 20:14:37 »

Hui! Irrottaa itse hampaan. En ikinä uskaltais. Tosin oon tehnyt ihmiskokeen hammaslääkärissä itselleni eli juurihoito ilman puudutusta.
Sanoin lekurille että jos kauheesti vikisen puuduta.
Ei tarvinnut. Omaan aika korkean kipukyynyksen ja hallittu kipu on eri asia kuin yllättäen alkava ilman apua.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14051 : 10.08.2011 21:05:42 »

Hammaslääkäri on mulle aina ollu tosi vaikee paikka. Jätän tosi mielelläni menemättä ja oon tosi laiska varailemaan aikoja. Grin Ja ajatuskin jostain hampaiden poistosta saa kyllä paniikkiin! Tosin siinä on yksi syy, miksi pidän purukalustosta tosi hyvää huolta.
Ilta on menny hyvää kasvispiirakan ohjetta etsiessä. Ystävät keksivät, että tuleevat meille huomenna juhlistamaan minua, eikä minun tarvitse huolehtia mistään, oon vaan rennosti ja teen piirakan kahville. Cheesy
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14052 : 10.08.2011 22:44:44 »

Mulla on hyvä keino tuolle "yksille" menossa... Menee sen tylsimmän kaverin kanssa, niin yksi on oikein sopiva ellei jopa liikaa Wink

*A*

Mä taas tulen helpommin juoneeksi liikaa, jos seura on tylsää.  Tongue
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14053 : 11.08.2011 09:06:56 »

Meilkonen transiitti. mummiälestä. tätäkö tää ny ste enteilee, kun eilen soittivat ihmimillisestä tekijästä, että haluavat tehä jutun ADHDsta, tän viimeviikon Me Naiset -jutun innoittamina. 98% todennäkösyydellä ottavat mut haastatteluun 15.9.

Lainaus
Jupiter kolmio Nousumerkki
Tämän ohituksen voimakkuus on ***** tähteä.
Tarkka ajankohta 23.9.2011
Vaikutus alkaa 23.8.2011 ja päättyy: 7.10.2011
Tämä ohitus toistuu noin 4-8 vuoden välein.

Nyt onkin sitten vuorossa todella upea aika persoonallisen itsesi toteuttamisen alueella. Jokainen itsesi vuoksi ja siksi puhtaasta sydämestä tekemäsi teko viimeisten kahdeksan vuoden ajalta pinotaan nyt vaakaan palkkioiden eli saatavien puolelle.

Kohtaat nyt ihmisiä, jotka luottavat kykyihisi ja antavat sinulle hyvin merkittävää tukea kaikessa, mikä on todella sydäntäsi lähellä. Itseesi ja persoonaasi kohdistuvan luottamuksen ja arvostuksen turvin pääset elämässäsi eteenpäin uskomattomalta tuntuvia harppauksia.

Kunnioitus ja arvostus kohdistuu nyt ensi sijassa persoonaasi ja olemukseesi, ei niinkään siihen, mitä olet tähän mennessä saanut aikaan elämässäsi. Siksi kannattaa varautua hyvin yllättäviinkin käänteisiin ja tarjouksiin tuoda itseäsi esille kokonaan uudella tavalla. Nyt ei kukaan kysele meriittien perään, sillä sinusta lähtee sellainen voimakenttä, etteivät siinä todistukset paljoa paina kumpaankaan suuntaan.

Voimasi ja siihen kohdistuva kunnioitus on jälleen sitä suurempaa, mitä rohkeammin olet uskaltanut pitää kiinni henkilökohtaisista ja persoonallisista tarpeistasi ja mieliteoistasi antamatta muiden esittämien vaatimusten tai odotusten horjuttaa päätöksentekoasi.

Samanaikainen avautuva semisekstiili deskendentille tuo nyt tullessaan ensimmäiset huomionarvoiset palkkiot kyvystäsi uudella tavalla toteuttaa läheisiä ihmissuhteita tueksi henkilökohtaisille tavoitteillesi ja ideoillesi. Osoittamasi rohkeuden ja rehellisyyden luomissa puitteissa tulet tällä jaksolla saamaan pyyteetöntä apua kaikille mahdollisille ideoille, joita olet toteuttamassa.

Kehityksellesi ja pyrkimyksillesi tärkeitä ihmisiä osuu tiellesi kuin vahingossa, eikä sinun tarvitse puhua ketään puolellesi. Jos sinä olet viimeisten kahden vuoden aikana luottanut rakkaimpiisi niin paljon, ettei sinun ole tarvinnut tehdä kovin paljoa heidän hyväkseen vain velvollisuudentuntosi ajamana, niin samalla tavalla sinuun nyt luotetaan.

Vapautuminen liian sitoviksi muodostuneista ihmisistä tapahtuu myös paljon normaalia vaivattomammin ja antaa tilaa uusille minuuttasi edelleen vapauttaville ihmissuhteille. Kaikki mitä tapahtuu, tukee henkistä kasvuasi ja kehitystäsi ja laajentaa maailmankuvaasi. Uusien rakkaussuhteiden syntyminen kuuluu myös tähän kuvioon, mikä johtuu lähinnä viehätysvoimasi lisääntymisestä. Sinuun ihastuvat nyt monet sellaiset, joihin et aiemmin olisi uskaltanut kunnolla edes katsoa. Uskalla vain nauttia vetovoimastasi niin kauan kuin vientiä riittää, sillä kaiken tämän olet omalla käyttäytymiselläsi ansainnut.

Ellet sitten tunnista tällaista toimivuuden ja hyvän olon jaksoa, niin katso tarkasti taaksesi ja huomaa, kuinka lujasti olet antanut muiden sitoa elämäsi ja tukahduttaa elämänilosi. Jatkossa opit ehkä pikkuhiljaa ottamaan enemmän vastuuta itsestäsi ja pääset käsiksi myös näihin upeisiin palkkiojaksoihin.
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #14054 : 11.08.2011 09:13:56 »

Minäpä voisin jättää koko alkoholin pois, kun ei sitä edes kaipaa, eikä ole tilaisuuksia edes ottaa. Muutenkin olen paljon rennompi ilman alkoa ja osaan tehdä niitä älyttömiä tempauksia ihan selvinpäinkin. Enemmän musta tulee jännittäjä ja omien tekemisieni tarkkailija, jos alan kallistella kuppia.

Vetää energiat matalaksi tälläinen sateinen ja pilvinen sää. Kuulaita syyspäiviä odotellessa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 935 936 [937] 938 939 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: