Eikä ironia! :DMitä sä oikein oot syöny?! Mäkin haluan samaa!....Tai en oo varma uskallanko
en oikeen tiä ittekkä. kaikki alko 21.8.2010.
sillon oli yksissä mc bileissä, joissa luin iltiksestä juttua Nora EKholmin ADHDsta.
erikoisinta oli, että maanantaina tuli häneltä mulle kaveripyyntö.
Nora pyys mua hoitaan ton hyvä terveys-haastattelun, jonka sitten teinki.
Sen jälkeen tuli Mari Petäjän maili meidän osuuskuntaneuvojan kautta, jossa mari haki
adhd-kasvoja, ja siihen siis menin kans mukaan.
sitten tuli Telma-lehti, sitten Tulva. ja sitten Me Naiset josta sitten kumpus tää Inhimillinen
tekijä. Silminnäkijä on ainoo taho, johon oon ite ottanu keväällä yhteyttä ja se selvis tänään
että tekee jutun.
eilen Markun kanssa juteltiin se luennointihomma
tänään sain kutsun adhdliiton koulutukseen, ja lähen vetään ryhmiä ja vt-toimintaa.
tarkotus olis sitten vielä ensvuonna lähtee parisuhdeneuvontaan adhd-perheisiin sekä luennoitteen liiton
puitteissa adhd- naisista.
perään tuli vielä inboxi viesti (naiselta jota ennoo koskaan livenä tavannut) :"Puhuin juuri liittoon.Sinulla on mahdollisuudet vertaisryhmänohjaajaksi aikuisten ym. soppareille kunhan olet käynyt tuon koulutuksen. Edellyttävät, että käyt myös sen jatkokoulutuksen, järjestetään ensi vuoden puolella. Vuodenvaihteessa on työntekijähaut ensi vuoden soppareille .ADHD-liiton soppareilla joissain aikuisten ryhmissä on mukana ite vastavalla diagnoosilla olevia. En ole vetänyt ite näitä kursseja, mutta ollut kyllä samoilla koulutuspäivillä useamminkin. Yleensä diagnosoidut ovat olleet miehiä. Nyt tuli mieleen, että voisin selvittää, josko sulla olis mahdollisuuksia moiseen, naisnäkökulma olis hyvä sielläkin.
Riippuu tietty siitä miten sun oma elämä on hanskassa, koska siellä pitäis pystyä kertomaan niitä vinkkejä, millä olet saanut elämäsi balanssiin, siis ihan ratkaisuja diagnosoiduille miten saat hommat tehtyä, arjen kaikki paperiasiat, rahankäytöt, tiskit, laspsen asait ym tehtyä.
Laita mietintään, olisitko valmis lähtemään tällaiseen..mulla on hyvät suhteet liiton ihmisiin ja voisin asioista päättäviltä vähän varmistella miten näitä henkilöitä nykyisin haetaan ym. kursseille."