|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #14131 : 20.08.2011 21:13:04 » |
|
Kahvia ja kakkaroita, aivan liikaa.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14132 : 21.08.2011 08:47:32 » |
|
Apua. Liikaa kofeiinia. Ei pysty olla mitenkään päin! Haukotuttaa samalla kun olen erittäin hyperaktiivinen...varokaa vaan ettei levottomuus tartu kun luette tätä Ensiavuksi koitin nuuhkia laventeliöljyä, jos se vaikka rauhottais vähän. TIRIRIRIRIRIRITIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Muoksis* No niin, se laventeliöljy toimi tosi hyvin. Onpahan nyt apu sitten tuohonkin ongelmaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.08.2011 09:24:46 kirjoittanut Kuuhilda »
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #14133 : 21.08.2011 09:23:34 » |
|
Miten mä olen ollut ihan pihalla ;O En oo yhtään tienny sansaista... Vaikkei mulla mitään henkilökohtaista suhdetta häneen ollutkaan niin tää tuntuu ihan kauheelta, silmät kostuu koko ajan. Näki niin monta kertaa sen nimimerkin foorumeilla että se jotenkin kuuluu tänne... Paljon enkeleitä ja rakkautta sinne missä oletkaan
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14134 : 21.08.2011 12:12:38 » |
|
Hei kaikki, Kiitos tuesta ja läsnäolosta kaikille minulle uskoa antaneille! Eteenkin Somalle, Kuuhildalle ja Marielle ja monelle muulle Tieto siitä, että joku ventovieraskin voi tukea ajatuksillaan toista, tuo suurta lohtua! Oikeastaan se on parempaa apua kuin käynti ammattiauttajalla, vaikka sitäkin harrastan viikottain. Hyvää päivää meille kaikille! toivoo Iloinen lumikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Liekku
|
|
« Vastaus #14136 : 21.08.2011 14:41:27 » |
|
....olen itse huomannut,--että kun liikkuu hymyssä suin tuolla ihmisten ilmoilla, aina hymyillään takas, ja muutenkin positiivisella mielellä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14137 : 21.08.2011 16:17:01 » |
|
....olen itse huomannut,--että kun liikkuu hymyssä suin tuolla ihmisten ilmoilla, aina hymyillään takas, ja muutenkin positiivisella mielellä. Totta tämäkin! Itse en oikein osaa hymy naamalla kulkea, mutta kun sellainen ihminen tulee vastaan, niin tulee itsellekin hyvä mieli
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14138 : 21.08.2011 17:34:22 » |
|
Vielä hymynaamasta, Hymyilevää ihmistä on toki mukavampi katsella, kuin hapannaamaa. Mutta en inhoa mitään niin paljon kuin sitä, että joku teeskentelee hymyilevänsä, vaikkei yhtään hymyilytä Sitä paitsi, jos ihminen sairastaa kroonista vakavaa masennusta, ei pidä vaatiakkaan häntä hymyilemään. Se vaan on yhtä vaikeaa, kuin sanoisi syöpää sairastavalle, että kyllä sun nyt pitää olla terve Hyvää päivän jatkoa, Iloinen lumikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #14139 : 21.08.2011 18:45:27 » |
|
Oon huomannut, että tosi moni ihminen menee hämilleen, kun heille hymyilee. Eri juuri tuo perussuomalaisten (ei persujen ) reaktio tulee tosi usealla ihmisellä. Onneksi sitten löytyy niitä, jotka hymyilee takaisin ja jatkaavat itsekin hymyilyä. Aidolla hymyllä on ihan mieletön voima, ja se tulee kyllä aina huomattua huonoina päivinä. Tittirirririii oon niin hyvällä mielellä, huippuviikko tiedossa, ja ootan sitä ihan innolla!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fawn
|
|
« Vastaus #14140 : 21.08.2011 19:11:43 » |
|
Mä hymyilen kauhean herkästi ja ihan aitoa hymyä Ehkä se paikkaa sitä miten huono olen kommentoimaan toista joissain keskusteluissa.. Hymyilettekö te mielestänne paljon?
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #14141 : 21.08.2011 19:35:45 » |
|
En oo ikinä ollu mikään hymyilijä. Naama urmuttaa jo kai luonnostaan, eikä mun hymy ees oo semmonen maailmaa valaiseva, vaan vieno ja sievä...ja sekin saattaa näyttää kärsimyksen irveeltä jos ei tiedä että hymyilen Mutta nauru on mukaansatempaava ja kiehtova, aito.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #14142 : 21.08.2011 19:41:08 » |
|
mä saatan puhua jopa oudoille. sitä vasta kattotaanki tänäänki, ko oltiin särkkkään menosa, ja nää liikenteenohjaajapojat oli kaksistaan siinä vähämmatkan päässä. alko tanssiin YMCA vai mikäsenyo, ni sanoin jollekki vieresä seisovalle että eiköhä kuvata ja pistetä juutuuppiin.. saimpa taas : katseen.. mutta näin tää menee tämmösinä lääkkeettöminä (luomuina) päivinä
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #14143 : 21.08.2011 19:53:29 » |
|
Minunkin naamasta kyllä näkee ihan suoraan, mikä fiilis mulla on sillä hetkellä. Varsinkin mun valtavat vihreet silmät on kuulema sydäntäsärkevät, kun oon surullinen. Näin sanoo siis lähipiiri. Ite en juttele vieraille, mutta tunnun vetäväni puoleeni aika paljon ihmisiä, jotka taas kommentoi tai alkaavat juttelemaan ihan muuten vaan. Tai sitten tulee niitä humalaisia, jotka kommentoi jotain todella järkevää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #14144 : 22.08.2011 00:09:42 » |
|
Kävin veneilemässä ja jalkani lyhenivät. En enää ylettänyt kaasupolkimielle.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|