Sivuja: 1 ... 945 946 [947] 948 949 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6084306 kertaa)
0 jäsentä ja 244 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14190 : 31.08.2011 07:40:08 »

No voi kökkö Sad
Inhottava Kela....mitäs sossu sanoo? Saako sieltä leipään rahaa?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #14191 : 31.08.2011 07:47:14 »

Yritän nyt hakea lisätukea ensin.... Mun tilanne kun on vähän eri kuin tavis päiväopiskelijalla.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14192 : 31.08.2011 07:58:45 »

Toivottavasti tippuu lisätukea!
Minä en kyllä ymmärräkään noista tukiasioista hölönpölöä, siitä on aikaa kun itse opiskelin, enkä tosiaan toisen asteen tutkintoa pidemmälle. Varmasti ovat roimasti muuttuneetkin  nuo tuensaanti kommervenkit kymmenessä vuodessa.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14193 : 31.08.2011 10:55:27 »

Aminthir, minkälainen ratkaisu löytyi ruokavaliongelmaan?  Smiley

Minua taas alkoi masentaa nää kaikki uutiset, saas nähdä iskeekö lama uudestaan ja joka pv taas vähennetään työpaikkoja. Kuka ne työt sitten tekee kun ihmisiä poistetaan niiden ääreltä? Olen nähnyt kuinka ystävän työpaikalta on vuosien mittaan vähennetty porukka mutta asiakkaita riittää ja jäljelle jäävä henkilökunta hoitaa sitten nekin työt. Ei hyvältä näytä  Undecided

Eilen lukemastani kanavoinnista tarttui matkaan:

"Älkää pelätkö yhtään sitä, mitä tapahtuu tai mitä tapahtuu talousmarkkinoilla tai muissa tapahtumissa. Jos teillä on pelkoa, vedätte energiaanne sitä, mitä pelkäätte. Kaiken on tarkoitus olla. Yrittäkää olla antamatta energiaanne näille tapahtumille keskustelemalla niistä ystävienne kanssa tai kommentoimalla itse. Tämä antaa vain energiaa näille tapahtumille."  angel

Täytyy pitää vain huoli omista värähtelyistään.  Wink
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14194 : 31.08.2011 11:00:05 »

Mähän teen sitten ihan oikein kun yritän sulkea kaiken sellaisen uutisoinnin ulkopuolelle, josta ahdistun.
Mulla on oma kupla Grin
*Aminthir*, kerro ihmeessä lisää, että millanen ruokavalio hommeli auttoi sinulla raivoamiseen? Minä olen välillä todella pelottava kuolaava tyhmä raakalainen siihen aikaan kuusta...
« Viimeksi muokattu: 31.08.2011 11:02:24 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14195 : 31.08.2011 11:06:51 »

Mähän teen sitten ihan oikein kun yritän sulkea kaiken sellaisen uutisoinnin ulkopuolelle, josta ahdistun.
Mulla on oma kupla Grin

Sama homma. (kuvitelkaa tähän iso kupla, jonka sisällä pompin iloisena) On tärkeää hallita ajatuksensa ja pitää huoli siitä, mille antaa huomionsa. Koska sitä me luomme omaan elämäämme.  angel
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14196 : 31.08.2011 14:36:33 »

Täällä jutut taas menneet sata sivua eteenpäin sit viime käynnistä.  Smiley

Mulla on pieni mies joka pitää mut kovin kiireisenä. Ollaan tässä yritelty aloitella kiinteitä ruokia, kaks kokeilua takana; bataatti ja päärynä.. Kummallekin on allerginen. Ehkä me vielä jotain löydetään....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14197 : 31.08.2011 15:09:01 »

Tunnen/tunsin tyypin, jolle tuommonen operaatio tehtiin, ja se meni hyvin. Ainakin sillon suunnilleen vuosi leikkauksen jälkeen piti sitä hyvänä ratkaisuna. Mutta pitkään joutuu niitä oikomisrautoja käyttämään kuitenkin. Sillä oli syntymästä asti ollu tuo leuka väärässä paikassa. Siis varmaan siitä on aina kyse kun tuommosta tarvitaan?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14198 : 31.08.2011 20:59:43 »

Eli liemi ruokintaan Cheesy
Perustuuko tää johonkin erityiseen vai onko ihan sun omien kokeilujen tulosta? Vai sekä että?

* kalasoppa porisemaan*
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14199 : 01.09.2011 08:25:39 »

Mä oon opetellu ajamaan traktorilla sillon, kun kuulin ton rallin ekan kerran Cheesy
 Muistan hyvin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14200 : 01.09.2011 14:07:20 »

No olis se traktorin ratin takan mullakin tänäpänä sormi suussa. En oo hetkeen harrastanu traktorilla kruisailua Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14201 : 02.09.2011 11:40:07 »

Niin se pienokainen meni yksin kouluun ja soitti kun oli perillä. Kännykät voisi siunata, on ne sen verran käteviä ja tuovat vanhemmille rauhaa  smitten smitten

Pienokaisellasi on pakko olla kuu jossain vesimerkissä.  Wink  :Smiley Sen verran pistää silmään itsenäisellä kuu-vesimiehellä, joka on saanut 7-vuotiaasta asti paljon vastuuta ja vapautta. Itse ahdistun jo pelkästä ajatuksesta, mutta meillä jokaisella on omat kasvutehtävämme.  angel
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #14202 : 02.09.2011 12:05:11 »

Meillä kanssa lapsonen lähtee kouluun yksin, tai hakemaan luokkakamua, että menevät samaan matkaa. Lähdemme yleensä kaikki samaan aikaan. Mutta meillä se kännykkä jätetään kotiin.

Ite olen oikeastaan jo ala-asteen ekalta luokalta lähtien ollut yksin kotona. Eikä mua haitannut. Pärjäsin mainiosti.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14203 : 02.09.2011 14:30:36 »

Tuo riippuu muksusta, mutta yleensä ekaluokkalainen pärjää jo itsenäisesti joissain jutuissa Smiley
naapuri esim. joutui vaihtamaan poikansa ryhmää, ettei tämän tarvitse lähteä yksin kotoa kouluun, kun se ei oikein onnistu, mutta monelle muulle tämä ei tuota minkäänlaisia ongelmia.
Joo, ja matkojen kulkeminen on varmasti eri asia vaikkapa hesan keskustassa kun täällä meillä...no, täällä on vaarana susihukat, vaikkei muu liikeneen niin olekaan  Grin
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14204 : 02.09.2011 15:26:22 »

Pienokainen on  aurinko leijonaaskendentti jousimies ja  kuu kauris  Smiley

Niin no, käyhän tuo kauriskin kuumerkiksi. Lapsesi kokee sinut erityisen velvollisuudentuntoisena äitinä.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona
mars skorpioni 4.huone
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 945 946 [947] 948 949 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: