meillä on kyllä suunnitteilla vierailu ihan tän astron IKIoman :
homeopaatin luona. Varaan aikaa sit kun tilillä on sen verran rahaa...
He hehee - mä meenkin ens viikolla katsomaan Britney Spearssia. Ihan vitsillä ehdotin kahdelle kaverille pari kuukautta sit et mentäis katsoon Britneytä, niin ne oli ihan innoissaan heti molemmat. Olihan se nyt aika huipulla sillon kun me elettiin villeintä nuoruuttamme.
Ja ensimmäinen kerta kun käyn minkään sortin konsertissa, taidan olla siitä aika poikkeuksellinen nuori.
Henkilökohtaisesti valitsisin käyttää rahaa lapsen homeopaattiin konsertin sijaan. Mutta jokainen tekee tietysti valintansa omista lähtökohdistaan.
Tsemppiä lapsellesi!
Kukahan tuolla toisessa keskustelussa sanoi että on tyhmää/ jlmaa kysellä toisten lastenhankkimis-aikeista, että se on useimmiten piilopottuilua tms?
Miltähän tuo sinun ylläoleva toteamisesi kuulostaa? Ei oikeastaan piilo-miltään vaan aika suoralta arvostelulta, vaikka et tiedä rahatilanteestani tai mistään mitään.
Voin kertoa, että minulta on mennyt 1500€ lapseni yksityisiin lääkäreihin, vuodeosastomaksuihin, lääkkeisiin ja erityisruokaan tähän mennessä. Toki KELA:lta tulee takaisin jonkin verran, mutta jouduttiin esim. maksamaan 3 viikkoa vauvan ruuat ilman KELA:n tukia niin se maksoi 300€. Minä olen valmis maksamaan siitä että lapselleni löytyy oikeita ruokia/lääkkeitä/hoitoa. Minun yksi konsertti ei vaikuta siihen yhtään mitenkään.
Liput konserttiin
on hankittu ja maksettu pari kuukautta sitten, joten eivät tämän hetken rahatilanteeseen vaikuta mitenkään. En ole tässä lapseni 6kk elämän aikana käynyt juuri missään, ainoastaan yksissä häissä johon olin velvoitettu menemään kun olin kaaso, eli tavallaan töissä siellä. Ihan mielelläni otan nyt vapaaillan itselleni, se kun ei maksa tällä hetkellä muuta kuin bussiliput ja juurihan tuossa ilmaisin, että olemme sinne homeopaatille menossa,
kun tililleni tulee rahaa.
Kiitos vaan tsempeistäsi.