^ riippuu kait tapauksesta. Mie oon
eli miedosti tulinen (yhdellä chilin kuvalla varustettu
) ja suurin osa mun miehistä ja ystävistä on olleet vesimerkkisiä. Mulla muuten on ilma ja maa-painotteinen kartta, vettä lähinnä aspektien muodossa ja se ihanainen
10. huoneessa.
Joitakin vastakohdat kai sit kiehtoo?
Tosin noilla kaikilla mun vesiystävillä on ollu nousu tai muissa pers. planeetoissa jotain tulimerkkiä.
Mut Kuuhilda, mulle tuli sellainen mieleen, että sinä itse niin kovasti pidät itseäsi outona, suorana, "vaikeana" tyyppinä, et ehkä sun pitäisi itse alkaa purkaa tuota itsesi lokeroimista pois ja ajatella vaan et olet oma itsesi ja hyvä tyyppi.
Itse olen joskus pakkomielteisesti ajatellut olevani epävarma ihminen ja joutuvani aina kiusallisiin tilanteisiin, niin tapasin aina ihmisiä ja jouduin tilanteisiin jotka toistivat tätä samaa teemaa siihen asti, kun aloin PÄÄTTÄMÄÄN että mä en ole niin epävarma kuin luulen ja pärjään kyllä tilanteessa kuin tilanteessa. Ehkä vedät puoleesi tuollaisia haastavia tilanteita, koska sinun pitää kohdata itsesi ja käsitellä se asia itsessäsi.
En tiiä, tällasta tuli mieleen.
Kas vain.Saatat hyvin olla oikeilla jäljillä Tiigris.
Tämä itseni kummallisena pitäminen on oikeastaan alkanut ihan hiljattain...varmaan vuoden sisällä
Minä olen törmännyt näihin omituisiin tilanteisiin vähän ennen sitä ja sen jälkeen, joista tämä ajattelukin varmasti kumpuaa. En muista että olisin pitänyt itseäni niin outona tai vaikeana ennen sitä...ehkä olen jäänyt jumiin noidankehään?
Ja nuo tuli/vesi jutut...tapaukset aina tapauksina juu. Enkä minäkään nyt
niin tulinen ole, ja on sitä vettä minulla itsellänikin.
Mutta taisin ajatella tuota tilannetta josta juttu lähti. Siinä törmäs tuli ja vesi ikävästi.
Merkkarit meillä hänen kanssaan varmaankin ovat jotenkin ikävästi ristissä, koska toinen puhuu lusikasta ja kaveri luulee hänen tarkoittavan kuppia
En oo ehkä ikinä ollu tekemisissä näin vaikeen kommunikaatio-ongelman kanssa...vaikka kyllä meillä joskus minusta oli semmosta samaa aaltopituuttakin..mutta sekin voi tietysti olla, että luulin vain.