Tuosta Lastenlaulusta ja sen bändistä...
Mä tunnen tuon laulajan, on nimittäin erittäin pätevä lääkärimies...
Oikee huumoriveikko on. Töissä meidän osastolla. Se siitä.
En usko että sitä on ns lastenlauluksi koskaan tarkoitettukaan koska bändin tuotanto noin muuten on jokseenkin rivoa.
Mä en tiedä jälkeen jäämisestä tai edistyksellisyydestä, mutta sen tunteen tunnistan että mun visiot menee muilla vähän yli joskus,
en voi sanoo kenessä vika.
Olen isältäni oppinut että vahvalla visiolla voi päästä pitkälle, hän oli kaupunginpuutarhuri ja päätti et yhteen rämeikköön vois tehdä hienon puiston. Kaupunginjohtaja ja kaikki herrat näki tän ajatuksen naurettavana ja mahdottomana mut isä ajoi sen jutun läpi ja voitti sillä suunnitelmallaan ja toteutuksella erään maanlaajuisen puutarhasuunnittelukilpailun. Ja sai sitten muutaman vuoden päästä potkut <--puutarhrin virka lopetettiin "hyödyttömänä", vaikka tämä puisto on tuonut kaupunkiin paljon eloa ja kesäasukkeja ja risteilijöitä.
Tämän jälkeen hän teki mm. Boris Yeltsinin tyttärelle pihasuunnitelman, oli mukana Lepakon, Pirkanhovin yms isojen projektien suunnittelussa, Venäjällä ja Suomessa golf-kenttiä. Näytti sille kaupunginjohtajalle, että hänestä on parempaan kuin kaupunginpuutarhuriksi.
Ugh, kiitos ja anteeksi, mä vaan niin rakastan ja arvostan isääni enkä IKINÄ unohda mitä kaikkea hän minulle opetti esimerkillään. Muistan sen että älä suutu jos joku on tyhmä, sille voi myös nauraa.