Sivuja: 1 ... 1001 1002 [1003] 1004 1005 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6092082 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #15030 : 06.12.2011 00:05:17 »

Olen NIIN kiitollinen tästä ylimääräisestä vapaasta!  Cheesy

Vuorokausi on vaihtunut, että hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. Lissu tarjoaa kierroksen rommicolaa kaikille halukkaille. Smiley se on hyvää!
 Kiss
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #15031 : 06.12.2011 00:07:44 »

Joo en mäkään oo ymmärtäny oikeen koskaa noiden lahkojen voimaa. Voin ymmärtää sillon jos ihminen on syntyny johonki lahkoon mutta jotta lahkon ulkopuolella syntyny ja eläny lähtee johonki lahkoon eikä huomaa vaikka olis kuinka sairasta touhua. Pisti silmään jonku sanominen jotta hänen alallaan ESIMIEHET tekee töitä pyhinä...Huh...Ohhoh..No kauppa tulee mieleen pienehkö siis..kaupan alalla se kai voi olla näin..Yleensä kun mulla on tuntuma jotta esimies määrää ja sä teet työtä...No mun alalla ollaan automaattisesti kiinni pyhinä...onneksi...Mutta mistä pirusta sen tietää jotta joskus on toisin tulevaisuudes...Ollaan hitto kohta yölläkin töis...

Juhlapukuja kattoin tolta sivustolta mikä täällä oli mutta kun melki kaikki oli semmosia joissa oli olkapäät paljaat. En osaa semmosia käyttää. Joku gootti/keltti/muinaispukutyylinen olis mun makuun...Linnan juhlia katton kyllä. Jossain kerran sanottiin jotta oli puhuttu jotta niistä karsittais pois kättely ja tanssit. No  mitä hitto niihin sitte jäis? Kättely on kaikkein kiintoisin näkee hyvin ne puvut.
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #15032 : 06.12.2011 00:08:36 »

Olen NIIN kiitollinen tästä ylimääräisestä vapaasta!  Cheesy

Vuorokausi on vaihtunut, että hyvää itsenäisyyspäivää kaikille. Lissu tarjoaa kierroksen rommicolaa kaikille halukkaille. Smiley se on hyvää!
 Kiss

Kiitooss!!! Maistuu!!!
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Solnishko
Vieras
« Vastaus #15033 : 06.12.2011 14:06:06 »

Lapsoset ketterät kotihaasta auttelivat pipareiden teossa, täällä on ihana tuoksu koko talossa. Possut on kaikkien aikojen Quasimodoja ja enkeleiltä puuttuu päitä, mutta haitanneeko tuo?  Grin

Ja kuten kuvasta näkyy ja mitä siinä vähän fiilistelinkin niin meillä taisi olla seuraa..

http://aijaa.com/006159172526.jpg

Lunta tuiskuttaa, nyt mennään ulos asettelemaan lyhtyjä ja ulkotulia iltaa varten.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15034 : 06.12.2011 14:11:13 »

Ihana päivä ollu smitten
Oltiin lauman kanssa pulkamäessä, vaikkei siellä vielä tarpeeksi lunta ollutkaan, mutta ei annettu sen estää Cheesy Ja sitten saatiin yllätysvieraita :)Muksut jatko laskettelua tuossa kotipihalla sitten, ja aikuiset juotiin kahvia sisällä.
Ihan kiva jutella jonkun aikuisenkin kanssa välillä Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15035 : 06.12.2011 14:15:48 »

Oi solnishko smitten
Pikku leipurilla on ihana valopallero kaverina siellä Smiley
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #15036 : 06.12.2011 14:18:07 »

Lainaus
Ihan kiva jutella jonkun aikuisenkin kanssa välillä

Olen huomannut ihan saman, täällä kun lasten ja kissojen kanssa joskus pyörii parikin päivää ilman aikuisseuraa niin voi morjens.. Cheesy
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15037 : 06.12.2011 14:45:56 »

Mulla oli joskus sillon kun sen narsistin kanssa elin; että olin niin paljon kahden pikkulapsen kanssa yksin kotona, että en enää osannut puhua aikuisille, vaan puhuin niillekin kun lapsille uglystupid2 uglystupid2
Tai siis tyylliin hei kattokaa lentokone, waaaaauuuu!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15038 : 06.12.2011 17:31:45 »

Vitsit toi kuutamo ja lumi on niinkun niin lumoava yhdistelmä  smitten Valoa pimeyteen.
Voisin seisoskella tuossa mettäpusikossa sitä ihailemassa vaikka miten kauan, varsinkin kun naapureiden ja omien kynttilöiden kajo vielä loimottaa sinne metsään smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15039 : 06.12.2011 21:39:10 »

Pertti Kurikka smitten

Mua taitaa taas vaivata tuo  kuu  idiot2 Onneksi huomenna on ah niin ihana arkipäivä ja pääsee täältä kotoa pois hihhuloimasta.
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15040 : 06.12.2011 21:51:55 »

Ei kovin kauaa jaksa katsoa noita linnan juhlia, mutta kerkesinpäs nähdä Pertti Kurikan Cool Mitähän lie sanoi Haloselle Grin

Täytyy sanoa, että jos pitää puhua punkista niin Pertti Kurikan Nimipäivät on tasan sitä Afro

Ne on niin ihania. Vietin niiden kanssa päivän viime keväänä. Jengistä on tekeillä dokkarikin  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #15041 : 06.12.2011 22:02:21 »

Hyvää Itsenäisyyspäivän iltaa kaikille  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15042 : 06.12.2011 22:04:55 »

Mike Monroe smitten smitten
Se on niinkun niin ihqu Cheesy Cheesy

Mua on sanottu joskus sen näköiseksi...tosin mua nyt on sanottu vaikka minkä muunkin näköiseksi Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15043 : 06.12.2011 22:46:48 »

Jos mä oon joskus puhunut vähäeleisestä ja hienostuneesti sisustetusta joulusta niin köhköh  laugh MÄ INNOSTUIN...
Mutta, vähäeleinen ja hillitty, ei ehkä tule koskaan olemaan mua, vaikka toisissa ja toisten kotona sitä ihailen.  smitten
Tonttu ja enkeli istuvat vieri vieressä lasivitriinin päällä. (mun kotiin mahtuu 1 molempia, ei sen enempää.)

Ja keittiön ikkunan edessä katosta roikkuu nauha, jossa on valkoisia, aniliininpunaisia ja läpinäkyviä palloja (läpinäkyvien sisällä on kimaltelevia lankoja), sekä kimaltelevia valkoisia lumihiutaleita ja punavalkoraidallisia joulukarkkeja. Todella runsasta ja värikästä. Samanlainen koriste on olkkarissa roikkumassa katosta, mut siihen laitoin vain kultaisia ja valkoisia koristeita, mut sidoin siihen vielä paksulla kimaltelevalla kultanauhalla rusetteja... Vein pihalle kaksi ulkotulta ja pienet lumilyhdyt kyhäsin palloista (oi kun oli mukavaa) ja järkytän naapurustoa takapihan kirkkaanpunaisilla shokkijouluvaloilla...

Hyvää itsepäisyyspäivää!

*edit, korjasin krijotusvihreen
« Viimeksi muokattu: 06.12.2011 23:02:12 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15044 : 06.12.2011 23:14:20 »

Oon muuten myös viime päivinä tehnyt feng shui siivousta, eli kaikki rikkinäinen kuntoon tai poistoon ja yleensäkin turha roina pois,
sit oon just koittanu sisustaa eri baguakartan alueita teemaan sopivin koristein ja vaurauden alueelle laitoin kasan kolikoita. On vähän huono, kun uralla etenemisen alueella sijaitsee vessanpönttö.  Tongue No, kuvaa aika hyvin tätä mun uraa.  2funny 2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1001 1002 [1003] 1004 1005 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: