Sivuja: 1 ... 1002 1003 [1004] 1005 1006 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6101242 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15045 : 06.12.2011 23:20:00 »

On vähän huono, kun uralla etenemisen alueella sijaitsee vessanpönttö.  Tongue No, kuvaa aika hyvin tätä mun uraa.  2funny 2funny

2funny 2funny

Siinä sulle oiva vinkki, heitä se ura vessanpytyyn ja koita toista!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15046 : 06.12.2011 23:48:50 »

Ei halvattu, mulla on ihan hyperaktiivinen olo, pitäs mennä nukkumaankin mutta mitä siitä tulee? Pompin kun duracell-pupu ees taas enkä osaa keskittyä mihinkään...ongelma ratkeis kun lähtisin reippaalle lenkille, mutta se ei oikein onnistu...
Millähän oon tämmösen olon taas ittelleni hommannu?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15047 : 07.12.2011 08:46:57 »

Ihan turha yö.
Nukuin joo, mutta semmosissa pätkissä ja olin levoton kun mikä...en tosiaan muista mitä uneksin, mutta vaikka mitä. Ihme pintaliito unta koko yö.
Ja aamulla puol viis loppu sekin vähä unetus  buck2

Tääkin päivä menee vielä kotona vaan pyöriessä, ei täältä mihinkään pääse.
Voi pölhö  uglystupid2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15048 : 07.12.2011 10:09:37 »

Joo, samapa tuo jos sitä urasuuntaa vaihtais. Mäkin nukuin huonosti. Vauvakin nukku huonosti ja mies sano unissaan "mööööb!" keskellä yötä, mikä nauratti mua kauheen paljon,
koska se on vauvan uusin sana jota se on hokenu nyt pari päivää... Grin
Kahvia koneeseen...
Tänään tulee vauvavieras, (tosin taitaa olla jo taapero, viimeks oli vauva) aina hauskaa nähdä ku pikkulapset ihmettelee toisiaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15049 : 07.12.2011 14:50:44 »

^^ Toi pytty on niin loistava Cool
Jos tuo nököttäs siellä Tiigriksenkin vessassa, niin vois tosiaan löytyä se mielekäs homma Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15050 : 07.12.2011 16:30:11 »

smitten 2funny

Mä lähden tästä kalasteleen... Grin

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15051 : 07.12.2011 16:59:00 »

Plääh  Angry nyt iski kauhee angsti olla möllöttää täällä kotona - tahdon jonnekin.... Mul ois ollu mahdollisuus lähtee ulos lenkille kun vauva nukahti 40min sitten, mut en voi sitä nyt kesken unen pukee ja heittää vaunuihin ja nää on sen vikat päikkärit tänään joten toista vaunulenkkimahista ei enää tuu. Ja mies tulee kotiin vasta kymmeneltä, no tietty voin sillonkin mennä jollekin pienelle 30min happihyppelylle mut ei se oo sama ku puolentoistatunnin kunnon lenkki....
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15052 : 07.12.2011 17:35:18 »

Pikkukakkonen ansaitsee kyllä pointsit kotiin.
Se ei ole ollenkaan valtavirran tuputuskanava, en muista nähneeni siellä ikinä mitään uskonnollista...sen sijaan nytkin kerrottiin miten vähän yli satavauotta sitten ei ollut olemassakaan joulutonttuja, vaan saunatonttuja, riihitonttuja, kotitonttuja yms. Eli haltijoita  :Smiley
Ja muistan kun tuli sellainen sarja, missä kerrottiin vanhoja suomalaisia maahistarinoita. Ne olivat välillä aika hurjiakin!
Ja onhan seillä kaikenlaisia tuhannen ja yhden yön tarinoita sun muuta.
 smitten
Onneksi meillä on pikkukkkonen, ja kiitos ohjelmapäällikölle, vai kuka liekin joka nämä ohjelmat valikoi Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15053 : 07.12.2011 17:57:32 »

Juu, on  smitten

No ei tietenkään uskonut, sehän kuuluu asiaan  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15054 : 07.12.2011 18:02:44 »

Minä näin joskus 14-vuotiaana jouluaattona (eli ei siis ihan lapsuuskokemus) "joulun taikaa" aamulla kun heräsin. Heräsin sellaiseen kilinään ja kun avasin silmät, ilmassa oli joka puolella kimalletta, sellaista juuri mitä Disneyn elokuvissa on! Ja siis se oli ihan todellista.. Kerroin heti äidille ja se uskoi.  Smiley

Juuri sellaisen Joulun tahdon välittää omille lapsillekin; että Joulussa on jotain ihanaa ihmeellistä taikaa, rakkautta, lämpöä, iloa ja jännitystä. <3

Pikkukakkosta en ookkaan pitkään aikaan katsonut, tarvis tsekkailla mitä sieltä tulee,
kai meilläkin sitä kohta aletaan katsomaan.  Smiley

Seven 1v4kk ikäinen kaveri kävi täällä kylässä niin oli pari aika kovaa huutokohtausta, eka kun toi toinen käveli ryömivän ohi ja pyllähti sen päälle  Grin ja toisen kerran se heitti tutilla toista päin näköö... Sosiaaliset taidot ja toisen huomioon ottaminen ei oo ton iän vahvuuksia.. Mut hauskaa meillä oli. Olipa mukava nähdä pitkästä aikaa mun äiti-ystävää.. Smiley Mut en oo kyl niitä ihmisiä jotka lopettaa hengailun lapsettomien kavereiden kanssa siihen ku oma syntyy - musta on tärkeetä pitää nekin lähellä, ystävä voi olla vaikka eri elämäntilanne. Sillon vaan pitää osata vähä suodattaa puheitaan.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15055 : 07.12.2011 18:17:22 »

Mun kokemuksen mukaan ne on ne lapsettomat kaverit jotka sen yhteydenpidon lopettaa  buck2
Ja minäkään kun joskus jonnekin pääsen niin en todellakaan jaksa puhua lapsista koko aikaa, on sitä muitakin puheenaiheita ja harvoin saa nauttia aikuisesta seurasta, niin kyllä pystyn unohtamaan nuo kullanmurut ihan leikiten  smitten

Nytkin niin ootan että pääsen taas huomenna työharjoitteluun ja nuo pallerot ovat poissa jaloista  smitten
Rasittaa tää sairastelu, kun sitten ollaan NIIN kotona.

Minäkin taidan pyytää jouluaattoaamuksi vähän joulun taikaa smitten Jospa sitten tulisi itsellekin taas joulumieli  smitten
Mulla on ollu karmeita kokemuksia jouluisin, enkä vieläkään niistä niin kovin nauti, ja raskastahan se kaikki on, mutta on lapset tuonu sitä joulun taikaa tottakai smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15056 : 07.12.2011 21:33:49 »

Ihana pieni pallero puhuu unissaan smitten
"äitin tyttö" siellä mutisee  smitten
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #15057 : 08.12.2011 12:23:32 »

Smiley

Hullunkurista hihittelyä ja virnistelyä.  Cheesy
Eikä ole edes kevät....

Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15058 : 08.12.2011 14:10:55 »

Ihana päivä ollut smitten
Lunta, unelma hevonen ja maastolenkki smitten

Hihittelyä ja vaihtelua muillakin  smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15059 : 08.12.2011 14:21:30 »

smitten
Täällä kans yksi onnellinen, joka lopultakin muistaa.. no, muistettava asia on katkeransuloinen, mutta aukaisi monta mutkaa tästä elämäntaipaleelta. Oon perannut tätä asiaa auki yli kaksi vuotta, pääsääntöisesti kirjoittamalla ja nyt nää viimeiset päivät on jotenkin tuonneet konkreettisesti sen kaiken mun eteen..  angel Niin ihanankamalaa kuin onkin muistaa, herää silti kysymys: voinko korjata sen, mitä olen rikkonut? Tässä tapauksessa erään sydämen  Embarrassed

Huh Kyllikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1002 1003 [1004] 1005 1006 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: