Sivuja: 1 ... 1003 1004 [1005] 1006 1007 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6092408 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15060 : 08.12.2011 14:48:05 »

Ihana päivä ollu joo, aamulla luentopyyntöö naapurikuntaan opettajille ja toinen vanhemmille, kotilääläkäriin haastattelua, eilen paikallislehteen, ja artikkelipyyntö eräälle sivustolle. Ja esikoinen voitti piirustuskilpailun. näistä on hyvä päivä tehty.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15061 : 08.12.2011 15:11:35 »

Mä soittelin youtubesta musiikkia vauvalle, mut se ei välitä musiikista yhtään... Se ei oo koskaan kiinnittänyt musiikkiin mitään huomiota. Muuta kun mun laulamaan pariin lauluun se on reagoinut hymyillen/nauraen, mut jos radiosta tai jostain muualta tulee musiikkia, niin se ei oo huomaavinaankaan sitä. No, lapset on erilaisia. Ehkä hän ei ole musikaalinen. Mutta hyvin hyvin tarkka hän on pikku kätösistään. Lattialta löytää joka ikisen roskan ja pinsettiotteen hallitsi jo 6kk ikäisenä, vaikka kaikki ei osaa sitä vielä vuoden ikäsinäkään. Ja liikkumisen kehitys on ollut huimaa siihen nähden, että n. 5 kuukautiseksi asti oli sylivauva, eli ei lattialla viihtynyt yhtään. Sit kun refluksi alkoi helpottaa ja vauva alkoi viihtyä lattialla mahallaan, niin heti oppi kääntymiset ja alkoi harjoitella ryömimistä, kohta nous konttausasentoon ja nyt jos nousee seisoon vasten tukee ja on ottanut askelia kun on 8kk vanha. Kohta se jo kävellä porskuttaa, huhhuh.  Cheesy Mutta kärsimätön ja tempperamenttinen kuin mikä... Mistä lie hermonsa perinyt.  Grin

Niin ja hauskinta on kun telkkarista tulee h&m:n se alusvaatemainos missä keikistelee malli hopeanharmaissa rintsikoissa ja pikkupöksyissä, niin vauva jää tuijottaan sitä haltioituneena... Sanoin et se tyttö on kyllä sulle liian vanha, mut ei se mitään, kyllä naiskauneutta saa ihailla.. Grin
« Viimeksi muokattu: 08.12.2011 15:13:37 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15062 : 08.12.2011 16:45:25 »

Voi kökkö, viimeinenkin katraasta tuli nyt sitten kuumeeseen, kun olisi pitänyt lähteä joulujuhliin  Sad Kivaa siellä olisi ollut, mutta ei silleen kauheesti olisi jaskanut lähteä, joten ei itseä niin harmita, muksuja kyllä.

Go, ironia go! Ja ihana Tigriksen poia, ei mee kauaa kun kiipeilee smitten
Ja tänään on Kyllikin nimipivä, että onnea vaan Kyllikki smitten smitten

Ja somalle hyvää kikattelua smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15063 : 08.12.2011 16:47:35 »

Ja voi marien tyttöä..noh, sitä on annettava niiden itse oppinsa oppia, kun ei muutakaan voi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15064 : 08.12.2011 17:13:41 »

Tässähän ne kulkee, aiemmat teot ja tekemättä jättämiset mukana joka päivä.
Toivottavasti näillä eväillä menee edes hitusen paremmin kuin aiemmalla sukupolvella, mutta monta ongelmallista paikkaa on tässäkin kuviossa Undecided
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15065 : 08.12.2011 18:03:19 »

Kuuhilda siis joo, kiipeilee jo! Rappusia, sohvalle, crosstrainerin päälle.. Avaa kaikki kaapin ovet ja hakkaa peiliä ja lasivitriiniä ja syö johtoja... Ihan perus termiittitoimintaa siis.  Tongue

Meillä ei ole tällä pikkuperheellä vielä mitään joulutraditioita, luulen et alkaa muodostuun sit kun on lapsi/lapset isompia..
Esim nyt ei ollut mitään järkeä hankkia joulukuusta ja kun karpataan niin suurimman osan jouluruuista voi unohtaa.. Ja lahjoihin ei oo kauheesti ollut rahaa... Mä en oo ostanu miehelle vielä mitään. Kun joskus kerkeis ja pääsis yksin täältä kaupungille piipahtaan!

Mä tein eilen taas raskaustestin ja näytti negaa onneks. Siis en yritä olla raskaana, mut mulla on ollu nyt noin kuukauden ajan raskausoireen tapasia oloja, mm. en pysty peseen hampaita yökkimättä taukoamatta ja mahan pohjassa tuntuu välillä nipistyksiä. Eikä menkat oo alkaneet sen jälkeen kun lopetin ne typerät minipillerit. Viimeks tein testin viikko tai pari viikkoo sit ja nyt sit uskon et ei hätää.  Grin Kai nää mun raskausoireet on sitä et mun hormonitoiminta yrittää palata luonnollisille raiteilleen.

Jeejee, ylihuomenna mun äiti ja siskot tulee kylään!  Smiley
Harmi et kaikki asutaan 300km päässä toisistamme... Ois kiva nähdä useamminkin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15066 : 08.12.2011 18:11:05 »

Ihana pallero Smiley

Kauheen tutulle kuulostaa noi sun oireet. Hormoneja niistä syyttäisin juu jollain tapaa  :Smiley

Mulla teki kyllä stressikin. Siis ihan niin että tissitkin oikeesti kasvo  Huh
Joku stressihormoni se oli joka sai sen aikaan. En nyt muista mikä.
Ihme valeraskauksia.
tallennettu
Ainhoa
Vieras
« Vastaus #15067 : 08.12.2011 18:11:59 »

Psyyke on yllättävän voimakas somaattisten oireiden luoja, jos uskoo olevansa raskaana... Kokemusta on  Grin

Mä taisin muuten nähdä unta, että Tigru oli raskaana...  Smiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15068 : 08.12.2011 18:13:59 »

Soma: näin mäkin sen sitten pähkäilin, turha kai siitä on enää alkaa muistuttamaan ja repiä vanhoja haavoja auki  Undecided

Kuuhildalle kiitokset onnitteluista, enpä edes itse huomannut moista..  laugh

Joku jolla on kortit lähistöllä vois nostaa ja kattoo, et menenkö pikkujouluihin vai en.. kiitos  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15069 : 08.12.2011 18:16:09 »

Nostin sulle pelikortin ja tuli risti jätkä.
Mitäs se meinais?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15070 : 08.12.2011 20:21:09 »

Psyyke on yllättävän voimakas somaattisten oireiden luoja, jos uskoo olevansa raskaana... Kokemusta on  Grin

Mä taisin muuten nähdä unta, että Tigru oli raskaana...  Smiley

Hihii, ehkä se oli enneuni...
Mä kyl tahdon olla raskaana.. Ehkä joskus 9 kuukauden - vuoden päästä..  Smiley

Kuuhilda, hihi, toivottavasti munkin tissit ottais ja hämääntyis olevansa raskaana ja kasvaisivat ees vähän.  Grin

Mut muuten yks oire puuttuu mikä oli sillon alkuraskaudessa tosi voimakas.. Yliherkkä hajuaisti. Mun hajuaisti parantu satakertaisesti jo ennen kuin tein positiivisen testin. En voinut kävellä järven rannassa kun se mätä vesi haisi mun nenään jo puolen kilometrin päästä ja aiheutti yökkäyksiä.. Grin Grin

Kyllikki, älä kysy korteilta, vaan päätä meetkö vai et.. Niin simppeliä! Cheesy
Mä tahtoisin mennä! Jos ens viikonloppuna ois kaveriporukassa jokkut pippalot nii mä meen...
Mä oon NIIN tuulettumisen tarpeessa...
Ja mä haluun syyn pukeutua, meikata ja kihartaa hiukset. Ni.
Nimimerkillä edelleen pyjamassa rasvaisella tukalla hengaileva... Tongue (en mä joka päivä oo näin ällö!)
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15071 : 08.12.2011 20:50:44 »

Ristijätkä on poliisi.. coolsmiley
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15072 : 08.12.2011 21:31:38 »

Hihii  Wink Mä katoin tota ristijätkää jostain sivustolta ja siellä sanottiin, että luotettava henkilö, mutta että poliisi  police Oliskohan tässä mun etiäiset oikeassa ja kannattais jättää väliin, koska tuntuu että siellä saattaa tulla turhaa tappelua?  buck2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15073 : 08.12.2011 21:41:46 »

Eiii, sehän vaan tarkoittaa että tapaat jonkun iiiihanan ja komean miespoliisin... Grin Grin
 coolsmiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15074 : 08.12.2011 21:53:51 »

Poliisi  police
Ei varmaan kannata mennä, mutta se vois siitä huolimatta olla äärimmäisen mielenkiintoista Cheesy

Mulla on ihan junan alle jääny olo. Taitaa tää tauti ryykätä munkin kimppuun nyt sitten.
Ja muutenkin tuntuu olevan vähän pihalla, niinkun lumiukko.
Ja olen ihan  Cry Jonkun pitäs tuoda mulle kuumaa juomaa ja silittää hiuksia  smitten

Niin että mulla on ainakin nyt sitten mielialanvaihteluita, kun niistä raskausoireista puhutiin.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 1003 1004 [1005] 1006 1007 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: