Sivuja: 1 ... 1004 1005 [1006] 1007 1008 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6101462 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #15075 : 09.12.2011 01:14:09 »

Jaa, voisinpa liittyä raskauskeskusteluun, mutta ei ole oikein kokemusta vielä, en pidä itseäni yhtään valmiina äidiksi. Ajattelin toisesta asiasta vähän höpöttää.

Mietinpä tuossa aikasemmin että kyllä on elämä monimutkaista ja kovan työn takana, ja en tiedä jos koskaan "yllän" semmoiseen tavalliseen, "ihan kivaan" arkeen mitä moni kaverini tätä nykyä pitää yllä.

Mutta täytyy kyllä myöntää yksi asia. Onhan se niinkin, että aina kun mulla on rutiinit asettuneet uomiinsa, niin alkaa tuntumaan että jokin on pielessä. Sitten keksin äkkiä syyn ja tavan mennä taas pers edellä puuhun edes jossain asiassa.

Että oma valinta tämä takkuaminen taitaakin olla. Pitää jostain syystä säännöllisesti tarkistella missä ne omat älylliset ja muut rajat meneekään ja työnnellä niitä. Mutta onko se sitten paha? Vähemmänhän mua itseni haastaminen tapaa jälkikäteen kaduttaa kuin se, kun en tee sitä. Oikeastaan ainoat kerrat, jolloin olen katunut sitä, ovat sisältäneet lupauksen kehittyä asiassa x tietyssä ajassa t. Se ei ole toiminut. Parhaansa tehdään mutta ehdottomasti omaan tahtiin, ja sen on riitettävä.

Jees tämmöstä pohdintaa, nyt nukkumaan, hankaloitan tässä näköjään muuten niin leppoisaa huomista päiväänikin pikku univelalla.  Grin
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15076 : 09.12.2011 09:01:37 »

Kuuhilda: Samaa mietin  Cool Pääsispä kärpäseksi kattoon.. mutta joo, jätän väliin, oli sitten kuinka komea poliisi tahansa  Wink

Täällä taas jäänyt yöunet vähiin, ekana oli aivomyrsky ja sitten loppu palovarottimesta paristot ja heräsin siihen veemäiseen piippailuun. Ja sen jälkeen kömpi tyttö viereen, joka juuri eilen sai palkinnon siitä, kun nukkuu niin hienosti omassa sängyssä.. ärh  crazy2 Pää hilseilee siihen malliin, että tekis mieli vetää ihan nahkalle, koko sänkikin hiiteen  Undecided Jos sitä vaikka alkais lukemaan..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15077 : 09.12.2011 10:19:33 »

*Marie*: äärimmäisen lohdullista että muillakin on paikat sekaisin  smitten Minä tarvitsisin oman viikonlopun, että saisin järkkäillä kaiken kondikseen rauhassa. Tuommosen n.1,5vuotiaan kanssa kun yrittää siivota niin ei tule mitään.
Mutta kai se on vain yritettävä jostakin nurkasta raivata.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15078 : 09.12.2011 17:19:15 »

Puuh, mulla meni taas 100€ kun  tilasin pari joululahjaa nelly.com:ista... No nyt ois sit kuitenkin kaikille hankittu, paitsi äidille ja siskoille kun ne kaikki sano et ne ei osta lahjoja nii en mäkään sit viitsi.

http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/107368-0066?$productPress$

Odotan skorpparin ilmettä kun se näkee nää... 2funny
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15079 : 09.12.2011 17:22:43 »

Ihanat pökät Tiigris Cheesy
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15080 : 09.12.2011 17:33:08 »

uniformut. mii laik.
ainii. tämmönen ilmotus:
Samdy ja Satakunnan sairaanhoitopiirin Aune-työ järjestävät "Elämänhaasteena Adhd" -luentotilaisuuden ti 10.1.12 klo 18-20.  Paikkana Satakunnan keskussairaalan koulutustila/Pori. Osallistumismaksu 10 e/hlö.

Ilmoittautumiset 31.12. mennessä sekä lisätiedot:
Pia Anttila p. 040 740 2063 tai piaanttila@gmail.com

Tilaisuus on kaikille avoin!

AMMUTAAN ALAS MYYTTEJÄ:
*adhd/add paranee aikuisena?!
*adhd:n liittyy aina ylivilkkaus?!
*adhd-henkilöt eivät voi pärjätä kunnialla (lue: ilman rikostaustaa) elämässä?!
*tyhmä, laiska, saamaton?!
*paranee tahdonvoimalla ja e-epalla?!
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15081 : 09.12.2011 17:33:49 »

Hieman villit  Grin Joo, en mä noita siis mitenkään eroottisina pidä, mut musta on ihan hauskaa antaa tollanen värikäs lahja,
pilkettä silmäkulmassa..Ja kuitenkin käytännöllinen...
Ei toi mies oo varmaan yhtään vaatetta ostanu meidän seurustelun aikana, ovela kun on.
Tietää et mä ostelen niitä sille mielelläni....

Homma ei kyl toimi toisinpäin. Koruja tuo mulle kyllä ostelee, ei aina tarvi ees mikään merkkipäivä olla.

Mut se mitä mä nyt kaipaisin joululahjaks, ois lahjakortti johonki, esim. hierojalle! En oikeen tarvitse nyt mitään tavaraa.
No, ei huolta, kun tiiän etten sitä kuitenkaan ees paljoo tule saamaan.  2funny
Lahjojen saaminen ja antaminen on kivaa, mut se ei oo joulun päätarkoitus ollu mulle koskaan, ei ees lapsena. Meillä oli niin köyhä perhe, et opin sen että lahjoja tulee muutama, vaikka kavereille tulee kymmeniä. Ja opin olemaan siihen tyytyväinen.
Ihan tarkoituksella oon ostanut kavereiden muksuillekin jotain vaatteita tai lakanoita, kun tiiän et ne on sellasista perheistä/suvuista, et ne lapset saa parikymmentä leulua joka joulu ja synttäri.... Musta se menee hieman överiks.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15082 : 09.12.2011 17:48:15 »

Olispas ironia mielenkiintosta asiaa.
Ilmota vaan jatkossakin jos jotain tuommosia tulee muualla päin suomea, jos sattus vaikka tarpeeksi liki niin vois yrittää päästä.

Minä en myöskään lahjo paljon...ei ole rahaakaan, ja en usko että ylilahjoisin noita vaikka olisikin.
En tiedä tuleeko se suoraa esimerkkinä minulta vai mistä, mutta nuo eivät tippaakaan arvosta niitä tavaroitaan. Heti uudet jutut poljetaan ja viskotaan ja kohdellaan kun kakkaa, niin ei paljon tee mieli edes antaa mitään. Josko oppisivat arvostamaan tavaroitaan sopivasti.
Itse en ole koskaan välittänyt materiasta, en ellei siihen liity jotain tunnetta mukaan.
Luulisi kyllä että tuo härkälapsi arvoistaisi noita juttujaan, ja ehkä se arvostaakin muttei taas huithapeluudeltaan vain saa pidettyä niistä parempaa huolta.
Ja onhan ne vielä pieniäkin.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15083 : 09.12.2011 17:59:22 »

Kattelin muuten eilen Kataista uutisten haastattelussa, enkä ole koskaan nähny sitä semmosena; väsymyksestä harmaana ja sänkipartasena. Oikein kävi sääli Undecided
Mitähän ne nyt keittää kasaan siellä kokouksessaan, en ole uutisia lurkkinut, täytyypä käydä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15084 : 09.12.2011 18:13:24 »

Jahas, no niin, katsos vaan Juttaa.
Olin jo aiemmin sitä mietlä, että on oikein hyvä asia, kun uskaltaa ilmoittaa oman mielipiteensä vaikka se olisi täysin vastakkainen mitä ympäristöllä, ja nyt jos tästä pidetään vielä kiinnikin.

Sitten näin tosi pelottavan, valtavan kokoisen, paksuniskaisen, turkikseen pukeutuneen, pitkäpartaisen ja kreppikiharatukkaisen (pohkeisiin asti yltävä tukka!) miehen lampsimassa kohti paikalle tullutta ambulanssia. Hetken katsoin että mitä häh mikä luolamies tuo on!  Grin

Grin Grin Grin
Kattokaa nyt näitä mun linkityksiä taas Cheesy

Hiukan pieleen. Tuohan on pala siitä Indiumin unesta muistaakseni Cheesy

http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2011/12/urpilainen_yksimielisyys_tai_suomi_pois_kriisirahastosta_3091901.html

Tuolla.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2011 18:24:50 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15085 : 09.12.2011 18:22:11 »

Sullakin  Cheesy
Sitä on vissiin liikkeellä Huh

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15086 : 09.12.2011 18:27:03 »

Joo ja mun yksien kavereiden poika on ihan oikeasti Antti Kristian  buck2 Tarkoituksella.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15087 : 09.12.2011 21:12:46 »

coolsmiley

UUsi kuu, mutta jatkatko vanhoja kujeitasi, itseäsi pettäessä?

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15088 : 09.12.2011 21:22:10 »

coolsmiley

Kiitos vaan, mutta tämä on kipeä asia minulle. Sillä nykyään käyn kädenvääntöä itseni ja EGONI kanssa.

Kauniisti ja hiljaisesti yritän saada EGONI uskomaan, että ei tässä nyt olla kumpikaan kuolemassa.

smitten

tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15089 : 09.12.2011 21:27:05 »

coolsmiley

Ei se niin helppoa ole, koska toinen aina kampittaa.

smitten
tallennettu

haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 1004 1005 [1006] 1007 1008 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: