Sivuja: 1 ... 1005 1006 [1007] 1008 1009 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6092758 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15090 : 09.12.2011 21:38:40 »

coolsmiley

Näinhän se menee, mutta menköön.

Mitä tästä taas opimme?

( puhuu itsestään )

Ehkä joskus!

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15091 : 09.12.2011 22:37:52 »

Olispas ironia mielenkiintosta asiaa.
Ilmota vaan jatkossakin jos jotain tuommosia tulee muualla päin suomea, jos sattus vaikka tarpeeksi liki niin vois yrittää päästä.

Hesassa on 21.2. klo 17 (muistaakseni) Kanneltalolla. Sen jälkeen Mari Petäjän adhd:n kasvot näyttelyn avajaiset
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15092 : 10.12.2011 00:28:59 »

Rakas joulupukki.
Tahtoisin joululahjaksi ystävän... Sillä toisinaan, olen niin yksinäinen... Undecided
Ja minulla on paljon rakkautta, jota antaa tosiystävälle...

Jotenkin oon pettynyt yhteen naiseen, jota oon pitänyt tosi läheisenä.  Sad

aurinko kuu kalat askendentti rapu mars merkurius jousimies venus oinas - ihminen joka valehtelee hitosti, yrittää mielistellä ja keksiä tekosyitä, lupailee et tulee käymään tai hoitaa vauvaa ja aina kun kutsun sen niin sama juttu,
sit kun se joskus harvoin käy niin se sanoo et voi kun sä et vieläkään oo pyytänyt mua vauvanvahdiks, tahtoisin niin auttaa...
No, olen yrittänyt pyytää häntä käymään täällä usein siks et vauva tottuis häneen ja hän sais harjotella hoitaan sitä. Mut ei se onnistu jos hän ehtii tapaamaan vain kerran kuussa.

En tiiä onko tuosta ihmisestä sellaiseen ystävyyteen mitä kaipaan... Jotenkin huomaan et tää ystävyys satuttaa mua vähän väliä.. Mä jotenkin odotan aina enemmän. Ja on sellainen tunne välillä et onko tuo nyt vain nättiä puhetta kun hän sanoo niin tai näin, oon nähnyt miten taitavasti hän valehtelee muille päin näköä, mielistelee ja osaa olla niin niin ihana ja mukava kaikille ja sen jälkeen haukkua selän takana. Välillä hänessä on jotain aitoa. Hän on oikeastikin empaattinen. Mutta miksi miksi hän on niin kaksinaamainen ja pinnallinen välillä...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15093 : 10.12.2011 00:34:45 »

^ mutta hän vaan on parhaimmillaan niin hauska ja ihana... Tosin aina oikeassa omasta mielestään ja tulee raivohulluksi suuttuessaan jostain, alkaa väkivaltaiseksi kaikkia esineitä kohtaan.
En tiedä, ehkä pidän hänestä osittain jonkun arvaamattomuuden takia? Tai siksi että olin joskus samanlainen, me lintsattiin yhdessä ja tehtiin vilppiä kouluhommissa yhdessä... Ja varastettiin joulukuusi...
Joo en enää varastais joulukuusta, anteeksi maailmankaikkeus...!  Cry

Minä aina "rakastun" vääränlaisiin naisiin...
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15094 : 10.12.2011 02:16:02 »

Ai mun uneni mystinen luolamies on päässyt tännekin talsimaan. Grin Varsinainen oman tiensä kulkija.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15095 : 10.12.2011 09:45:10 »

Ai mun uneni mystinen luolamies on päässyt tännekin talsimaan. Grin Varsinainen oman tiensä kulkija.

Hän teki todella vaikutuksen  Cool Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15096 : 10.12.2011 12:12:54 »

Se on kyllä karmeeta, miten paljon on joutunut katakaisemaan välejä ihmisiin  Undecided
Joskus mietin, että teenköhän niin liiankin helposti, kun on sattunut monta kertaa sisimpään, niin sitä sitten välttelee jo ennalta kun tulee vähän ryppyjä?
Toisaalta, onko se väärin?
Ja sitäpaitsi, jokunen ystävä on tullut takaisin, kun olen näyttänyt mitä mieltä minä olen siitä miten minua kohdellaan ja haihtunut. Lopulta he ovat huomanneet ystävyyteni arvon.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #15097 : 10.12.2011 18:01:43 »

Ystävyyssuhteet eivät aina ole yksikertaisia, se on totta. Minulla oli vuosia hyvä ystävä,  vesimies, ja jos ei se ihan bestis niin top kolmosessa kyllä, mutta yht'äkkiä meillä välit katkesivat. En tiedä mitä tapahtui, mutta jotain selvästi, sillä meni vuosi-pari ettei oltu yhteydessä. Sitten tuli tilanne että yhteiset kaverit suunnittelivat illanviettoa ja halusivat kovasti meidät molemmat paikalle ja siitä se ystävyys taas jatkui. Tuntui että eihän tässä mitään taukoa ole ikinä ollutkaan.

Hassua.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #15098 : 10.12.2011 18:49:20 »

Ystävyys jatkuu kyllä sitten kun sen aika on. Ja jos ei jatku niin merkityksensä silläkin.

Minä olen koko viikon ostellut joululahjoja muille ja tänään sitten huomasin aivan iiiiihanat Triumphin liivit ja pikkarit, ja menin ensin muutaman kerran ohi, mutta kun sitkeästi palasin katsomaan niin sitten päätin sovittaa ja kyllä oli niin ihanat että ostin itselleni joululahjaksi. Ne ovat mustat, joissa kuvioita. Siis ihana löytö!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15099 : 10.12.2011 21:25:27 »

Voi mielialan vaihtelut sentään  uglystupid2
Masennuksen ja ketutuksen alhosta tyytyväiseen ja hyvänoloiseen tilaan noin vaan.
Selkeys ja tasapaino on semmosia viestejä mitä oon viime aikoina saanu, ja olis tosiaan tarvetta...vaan mistäpä ne löytäis semmoset? Huh
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15100 : 10.12.2011 22:10:28 »

Hyhhyh.. Miks 13%:nen punaviiniglägi maistuu tärpätiltä?! Tekis mieli jättää tää mukillinen kesken... Undecided

Oli ihan huippuihana päivä äidin ja siskojen kanssa.  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15101 : 10.12.2011 22:17:07 »

No mutta sehän on hienoa että kykenit vaihtamaan tuon olotilan parempaan päin  Wink
Itse saan selkeyttä kun karsin kaikki turhat pois ja keskityn aina kerrallaan ollenaiseen. Tasapainoa haen siten että jos kelkka on miinuksella niin pyrin liikkumaan kohti plussaa siihen asti kunnes vaakakupit on suorassa. Joskus pyydän yläkertaa tasapainottamaan energioitani ja putsata sitä kaikesta turhasta kuormasta ja kuonasta. Pitää vain löytää se oma tapa ja tyyli ja sitten harjoitella  Tongue
Sitä voi käydä sisäistä keskustelua siitä mitä olisi hyvä mahdollisesti tehdä jotta tasapaino/selkeys saisi aikaan ja miksi tasapaino/selkeys on hukassa.

Thanks.
Heti tulee mieleen pari juttua...kuten se että hoitaisi tekemättömät asiat pois alta!
Mutta kun niitä on ihan liikaa  buck2

Se on varmaan vaan aloitettava jostain kohtaa kakkua jyrsimään, pala kerrallaan, ja onniteltava itteensä kun saa jotain hoidettua, eikä ahdistua niistä muista hommeleista jotka odottaa  Undecided
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15102 : 11.12.2011 05:51:47 »

No niin aloitettu on.
Lumityöt oli jo viideltä aamulla tehty  buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15103 : 11.12.2011 07:16:13 »

Mun ei auta paljon inspiraatiota ootella noihin hommiin, sitä ei nimittänin tule Cheesy

Nyt oottelen vaan että pallerot herää aamupuurolle  smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15104 : 11.12.2011 11:06:29 »

Ystäviin ja ystävyyteen palaan sen verran, että eiliset pikkujoulut (virkavallan pelossa Wink ) missanneena, kutsuin tytön kummitätiä lähtemään glögille baariin.. he (täti ja setä) sitten tulivat meille ja vaikka oon tän tädin kanssa tuntenut koko iän, niin surullista on myöntää, ettei vaan ole enää oikein mitään yhdistäviä tekijöitä. Kun lähdettiin tästä, he muistuttivat sammuttamaan kynttilän ja puhuivat, että heillä on kanssa joku lahjaksi saatu samanlainen, mikä ei pala kunnolla.. ihmettelin asiaa, kun se oli aiemmin palanut ihan kauniisti ja nyt kun sytytin sen, palaa iloiseen. Eiköhän tuo liene aika selvä merkki, että näiden ihmisten energiat tukahduttaa niin mut, kuten kynttilänkin ja on parempi jättää ne "pakolliset" glögin-maistajaisetkin väliin vastedes  Undecided Surullista, mutta samalla jollakin tavalla helpottavaa..

Huh K
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1005 1006 [1007] 1008 1009 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: