Yep
Vieras
|
|
« Vastaus #15105 : 11.12.2011 13:35:12 » |
|
Voi miten ihana ja juuri oikeaan aikaan. Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #15106 : 11.12.2011 18:43:11 » |
|
me ei menty kälyn vauvan ristiäisiin, kun eivät voineet isänpäivälounaallekkaa tulla meidän kanssa, ovat sitä mieltä että kuopuksesta saa aina jonkun taudin. pitäkööt pileensä.
ite oon sitä mieltä että ei lapsia voi kuplassa pitää, pieni altistus on vaan hyväks. ja flunssan voi ny saada mistä vaan, kaupasta tai muusta.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #15107 : 11.12.2011 18:48:24 » |
|
Voi miten ihana ja juuri oikeaan aikaan. Kiitos! Niisk, todellakin juuri oikeaan aikaan tuo sanoma.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #15108 : 11.12.2011 22:37:06 » |
|
Voi kun osais tehdä amigurumeita! http://culturevore.blogspot.com/2011/04/amigurumi.htmlMies on ihanalla tuulella, en tajua mikä sitä vaivaa Huomaa et meil ei oo kauheen söpöä nykyään, kun ihmettelen siä kun se on niin mukava. No kaikissa suhteissa on omat alamäkensä, kai tää meidän yhteiselo tästä vielä elpyy, ja jonain päivänä ollaan taas vähän enemmän kuin isi ja äiti.... I really hope so!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #15109 : 12.12.2011 11:47:35 » |
|
Mä aion hakee tatuoija-koulutukseen. Itsellä ei ole tatuointeja, enkä niitä taida koskaan ottaa vaikka mieli tekis (kyllästyminen) ja siis tahdon olla yksilöllinen, että en ota tatuointia (kun melkein kaikilla sellainen tuntuu olevan)... Mä vaan oon miettinyt taiteellista alaa ja sit sellasta missä saa tehdä tavallaan asiakaspalvelua ja sit työn, joka mahdollistaa et työpaikka on rento ja cool paikka. No niin, tais löytyä. Sairaanhoitajan ammattitutkinnosta ei liene haittaa hakuprosessissa, kun oon tottunu "kiduttaan" ihmisiä ja tekeen tarkkoja toimenpiteitä kuten laittaan kanyyleja ja ottaan verikokeita. Mulla on vakaa ja pikkutarkka käsi ja kuvaamataito ollut aina 10. Löysinköhän mä mun alan?! Keksin sen äsken kuin ihan tyhjästä. Ei hitto, nyt kuumottaa. menin vaan selaileen tatuointiliikkeen sivuja, koska meinasin et ostaisin miehelle lahjakortin liikkeeseen joululahjaks, hänellä on kaks kuvaa ennestään. Sit siellä vaan oli ilmoitus alkavasta koulutuksesta. Mä just eilen tuskailin ja masistelin kun en tiedä mitä teen jatkossa. Minne töihin vai kouluunko jonnekin, mikä ala, päässä pyöri miljoona eri ammattia ja miljoona syytä miks mikään niistä ei sit kuitenkaan onnistuis. Sit pyysin ennen nukkumaanmenoa et mun pää tyhjennettäis yön aikana tästä huolesta ja saisin jostan suoran vastauksen. Onkohan tää se.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #15110 : 12.12.2011 15:50:51 » |
|
Yhyy, mulla on ikävä. On hassua, miten voikaan ikävöidä jotain, vaikka me ollaan vasta vietetty paljon aikaa yhdessä ja puhelimet on keksitty ja kaikkea. Onhan se samalla ihanaakin että on ikävä. Raskausjutuista kun puhutte.. niin kun takaraivossa koko ajan kuitenkin haluaisin tulla raskaaksi, aiheutanko sillä lopulta vielä jonkun vahinkoraskauden? Lapsi olisi kyllä tervetullut, mutta en nyt ainakaan tietoisesti ruve vielä pistämään pullia uuniin tuolle miehelle näin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, vaikka kauemmin ollaankin jo muuten tunnettu..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15111 : 12.12.2011 17:05:45 » |
|
Musta tuntuu että mä oon saanu tuon tytön vain haluamalla sitä Siis oli vahinko raskaus, ehkäisystä huolimatta hups hei vain...toivoin toki lasta, ja vielä tytärtä, kun olin aina nähnyt itselläni tyttären. Sydän sanoi että lapsi, ja järki sanoi ei. On meillä toki karmallinen suhdekin, että tarkoitus näin oli käydä, mahtoivatko minun omat ajatukseni edes vaikuttaa mitään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #15112 : 12.12.2011 18:50:10 » |
|
tatskaaminen on siistiä. eilen kävin nakuttaas kaveriin kettinkiä. siannahkaan on hyvä reenata ja alotuspaketteja saa suht edukkaasti. eimuutako ilmammuuta meet jos yhtään kiinnostaa. Toki siinä ei tartte osata piirtää mutta on helvetimmoinen etu, kun ymmärtää valot ja varjot ja varjostukset, enemmän merkkaa tekniikka, miten syvään tikkaa, miten ihmisen oma rasvaprosentti vaikuttaa ja sensemmosta
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #15113 : 12.12.2011 19:25:17 » |
|
Mietin tuota lapsijuttua. Kait ne lapset tulee vasta tai jo kun on tarkoitus. Me tehtiin pienokaista monta vuotta ja poika tuli kerrasta, joten uskon että kuuluvat sielunsuunnitelmaan ja tulevat kun se aika on sovittu ja sopiva.
Varmaankin se on niin. Ja.. kyllähän oma kehokin tavallaan tietää milloin on oikea aika kun liika stressi esimerkiksi vaikeuttaa tuloa raskaaksi. Ihminen on sen verran erkaantunut luonnosta, että kuvittelee pystyvänsä sormia napsauttamalla päättämään milloin se lapsi tulee. Pitäisi ehkä kiinnittää huomiota omaan elämäänsä, itsestään huolehtimiseen ja tehdä muutoksia myös niihin jos se haluttu lapsi ei ota tullakseen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15114 : 12.12.2011 20:25:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #15115 : 12.12.2011 21:21:56 » |
|
soma, toi on niin surkeeta kun tatuoinnit menee jotenkin pilalle. :/ itselläni ei (vielä) ole mitään iholla, mutta olen kyllä katsonut mitä jälkeä jotkin tatuoijat ovat saaneet aikaan kavereilleni ja sukulaisilleni. Toivottavasti minulla on ensi syksynä parempi onni matkassa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #15116 : 12.12.2011 21:28:55 » |
|
12.12. pvä, 1212 sivu ja mää tänää 34 jei.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15117 : 12.12.2011 21:34:28 » |
|
KV; koitin, eikä mulla hermot ole lähelläkään mennä ja on ihan hyvä fiilis, mutta ei se tuota homman tylsyyttä poistanu silti Antoivat mulle yläkerrasta smiley naaman silmien eteen kun olin valmis. Siis tän tämmösen klassisen Onnea rva ironia 34 vuotta Saat mitä olet pyytänyt ja kaikki menee toivomaasi suuntaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15118 : 12.12.2011 23:57:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sielu`
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #15119 : 13.12.2011 06:58:10 » |
|
heipähei, minäkin jostakin syystä herään aina tietyin väliajoin pari kertaa yössä, ei tarvis mennä tänäänkään minnekään mutta ei tule enää uni..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu.
|
|
|
|