Sivuja: 1 ... 1006 1007 [1008] 1009 1010 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6093080 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Yep
Vieras
« Vastaus #15105 : 11.12.2011 13:35:12 »

http://joulukalenteri.positiivarit.fi/11.html
On niin kaunis 11.päivän sivu, että täytyi laittaa tänne. smitten angel Cry

Voi miten ihana ja juuri oikeaan aikaan. Kiitos!  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15106 : 11.12.2011 18:43:11 »

me ei menty kälyn vauvan ristiäisiin, kun eivät voineet isänpäivälounaallekkaa tulla meidän kanssa, ovat sitä mieltä että kuopuksesta saa aina jonkun taudin. pitäkööt pileensä.

ite oon sitä mieltä että ei lapsia voi kuplassa pitää, pieni altistus on vaan hyväks. ja flunssan voi ny saada mistä vaan, kaupasta tai muusta.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15107 : 11.12.2011 18:48:24 »

http://joulukalenteri.positiivarit.fi/11.html
On niin kaunis 11.päivän sivu, että täytyi laittaa tänne. smitten angel Cry

Voi miten ihana ja juuri oikeaan aikaan. Kiitos!  smitten

Niisk, todellakin juuri oikeaan aikaan tuo sanoma.  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15108 : 11.12.2011 22:37:06 »

Voi kun osais tehdä amigurumeita! Grin http://culturevore.blogspot.com/2011/04/amigurumi.html

Mies on ihanalla tuulella, en tajua mikä sitä vaivaa  Grin
Huomaa et meil ei oo kauheen söpöä nykyään, kun ihmettelen siä kun se on niin mukava.  Undecided
No kaikissa suhteissa on omat alamäkensä, kai tää meidän yhteiselo tästä vielä elpyy, ja jonain päivänä ollaan taas vähän enemmän kuin isi ja äiti.... I really hope so!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15109 : 12.12.2011 11:47:35 »

Mä aion hakee tatuoija-koulutukseen.  Grin

Itsellä ei ole tatuointeja, enkä niitä taida koskaan ottaa vaikka mieli tekis (kyllästyminen) ja siis tahdon olla yksilöllinen, että en ota tatuointia (kun melkein kaikilla sellainen tuntuu olevan)...

Mä vaan oon miettinyt taiteellista alaa ja sit sellasta missä saa tehdä tavallaan asiakaspalvelua ja sit työn, joka mahdollistaa et työpaikka on rento ja cool paikka. No niin, tais löytyä. Sairaanhoitajan ammattitutkinnosta ei liene haittaa hakuprosessissa, kun oon tottunu "kiduttaan" ihmisiä ja tekeen tarkkoja toimenpiteitä kuten laittaan kanyyleja ja ottaan verikokeita. Mulla on vakaa ja pikkutarkka käsi ja kuvaamataito ollut aina 10. Löysinköhän mä mun alan?! Keksin sen äsken kuin ihan tyhjästä. Ei hitto, nyt kuumottaa.  Cheesy menin vaan selaileen tatuointiliikkeen sivuja, koska meinasin et ostaisin miehelle lahjakortin liikkeeseen joululahjaks, hänellä on kaks kuvaa ennestään. Sit siellä vaan oli ilmoitus alkavasta koulutuksesta.

Mä just eilen tuskailin ja masistelin kun en tiedä mitä teen jatkossa. Minne töihin vai kouluunko jonnekin, mikä ala, päässä pyöri miljoona eri ammattia ja miljoona syytä miks mikään niistä ei sit kuitenkaan onnistuis. Sit pyysin ennen nukkumaanmenoa et mun pää tyhjennettäis yön aikana tästä huolesta ja saisin jostan suoran vastauksen. Onkohan tää se.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15110 : 12.12.2011 15:50:51 »

Yhyy, mulla on ikävä. crazy2
On hassua, miten voikaan ikävöidä jotain, vaikka me ollaan vasta vietetty paljon aikaa yhdessä ja puhelimet on keksitty ja kaikkea.
Onhan se samalla ihanaakin että on ikävä.  Wink smitten

Raskausjutuista kun puhutte.. niin kun takaraivossa koko ajan kuitenkin haluaisin tulla raskaaksi, aiheutanko sillä lopulta vielä jonkun vahinkoraskauden? Lapsi olisi kyllä tervetullut, mutta en nyt ainakaan tietoisesti ruve vielä pistämään pullia uuniin tuolle miehelle näin muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, vaikka kauemmin ollaankin jo muuten tunnettu..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15111 : 12.12.2011 17:05:45 »

Musta tuntuu että mä oon saanu tuon tytön vain haluamalla sitä Smiley
Siis oli vahinko raskaus, ehkäisystä huolimatta hups hei vain...toivoin toki lasta, ja vielä tytärtä, kun olin aina nähnyt itselläni tyttären.
Sydän sanoi että lapsi, ja järki sanoi ei.
On meillä toki karmallinen suhdekin, että tarkoitus näin oli käydä, mahtoivatko minun omat ajatukseni edes vaikuttaa mitään? Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15112 : 12.12.2011 18:50:10 »

tatskaaminen on siistiä. eilen kävin nakuttaas kaveriin kettinkiä. siannahkaan on hyvä reenata ja alotuspaketteja saa suht edukkaasti. eimuutako ilmammuuta meet jos yhtään kiinnostaa. Toki siinä ei tartte osata  piirtää mutta on helvetimmoinen etu, kun ymmärtää valot ja varjot ja varjostukset, enemmän merkkaa tekniikka, miten syvään tikkaa, miten ihmisen oma rasvaprosentti vaikuttaa ja sensemmosta Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15113 : 12.12.2011 19:25:17 »

Mietin tuota lapsijuttua. Kait ne lapset tulee vasta tai jo kun on tarkoitus. Me tehtiin pienokaista monta vuotta ja poika tuli kerrasta, joten uskon että kuuluvat sielunsuunnitelmaan ja tulevat kun se aika on sovittu ja sopiva.
Varmaankin se on niin.  Smiley
Ja.. kyllähän oma kehokin tavallaan tietää milloin on oikea aika kun liika stressi esimerkiksi vaikeuttaa tuloa raskaaksi. Ihminen on sen verran erkaantunut luonnosta, että kuvittelee pystyvänsä sormia napsauttamalla päättämään milloin se lapsi tulee. Pitäisi ehkä kiinnittää huomiota omaan elämäänsä, itsestään huolehtimiseen ja tehdä muutoksia myös niihin jos se haluttu lapsi ei ota tullakseen?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15114 : 12.12.2011 20:25:41 »

Minä valmistaudun henkisesti nyt. angel smitten

Mun täytyy ommella pari kankaanpalasta kiinni yhteen isompaan.
 tickedoff uglystupid2 knuppel2 idiot2 Angry Cry buck2

Pakko.

Eikä mun hermot kestä.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15115 : 12.12.2011 21:21:56 »

soma, toi on niin surkeeta kun tatuoinnit menee jotenkin pilalle. :/ itselläni ei (vielä) ole mitään iholla, mutta olen kyllä katsonut mitä jälkeä jotkin tatuoijat ovat saaneet aikaan kavereilleni ja sukulaisilleni. Toivottavasti minulla on ensi syksynä parempi onni matkassa! Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15116 : 12.12.2011 21:28:55 »

12.12. pvä, 1212 sivu ja mää tänää 34 Cheesy jei.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15117 : 12.12.2011 21:34:28 »

KV; koitin, eikä mulla hermot ole lähelläkään mennä ja on ihan hyvä fiilis, mutta ei se tuota homman tylsyyttä poistanu silti Cheesy
Antoivat mulle yläkerrasta smiley naaman silmien eteen kun olin valmis. Siis tän tämmösen klassisen  Smiley

Onnea rva ironia 34 vuotta  smitten

Saat mitä olet pyytänyt ja kaikki menee toivomaasi suuntaan  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15118 : 12.12.2011 23:57:43 »

JEEE! Mä tein sen  smitten
Oikeesti nauraisitte kun tietäisitte miten pienestä ompeluksesta oli kyse, ja minä väänsin sitä monta tuntia taas Cheesy Cheesy

KV, nyt joku taas käsitti, että joku väsitti, että käsitin väsitti, ja lopputulos on vaan häh?! Shocked  Smiley
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15119 : 13.12.2011 06:58:10 »

heipähei,
minäkin jostakin syystä herään aina tietyin väliajoin pari kertaa yössä, ei tarvis mennä tänäänkään minnekään mutta ei tule enää uni..  Cheesy
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Sivuja: 1 ... 1006 1007 [1008] 1009 1010 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: