Sivuja: 1 ... 1007 1008 [1009] 1010 1011 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6093088 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15120 : 13.12.2011 08:25:48 »

kiitostavaan. en kyllä itte ymmärrä tota ajankulua, joudun usein kysyyn mieheltä että kuinka vanha mä oon.  Grin
nukkumiseen auttaa melatoniini. Sen tasot vaihetelee ja jos aivot ei muodosta sitä tarpeeks,on hankala nukkua läpi yön. Ite sain keväällä (sitä siis käytetään mm. vanhusten unirytmiin) ja saanu nukuttua heräämättä yöni.

Ny ½v jälkeen on tasot normalisoitunu ja nukun jo ilmanki. Sillai "turvalllinen" lääke että kun on vaan samaa hormonia mitä aivot ittessään tuottaa, ei oo siis unilääke. Meillä ADHD:lla on välttämätön, esikoinen syö myös, kun ei taho pää pysähtyä ollenkaa. Serotoniini (ns.onnellisuushormoni) vaatii melatoniina muodustuakseen, sitä kautta oon huomannu myös olevani paremmalla tuulella ja onnellisempiki. suosittelen.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15121 : 13.12.2011 16:39:59 »

Nyt olen kauhean negatiivinen jo ennalta käsin. Yhdet joulujuhlat, mokomat. Muksujen. Ääää.
Lähettäkää mulle myötätuulta ja hyviä aatoksia matkaan, että siellä olis edes vähän mukavaa, eikä ihan kamala härdelli  :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15122 : 13.12.2011 16:53:58 »

Koulun ja päiväkodin juhlat onkin ihan mukavia; ihania smitten
Tää on tämmönen virallisluontonen tilaisuus; kirkossa ja muuta, ääääh.
Ton penskalauman kanssa sinne kököttämään  Undecided
Meillä tuo pienin menee nukkumaankin normaalisti niin ajoissa, että toivottavasti ei tule väsyväsy meininkiä.

No, ehkä se siitä taas tämäkin show.
tallennettu
Solnishko
Vieras
« Vastaus #15123 : 13.12.2011 18:38:29 »

Minä pääsen torstaina ekoihin oman lapsen joulujuhliin, iiksis. Jos skorppari lähtee mukaan niin täytyy varata sille paketti nessuja mukaan, se on ihmeen sentimentaalinen aina välillä.. Kiva vaan että tuo joulujuhlan enkelinesittäjä 4v tuli tänään pulkalla liukumäestä jotenkin aivan turvalleen, silmän alla kauhee mustelma ja huuli halki. Nice. On varmaan vielä epäilyttävämmän näköstä jos tupsuttelen sille jotain meikkivoidetta tai puuteria niihin?  Cheesy Se on aina ihan mustelmilla tuo tyttö, kerran tosissaan ajattelin että jokohan ne neuvolassa kysyy ja ihmettelee jotain kun jalat oli kesän jälkeen pelkkää mustelmaa ja naarmuja.. :Smiley

Ootteko kukaan kuulleet aiemmin tämmöstä väitettä kissoista, että niillä ei kuulemma näin pimeän aikaan olisi juoksua/kiertoa ollenkaan, vaan vasta keväällä? Miten mä oon luullu että kissat on vähän kuin puputkin, aina "valmiina" pentueen pyöräyttään? Yritti meinaan meidän eläinlääkäri vielä siirtää viikolla sitä nipsisnapsis aikaa 7kk tyttökissalta ja minä sanoin että ei missään nimessä kun täällä on kollikin vielä leikkaamaton ja minusta se pyörii nyt jo kuin soipa metso ton tyttökissan ympärillä koko ajan..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15124 : 13.12.2011 19:34:51 »

Kissoissa on kahta lajia vinkujia. Niitä jotka moukuu vaan keväällä ja sitten ympäri vuoden moukujia. Sillä on tekoa sillä, miten alkukakntainen kissimirri on kyseessä.

Juhlat, ohi, oli kamalaa, eikä tullu yhtään jouluista tunnelmaa, mutta onpahan ohi!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15125 : 13.12.2011 21:06:48 »

Jossain tuolla ketjustoissa oli puhetta korvien soinnista. Eilen soi vasen ja tänään oikea.
Eli eilenkö sitten joku nainen puhui pahaa ja tänään joku mies henkilö ajattelee?
Onko teillä kellään  omia kokemuksia näistä soinneista, kuumotuksista ja kutinoista, että pitävätkö kutinsa?  Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15126 : 13.12.2011 22:17:07 »

En tiedä mikä korva pitäs soida, ehkä joku pitäs, tai jonkun moden  police ainakin.
Vierahia pukkaa foorumille ja kaikki lukevta yhtä ja samaa julistusta.  smiley6600
Onks foorumista tullut propagandan julistuspaikka?  Undecided
Vai mistä kysymys? idiot2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15127 : 13.12.2011 22:18:28 »

Kattelin ihan samaa  idiot2
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15128 : 13.12.2011 22:35:11 »

Mikä julistus?  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15129 : 13.12.2011 23:12:16 »

No jtn. lännen valkeen tikrun juttua oli yhtaikaa lukemassa varmaan 500 vierasta.

Minusta tuntuu, että olen tavannut ystävän. En vielä juuri tunne häntä, mutta meillä synkkaa tosi hyvin, eikä hänelläkään ole juuri ystäviä mailla halmeilla...mietin juuri, että uskaltaisinko ehdottaa "tyttöjen iltaa" jahka seuraava tilaisuus koittaa...
Epäilyttää vain, että astun taas kökköön, ja lähentymällä hänen kanssaan joudun pian taas puollustamaan omia rajojani ja ikäviin tilanteisiin...kiitos vain, mutta olen mieluummin ilman ystäviä sitten.
Pitääkö sitä vain uskaltaa hypätä taas?  Enhän voi olla koko ikääni se siili joka piikkikuorensa alla yksin itkeskeli vai miten se nyt menikään.
Lapsemme ovat hyviä ystäviä, ja sitten taas tulisi ongelmia siihenki kuvioon lopulta, jos olen hänen suhteensa väärässä  Undecided

Muoks*
Hahaa  Grin Tajusin juuri, että olen oppinut jotain tärkeää smitten
Olen oppinut harkitsemaan  smitten Ja nimenomaan ihmissuhteissa!!
« Viimeksi muokattu: 13.12.2011 23:40:51 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15130 : 14.12.2011 07:22:22 »

Grin
No se viissataa oli semmoinen vähäinen liioittelu Cheesy
Toivotaan ettei sada vettä tai räntää *Marie*

tallennettu
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15131 : 14.12.2011 17:25:48 »

Mikä siinä on, että keskiviikot tuntuu aina niin hirmuisen vaikeilta? Ärsyttää ja ärsyttää ja ärsyttää vain koko ajan, hitsi vieköön. Grin Naurattaa melkein jo itseänikin tämä koko päivä!
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15132 : 14.12.2011 18:34:11 »

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/elamankumppanina-adhd-raiskyntaa-ja-yllatyksia/art-1288435246323.html?fb_source=profile_multiline&fb_ref=artikkeli_likey

Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15133 : 14.12.2011 19:07:05 »

Voi kun jaksais uskoa itseensä ja yrittää vähän enemmän... Tongue
Mulla meni jotenkin hermot siihen ideaan et hakisin siihen tatuoija-koulutukseen, et päätin ettei siitä mitään tuu,
enkä aio hakee.
Nyt taas ketuttaa olla ideaton tai täynnä ideoita, mut mikään niistä ei oo lähelläkään sitä pistettä että tekisin jotain.

Mä en ymmärrä
kun toiset pystyy tekeen tosi helposti valintoja ja sit ne vaan toteuttaa suunnitelmiaan ja saa aikaan.
Mä oon täynnä paloa ja intohimoa tehdä ja toteuttaa jotain (varmasti enemmän ku moni niistä jotka tekee ja toteuttaa) mut sit en osaa alottaa, tai perun koko homman.
Mä vaan pelkään että epäonnistun jos teen jotain. Se on typerää ja kuulostaa ihan 15-vuotiaan ajatusmaailmalta,
mut ehkä mä oonkin sit vähä teini pääni sisällä.  Grin

tallennettu
tiutautilhi
Vieras
« Vastaus #15134 : 14.12.2011 21:12:10 »

jos täällä oli jotain häiriötä niin sillä oli ehkä tekemistä mun kanssa, varmahan ei tietenkään voi olla... mutta varmuuden varalta, olen pahoillani

Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1007 1008 [1009] 1010 1011 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: