Sivuja: 1 ... 1008 1009 [1010] 1011 1012 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6093303 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15135 : 14.12.2011 21:15:12 »

Mitä sä teit? :Smiley
Mulla kyllä äsken tökki, mutta tökkii tää nyt muutenkin.
tallennettu
tiutautilhi
Vieras
« Vastaus #15136 : 14.12.2011 21:23:08 »

olin tyhymä niinkö tilhi päissään  Grin

mutta ehkä kummallisia asioita vaan sattuu samaan aikaan?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15137 : 14.12.2011 21:25:01 »

Sattuma. Niin. Siinä vasta vekkuli  :Smiley
tallennettu
tiutautilhi
Vieras
« Vastaus #15138 : 14.12.2011 21:25:42 »

mene ja tiedä Smiley
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15139 : 15.12.2011 06:56:03 »

löytysköhän täältä joku s-postikaveri?
pitäiskö laittaa ihan uus topicci aiheesta? Smiley
oon aika yksin... ja masentavassa ilmapiirissä joka päivä... täällä on niin mukavia ihmisiä Smiley
tallennettu

Aurinkomerkki härkä, nouseva rapu. Smiley
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15140 : 15.12.2011 10:49:02 »

Huomenta mieheen ja naiseen.  Smiley
Saatiin tänäaamuna hyvät naurut miehen kanssa...
Mulla on sellasta päivävoidetta missä lukee kyljessä "hyvää huomenta",
silmänympärysvoidetta missä lukee "pilkettä silmäkulmaan"
ja yövoidetta missä lukee "hyvää yötä"..
(Eikös olekkin symppikset? Tulen aina hyvälle tuulelle niitä käyttäessäni...  Wink)

Juttu jatkuu..

Niin, olin vessan peilin edessä ja höpöttelin itsekseni että "laitanpas hyvää huomenta naamaan",
niin mies huusi mulle keittiöstä että häh, sanoksä aina aamulla peilin eessä "hyvää huomenta naama!" ?
 2funny

En tiiä naurattaako ketään muuta, hullulla on onneks aina hauskaa.

Olipa mukava neuvolakäyntikin.  Smiley
Saatiin kauheesti hehkutusta neuvolatädiltä ku poika on oppinu kuukaudessa ryömiin, konttaamaan, nousemaan istumaan ilman tukee ja nousemaan seisomaan.  Smiley Ja lääkärikin tutki pojan ja kaikki oli hyvin, näkö, korvat, heijasteet. Ainoo on et sydämestä kuuluu edelleen sivuääni, mut se on todnäk ihan harmiton.

Jos Solnisko lukee täällä niin vielä kerran kiitos pojan vaatteista!
Nyt kun ollu jo osa käytössä niin kivoja ovat!!  Smiley smitten

Jaaha, tänään ois hyvä päivä mennä salillekin. Oon aika innoissani kun huomaan jaksavani tehdä monissa laitteissa 5-15kg painavemmilla painoilla sarjoja, kuin sillon kun aloitin!
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15141 : 15.12.2011 10:54:06 »

mä nauroin  Cheesy

joo voisin alkaa käymään täälläkin aktiivisemmin...
aika tylsää kun en opiskele enkä tee töitä niin tosiaan, aika yksinäistä onkin kun on vaan kotona ja katselee telkkaria tai on tietokoneella, tai syö  idiot2
nyt pitäis keksii ammatti mitä alkaa opiskella...
tallennettu

Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15142 : 15.12.2011 11:33:10 »

Tuhisin Tiigriksen aamulle. Millaistahan olisi saada hyvää huomenta nokkaan?
"Mikä on, kulta?"
"'Hyvää yötä' leviää käsiin!"

Eikö se ollutkaan kielikuva tai joku sellainen? Huh

Tiigris menee nyt ja lopettaa kaiken rasvan syönnin, aivot rusinoina ja rautaa syöden nostaa lyijyä ja kultaa ja lähtee sitten Hollywoodiin Arska Toiseksi.

Opiskelemattomuus ja ammatittomuus, ylipäänsä se ettei vuorokaudessa mene 4-8 tuntia johonkin velvollisuuteen, on kummallisen joustavaa ja venyvää aikaa. Mulla sitä ei silti tunnu riittävän, mutta oppiipahan mitä järkkää itelleen ja muille ja mitä sitten sanoo...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15143 : 15.12.2011 11:55:22 »

Whaat, enkä lopeta  Cheesy päinvastoin syön paljon voita ja oliiviöljyä! Aivot tarvii kolesterolia!

Vaikka en tiedä pystyykö mun aivoja enää pelastaan, mutta ehkä pystyn ennaltaehkäisemään niiden lisää rapistumista?

Mä en tiedä miten sopeudun enää työelämän velvollisuuksiin,
kun on vuoden kohta lööbaillut kotona!
Ehkä se tekee sit aikanaan ihan hyvää saada jotain muutakin ku perus-äipän arkea...
Huomasin kyllä, et oon alkanut puhuun vahingossa aikuisillekin lässyttäen, onneks ne oli sentään omia perheenjäseniä,
joille tarjosin kahvia puhuen vauvakieltä... Ois voinu sattuu nolompaakin, kuten vaikka jos ne ois ollu appivanhemmat.. Grin
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15144 : 15.12.2011 11:58:09 »

"Pikku-Kalle ottaa nyt läpälipilää pikkukahvia pikkukupin, yttitytti yylipyyli löö..." Kutita vielä jotakuta parran alta hämysti  crazy2

Paljonko salimaksut ja montako kertaa viikossa? Näin Astro-foorumin peruskontekstista poiketen kyselen hohhoo.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15145 : 15.12.2011 12:07:18 »

"Pikku-Kalle ottaa nyt läpälipilää pikkukahvia pikkukupin, yttitytti yylipyyli löö..." Kutita vielä jotakuta parran alta hämysti"  2funny
Ei nyt ihan sentään noin onneks... Grin

Mulla ei ole jäsenyyttä, kyseinen sali on auki vain tän vuoden loppuun, sen jälkeen mun pitää vallata joku uus alue..
5€/kerta on maksanut, se on alennettu hinta koska sali tosiaan loppuu kohta.

Tarvis alkaa tehdä hintavertailuja ja käydä katsomassa ja kokeilemassa pari paikkaa, ennen kuin sit tekee päätöksiä mikä olis sopivin mun käyttöön. Varmaan jo 10- tai kuukausikortti ois paras, niin ei sitois sit itseensä mihinkään saliin liian paljoo/pitkäks aikaa,
kun elämä kuitenkin on muuttuvaista.  Smiley
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15146 : 15.12.2011 12:22:40 »

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry:ltä tuli tarjouspyyntö luennosta  Cheesy Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15147 : 15.12.2011 12:29:21 »

En ole ikinä kuullutkaan JHL:stä tai olen mutta en vain tajua. Paljonko luennoista yleensä maksetaan? Voisin melkein maksaa että pääsisin itse luennoimaan  Grin Cry

Varmaan sanoisi vieraat Tiigrikselle "ägägugu" jos kutittelis leuan alta : )))
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15148 : 15.12.2011 12:38:34 »

Hei enkelisielu!
Kuule, sitähän minäkin täällä aina roikun kun ei ole muutakaan elämää eikä ystäviä  buck2
Kirjoittele tänne vain, auttaa kummasti yksinäisyyteen ja ahdistukseen kun on juttuseuraa  Smiley

ironia; ihana lukea aina tästä sun nousuputkesta Smiley

Ja Tigru; nauratti joo  Grin Ja tuota sattuu hyvin helposti, kun on vaan pallerojen kanssa kotona, että alkaa puhua aikuisillekin kuin lapsille, ja käyttäytyä ihan pöhkösti Cheesy Mutta ei se ainakaan mulla ole jäänyt pysyväksi olotilaksi :Smiley...vielä Wink
tallennettu
Sielu`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15149 : 15.12.2011 13:07:13 »

kiitti, kuuhilda  smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 1008 1009 [1010] 1011 1012 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: