Sivuja: 1 ... 1011 1012 [1013] 1014 1015 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6101801 kertaa)
0 jäsentä ja 61 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15180 : 17.12.2011 17:48:59 »

Cheesy

Hengissä perillä, vaikka eilen oli automatkalla pari läheltä piti -tilannetta. Kuski oli jossain vaiheessa niin väsynyt, ettei nähnyt puoliksi tiellä seisovia poroja. Siinä vaiheessa sain kiittää onneani, että mukana oli toinen ajokuntoinen ja -taitoinen ihminen.

Vaan on täällä ihanaa! Päivät on valosampia ku muistin ja ihanat kuukkelinpojat viime kesältä on vieläki hengissä ja käyvät hakemassa ruokaa tuosta lintulaudalta. Ja näin tikankin!
Kohta meen moikkaamaan ystäviä Maailman Katolle (vuokrarivari yhden vaaran päällä, maailman paras paikka asua) ja toivon, että näkisin tähdenlentoja tai revontulia. Tätä mulla on ollut ikävä.. vaikka ikävöin taas jotain muuta, mitä en täällä voi saada. Kiss

Lapsuus vaikuttaa ihan älyttömästi elämään. Vaikka mulla oli ihan "ok" lapsuus, niin silti mulla on traumoja siitä kun koin itseni kai jollain tapaa hylätyksi tai avuttomaksi, hyödyttömäksi. Alkoholi väritti meidänkin perheen arkea, mutta se oli kai siihen aikaan ihan hyväksyttävää kun oli suuri lama ja ihmiset haki lohtua ihan mistä vaan sitä helpolla sai, pakenivat arkea viinan avulla.

Mutta nuo ajat on jo mennyttä. Kyllä täällä vieläkin juodaan toisinaan, mutta ei sille kai mahda mitään.
Olen ihan varma, että täällä oli jotain tonttuja kun laulelin joululauluja ja tanssin koirien kanssa tyhjässä pirtissä. Wink

Wautsi waude..melkeen ku tanssii susien kans...  Huh Wink   Lappiin terkkuja... smitten angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15181 : 17.12.2011 18:37:07 »

"Tulee näistä lapsuutta koskevista puheenaiheista mieleen Hildan jutuista muumit ja näkymätön Ninni, jolla oli kammottavan ironinen täti."

Näkymätön Ninni  smitten Se on muutenkin niin kun minä. Sehän tuli kokonaan näkyväksi vasta sillon, kun suuttu muumipapalle kun se meinas tuupata muumimamman mereen Smiley
Niin minäkin, pienessä ja suuressa mittakaavassa, muutuin näkyvästi vasta silloin kun aloin puollustaa itseäni ja rakkaitani. Vähitellen aloin näkyä kokonaan Smiley Ja nytkin välkyn, mutta näyn kokonaan viimeistään silloin, jos täytyy puollustaa jotain rakastani, mukaanluettuna itseni Smiley

Soman maisemissa on ihanaa taikaa  smitten

Marielle piristystä  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15182 : 17.12.2011 18:47:31 »

Katoamaan tätä petosta en saa, tätä mä en voi enää uneksi muuttaa
tämä on totta, tämä on totta, tämä on totta...

Joka kerta kun toi biisitulee radiosta, mulle tulee ihan paha olo, niinku kuristaa. Samoin tulee Chisun mun koti ei oo täällä biisistä,
ja monista muistakin...
Mä en voi kuunnella musiikkia useinkaan itkemättä ees vähän. Siks en nykyään kuuntele musiikkia kotona tai autossa,
vaikka rakastan musiikkia yli kaiken ja olen tosi musikaalinen ihminen.

Oiskohan tää jotain tekemistä 1. huoneen  neptunus kanssa, et on äärimmäisen herkkä musiikin vaikutukselle?
Onko kellään muulla näin?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15183 : 17.12.2011 18:52:26 »

En miekään voi mittään herkkismusikkia, kuunnella silleen..ilman et  Cry
           Sitä on kait niin herkkis.. uglystupid2   smitten    angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15184 : 17.12.2011 18:58:40 »

Sama homma, 1. huoneen  neptunus täälläkin, mikäli sillä on tekoa asiaan.

Mutta minä jotenkin pidän siitä, kun tulee niitä tunneryöppyjä...mistä sekin sitten johtuu, voi vaan miettiä  idiot2
tallennettu
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15185 : 17.12.2011 19:46:58 »

Mulla on toistuvasti soinut Anna Puun biisi päässä - Riko minut
   Ei siis ole ihan meikän musiikkia.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15186 : 17.12.2011 20:16:14 »

Sama homma, 1. huoneen  neptunus täälläkin, mikäli sillä on tekoa asiaan.

Mutta minä jotenkin pidän siitä, kun tulee niitä tunneryöppyjä...mistä sekin sitten johtuu, voi vaan miettiä  idiot2

Mulla eijoo kyl tuommosta merkkiä 1..mut aina ollu jotenki herkkis ja nyt vielä angel  niiiin enempi herkistyny. coolsmiley
 Onks se veskari tuammonen.. Wink  Huh :Smiley   smitten 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15187 : 17.12.2011 20:19:48 »

Ehkä vois aatella, että veskari kun ei välttämättä osaa niitä tunteita käsitellä tuosta noin vaan, niin on sitten kiva kun on joku kanava, jonka kautta ne saa ulos  Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #15188 : 17.12.2011 20:20:01 »

Kiitos muuten Marielle aikaisemmasta kommentista ja rohkaisusta smitten

Huoneistani en minä keltanokka tiedä kertoa, mutta olen kyllä myös yksi biiseihin keskittyvä ja niistä liikuttuva. Jotain ihanaa siinä usein on kyllä, puhdistavaa. Smiley Toisaalta huonokin juttu se keskittyminen, kun kaupoissakin joskus soi jotain inhokkibiisejä (esim taannoin Chisun 'Sama nainen', hyvin kirjoitettu biisi kyllä, mutta mielestäni tosi ahdistava ja kertoo kauheasta asiasta, eikä siksi sovi voimasoittolistoille) ja mä en vain voi sulkea korviani.  uglystupid2
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15189 : 17.12.2011 20:22:44 »

tykkään kans tosta em biisistä, närhen mä annan sut pois on kans hyvä. monet biisit soitetaan vaan pilalle.

Jos ette oo kuullu Juicen  pyhä toimitus biisiä ni ehdottomasti tutustumisen arvonen!
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15190 : 17.12.2011 20:31:01 »

Ehkä vois aatella, että veskari kun ei välttämättä osaa niitä tunteita käsitellä tuosta noin vaan, niin on sitten kiva kun on joku kanava, jonka kautta ne saa ulos  Huh

Eiku mie vaan muuten aattelin.. Wink   smitten En siis sinua. En miekään  kalat muuten varmaan saa niitä tunteita pihalle., ne sitten tullee tuolleen herkän musan kautta.. Cry   buck2   smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15191 : 17.12.2011 20:41:54 »

Niin ei olekkaan varmaan mitään merkkikohtasta juttua...mitenkähän...onko miehillä tämmöstä samalla tavalla kun naisilla?
Keskiyön Vahinko joskus puhu vollottavansa jonkun Ressun biisin mukana...mutta harvemmin kuulee muuten että miekkoset puhuis tämmösestä...ehkä se on vaan että ne eivät puhu?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15192 : 17.12.2011 20:56:00 »

Juu..voi se olla et ne miekkoset ei vaan puhu..ainakaan ääneen..tiiä sitten. buck2 coolsmiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15193 : 17.12.2011 20:56:24 »

Mä itken myös telkkaria. Ihan sama, vaikka se ois että Ridge ja Brooge saavat toisensa tuhannen kerran ja kyynelehtivät, niin minä vollotan mukana - siitä huolimatta että inhoan ja pidän ihan typeränä koko sarjaa nykyään.. Grin Pahin on kaikki missä tehdään joku remontti ihmisille jotka on menettänyt kodin, tai jotain muuta missä ohjelman henkilöt liikuttuu aidosti. Mä vollotan jo ennen ku ne alkaa vollottaan. Mä oon joskus itkeny mainoksellekin mut en muista mikä mainos se oli. Liikutun monta kertaa päivässä kyyneliin, eikä se liity kuukautiskiertoon mitenkään. Ja tuo vauva... Smiley Jos mä ajattelen vain tai sanon ääneen miten rakas ja tärkee se mulle on ja miten ylpee siitä oon, niin kyyneleet tulee väkisin...

Sillon kun olin 17v ja isä kuoli, mä itkin huutaen tuskaani kolmisen kuukautta joka päivä. Sen jälkeen kyyneleet loppui enkä itkenyt moneen vuoteen. Jotenkin tuntuu et se surun purku teki mut niiiiiiiin tyhjäksi et kadotin itkemisen taidon, et en ees liikuttunut kyyneliin mistään. Silloin tunsin tuskaa siitä etten voinut itkeä vaikka tuntui pahalle. En osannut itkeä ees 3v suhteen loppuessa vaikka olo oli hirveä. Sit kun erosin siitä seuraavasta poikakaverista parin vuoden päästä, aukes joku tulppa. Olin niin vihainen ja pettynyt että olisin varmaan räjähtänyt kuoliaaksi ellen silloin olisi viimein saanut itkettyä.  Grin

*edit. Brooge.... 2funny 2funny K:lla jopa!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15194 : 17.12.2011 21:11:24 »

Minä olen kyllä aina säilyttänyt itkemisen taidon...paitsi ihan pikkulapsena kuulemma, vauvana. Ollut apaattinen, mutta sille nyt on syynsä.
Ehkä se itkemisen taito on auttanutkin sitten tällä matkalla smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1011 1012 [1013] 1014 1015 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: