Solnishko
Vieras
|
|
« Vastaus #15195 : 17.12.2011 21:22:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #15196 : 17.12.2011 21:26:10 » |
|
Ei multakaan oo varsinaisesti kyyneleet loppuneet koskaan. Sillä lailla meni kyllä monta monituista vuotta, että tein kaikkeni ettei kukaan näkisi kun itken.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15197 : 17.12.2011 21:30:46 » |
|
Nyt kun mietin, niin tuo minun maanis-depressivinen ukkoni kyllä itki, ja purki tunteitaan musiikin kautta monestikin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #15198 : 17.12.2011 23:37:52 » |
|
Kyynelehtijä ilmoittautuu myös täältä. Disneyleffat ovat pahimpia! Kyllä musiikki ja kirjat herkistää minutkin kyyneliin, mutta julkisesti kyllä harvoin tunteitani näytän. Ehkä kaksi ystäväpiiristäni on nähnyt minun koskaan itkevän. Olen muuten yrittänyt nukahtaa jo kymmeneltä, kun koko päivän väsytti armottomasti ja huominen pitäisi olla tehokas päivä aikaisine herätyksineen... Mutta ei. Siispä kukun täällä foorumilla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #15199 : 18.12.2011 00:04:38 » |
|
Ei tule uni täälläkään. Kauhean levoton olo, muttei silti ole voimia tehdä mitään järkevää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #15200 : 18.12.2011 00:10:58 » |
|
Indium, melkeinpä sama juttu. Ja sekös turhauttaa... Ja mitä enemmän sitä ajattelee että pitäisi saada unta, pitäisi saada unta, niin sitä kauemmas se uni karkailee...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15201 : 18.12.2011 00:39:34 » |
|
Mä kattelin leffaa, enkä oo oikeesti nauranu tällätavalla pitkiin aikoihin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #15202 : 18.12.2011 09:42:48 » |
|
Ihana kuulla, soma. Mustakin on hauskaa aina ajatella, miten kaksi ihmostä päätyykään tutustumaan toisiinsa. Itsellänikin on ystäviä, joiden kanssa muodostan niin epätodennäköisen parin, että harvat uskoo meidän edes ystäviä olevan. Niin paljon outoja ja hauskoja juttuja on kuitenkin yhdessä koettu, että meistä olisi kummallisempaa jos me emme olisi ystäviä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Indium
Vieras
|
|
« Vastaus #15203 : 18.12.2011 14:28:44 » |
|
Mustakin on hauskaa aina ajatella, miten kaksi ihmostä päätyykään tutustumaan toisiinsa.
Pakko kommentoida, että mietin myös usein ihan samaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
faerie
|
|
« Vastaus #15204 : 18.12.2011 15:25:52 » |
|
soma, oon kasvanu jääkiekkohullujen parissa ja ajatuskin siitä että innostuisin seuraamaan jotain urheilulajia tuntuu tosi, tosi vastenmieliseltä. En ymmärrä sitä huutoa ja mölinää ruudun ääressä. Varsinkin kun keräsin pitkiä katseita niiiin paljon, kun kyselin koko ajan vieressä että mitä mitä, miksi noin tapahtuu? ja Indium, hauska ajatella mitä noi "ihmoset" oikein on. hyvin osaan kirjottaa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15205 : 18.12.2011 15:27:06 » |
|
Ihmosethan on ihan hyvä sana Me pienet ihmoset täällä vaan ihmetellään toisiamme
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija
Oman tien kulkija - Etsijä
|
|
« Vastaus #15206 : 18.12.2011 21:08:53 » |
|
Käykö Tanssii tähtien kanssa urheilusta? Onhan tanssikin tanssiurheilua? No joo katton mä esteratsastusta toisinaan. Usein menee ohi kun ei semmosta yleensä tule...
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #15207 : 18.12.2011 22:24:13 » |
|
oprah sano josai ohjelmasaan että aina ko itkettää tars itkee. sillai pysyy balanssissa. ko jos koitat sitä pidätellä, se patoutuu ja sitte josai ihmepaikassa tulee yli. mää porasin koko ajan alttarilla. voiettä mua hävetti. ukkotarjos nenäliinaa toisensa perää. onneks mentii salaa naimisii ettei ollu ainuttaka tuttua kirkossa.
anopille ko ei olla kerrottu viäkää, mitähän se tuumaa ko piti kuopuksen arvopaeripapereihi panna puumerkkiä ko sukunimi o vaihtunu, ei ainakaa mtn viä oo sanonu...
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15208 : 18.12.2011 23:05:55 » |
|
Voi perhana...en tiiä mitä tapahtu, mutta jotain tapahtu äsken tossa ikkunan takana...kissa huus kun viimestä päivää, ja kauhee rytinä...sitten se huuto katos jonnekin kauemmas...koira sai kyllä jonkun vainun tossa pihalla...koetettiin ettiä, mutta eihän tuolla pimeessä mitään löydä. Toinen meidän kissa oli varmaan tuossa ovenpielessä kytiksellä, ja nyt joku kävi sen kimppuun....tiedä sitten oliko vaan joku häijy kolli, vai kettu tai jotain muuta...jäljistä ei saanu selvää kun tuolla on tommonen kummallinen keli...täytyy mennä vielä myöhemmin kattomaan...toiv. oli vaan joku kollikissa, eikä sen suurempi elukka...täällä nyt juoksee susia ja ilveksiäkin pitkin poikin, mutta en usko että se semmonen oli, koira olis reagoinu vähän toisin...ja aika härskiä tulla ihan portailta nappaamaan. Voi paska.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15209 : 18.12.2011 23:17:20 » |
|
Niin ei olekkaan varmaan mitään merkkikohtasta juttua...mitenkähän...onko miehillä tämmöstä samalla tavalla kun naisilla? Keskiyön Vahinko joskus puhu vollottavansa jonkun Ressun biisin mukana...mutta harvemmin kuulee muuten että miekkoset puhuis tämmösestä...ehkä se on vaan että ne eivät puhu?
Ehkä se oli vähän ylireagoimistakin tuon Ressun kohdalla, vaikka onhan ne laulut semmosia mitkä mahdollisesti itkettää ainakin naisia, kun tähän suomalaisuuteen kuuluu välillä vähän poraillakin. Kyllähän omia tunteitaan pystyy hallitsemaankin, mutta jossain kohdin ne tahtoo silti purkautua jotain kautta poiskin. On sitä aika tunteellinen kaveri, muttei ihan kaikissa tilanteissa viitsi näyttää niitä tunteitaan, kun se saattaisi näyttää hieman hullultakin ehkä? Ja muutenkin kun näyttää olevan paikalla muttei läsnä, niin unohtuu tämä fyysisyys ihan kokonaan, kun tilalle tulee pakokeino todellisuudesta. Se on vaan hyvä juttu, jos välillä vähän vollottaa Tietty, ei sitäkään voi joka paikassa tehdä...tai en teidä miksei...on mulla kokemusta kyllä repeilystä vaikka ja missä, ja tuskin siitä on kellekään traumoja jääny
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|