Mä ajattelin ostaa vähän osakkeita.
En sijota niin suurta summaa, ettenkö vois ihan hyvin tuhlata semmosta summaa parin kuukauden vaateshoppailuihin tai muuhun.
Oon todennut, että musta ei tule ikinä tiedemiestä, keksijää, astronauttia, aivokirurgia, olympia-voittajaa, suurta rock-tähteä tai minkään suuren hotelliketjun omistajaa. Ei sais olla näin negatiivinen ja sanoa että nuo ovat mahdottomuuksia, mutta ovathan ne koska en haluaiskaan olla mikään noista.
Tahtoisin vaan osan niiden fyffeistä tililleni pyörimään.
Keli juu on tylsä.... Vauva ei tykkää istuu rattaissa, se narisee/murisee koko ulkoilun ajan ja mököttää, ei katso silmiin ollenkaan eikä hymyile.. Ei sitä voi siis kauheesti ulkoiluttaa näillä ilmoilla. Pikasesti pyöritään aina tos pihalla niin et mä kannan sylissä... Vaunuttelu on taas muuttunu kans vaikeeks, saa niin hirveen raivarin kun koppaan laittaa, eikä nukahta vaikka 15min työntelen vaunuja hytkytellen... (vaikka ois väsynyt)... Ei siis auta kun mölläillä sisällä. Mä kyl tykkään ulkoilla oli keli mikä tahansa, on se aina piristävämpää olla sateessa kuin sisällä...