Sivuja: 1 ... 1016 1017 [1018] 1019 1020 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6102273 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15255 : 23.12.2011 22:42:24 »

Minkälaisia puistatuksia? Semmosiako niinkun vilunväreitä?
Jos semmosia, niin uskaltaisin pitää normaalina, meillä tolla neidillä ollu semmosia aina väsyneenä, ja toisella pojalla oli ennenkö pissas.
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15256 : 24.12.2011 00:16:37 »

Ollaan käyty tuo keskustelu varmaan 6 kertaa.  idiot2 Enkä mä totta puhuen usko et hän koskaan tulee vahtimaan meidän vauvaa. Mä päätin nyt antaa ajan kulua ja hänen pitää muhun yhteyttä omasta alotteesta sen verran kuin tahtoo. Mulle tää ystävyys merkitsee joiltain osin melko paljonkin, niin en tunne tarvetta ns. pistää välejä poikki. Luulen vaan et vauva on hänelle vähän liikaa.

Onko lapsi ensimmäisesi?  Entä onko ystävälläsi lapsia?

Omiin kokemuksiin pohjautuen voin sanoa, että lapsen syntymä muuttaa väkisinkin ystävyyssuhdetta, varsinkin jos toisella osapuolella ei ole lapsia. Näettekö tämän ystäväsi kanssa yleensä niin, että vauvasi on mukana? Miten olisi, jos ottaisit pari tuntia omaa aikaa ja tekisitte ystäväsi kanssa niitä juttuja, joita teitte kaksin ennen lapsesi syntymää?

En tietenkään tiedä tilanteestanne sen enempää, mutta näin lapsettomana sinkkuna tuntee toisinaan jäävänsä hieman paitsioon ystäviensä saadessa lapsia... Ja se on ihan luonnollista, että tuoreen äidin huomio menee pikku nyytille, mutta ymmärrän hyvin ystävääsi, jos tuntuu, että "vauva on vähän liikaa". Suhteeseen on tullut yhtäkkiä kolmas pyörä, jonka ehdoilla tapaamiset usein suunnitellaan. Omalla kohdallani esim. kaksi läheistä ystävää ovat saaneet esikoisensa 1,5 vuotta sitten. En ole nähnyt sen jälkeen heitä kumpaakaan kahden kesken, ilman lasta. Ja ennen lapsien syntymää kävin näiden ystävieni kanssa ulkona syömässä, drinksuilla, jumppatunneilla, elokuvissa jne. Toki lapsen nukkuessa pystyy juttelemaan aivan kuten aiemminkin, mutta juttu keskeytyy helposti vauvan heräillessä. Ja läsnäoloahan  sitä itse kukin kaipaa. Hetkeä, jolloin joku kuuntelee sataprosenttisesti, eikä ryntää kesken jutun muualle.

Toivottavasti saatte välinne elvytettyä. Hyviä ystäviä kun ei ole koskaan liikaa. Smiley
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Indium
Vieras
« Vastaus #15257 : 24.12.2011 00:57:41 »

Asiasta moottorisahaan, olipas tänään todella ahdistava päivä. Ei edes tapahtunut mitään erityistä pahaa, kuristi ja puristi ja paha mieli vaan koko päivän. Vaikkei ollut kiirettä eikä mitään, virkkasin vaan menemään ja välillä jotain ruokajuttuja väsäilin. Tiedä sitten mikä oli...
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15258 : 24.12.2011 09:29:34 »

Ihanaa ja rauhallista joulunaikaa koko foorumin väelle!  Joulu on ihanaa aikaa, saa syödä hyvin ja nauttia rauhasta, olla möllöttää vaan.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15259 : 24.12.2011 09:44:50 »

Gisella: juu lapsi on mun ensimmäinen ja ystävälläni ei ole lapsia...
Mut en usko et kyse siitä meidän kohdalla et vauva häiritsisi kaikkea meidän kommunikointia, koska ollaan oltu Britneyn konsertissa, Ideaparkissa shoppailemassa ja kahvittelemassa ilman vauvaa... (ja lähes kaikki noista mun aloitteesta). Mä myös yritän puhuu vauvasta hänen seurassa paljolti sen verran mitä hän kyselee, puhutaan paljon työasioista ja ihmissuhteista jne... Et en tuputa vauvajuttuja, enkä kysele et koskas te teette vauvan et meiän poika saa siitä kaverin..  Grin

Oon miettinyt et ehkä mä olen vähän tylsää ja sekavaa seuraa nykyään, oonhan mä aika masentunut ollut. Sitä ei kyl itsekään vielä vauvattomana ymmärtänyt miten voimakkaasti ne hormonit herkistää ainakin sen aikaa kun imettää ja synnytyksestä alle 3kk. Olihan siinä nyt ihan tosi sekasin.  Grin

Mä oon ajat sit päättänyt et en halua heittää ystävyyssuhteita menemään lapsen myötä, et haluan olla edelleen tavoitettavissa. Mulle on kans käyny niin et kaks mun hyvää ystävää sai lapset 2v sitten enkä ole sen jälkeen nähnyt kumpaakaan ilman lapsia. Sitä ei oikeen kehtaa sanoa, et "Hei voisitko sä tulla kaupungille mun kans kahville - niinku ihan yksin... Kyllä mä tykkään sun lapsesta mut onhan se vähän rasittava kun se tossa kiljuu nii et en kuule mitä puhut.."  Grin

Kuuhilda
, musta ne joo näyttää vilunväreiltä... Ehkä ne sit on ihan normaaleja, kun niitä vauva saa oikeastaan vain väsyneenä.
Mut nyt hän on vähän pipi, lämpöilee ja on väsähtäny. Hienoo kun piti lähtee ajaan sinne 300km:n päähän tänään.
Ei kait siinä muuta mut jos vauvan olo pahene reissun aikana ja tulee tarve mennä lääkäriin niin ollaanki aika kaukana kotoo... Sad

Hyvää joulua vaan kaikille, rauha maas' ja hyvä tahto  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15260 : 24.12.2011 10:19:27 »

Muuten, kuumeisenakin tullu noita väristeitä kyllä.
Kyllä te lääkäriin vauvan kanssa pääsette jos tarve tulee, vaikka olettekin toisella puolella maata. Toivottavasti ei pahene vaan paranee Smiley

Minäpäs kerron tarinan  smitten
Herättiin aikaisin. Olin vähän kuuden jälkeen aamulla koiran kanssa tuossa meidän metsäpusikossa, oli vielä säkkipimeää, katulamput kauempaa vähän valaisivat.
Koira juoksenteli siinä, ja sitten kuulin ääniä, aivan kuin lasten nopeaa ja iloista puhetta. Huusin koiran luokse, ettei hauku tulijoille, mutta ei ketään tullut, vain epämääräinen tumma vilaus vanhan kuusen luona nähtiin.
Omat lapset olivat vielä sisällä aamupalalla, eivät millään voineet olla he siellä pulputtamassa  :Smiley

Ehkä siinä olivat minun joulutonttuni tälle joulua...samat, jotka ovat käyneet koputtelemassa tuolla ikkunan takanakin  :Smiley

Hyvää ja lämpöistä joulua kaikille  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15261 : 24.12.2011 22:26:46 »

Ihan on semmonen olo kun olis junan alle jäänyt Cheesy Karmee härdelli tosiaan, ja nukkumaan taitaa päästä vasta kohta, kun lasten piti tottakai saada vähän valvoa Smiley
Huomenna kun vielä selviän vähän epätoivotuista vieraista, niin sitten olen selvinnyt kunnialla.

Joulutarinaa ja Holiday;ta katsellut tässä, vollottanut silmät päästäni niin kuin yleensä  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15262 : 25.12.2011 21:35:30 »

Selvitty ...mielenkiintoisista vieraista ihan hyvin  Smiley
Nyt muksut sänkyyn ja omaa aikaa...joka varmaan jää lyhyeen kun väsy iskee Smiley

Minäkään en ole nähnyt tuota saiturin joulua...eikun..joku hämärä muistikuva muuten on. Jos se on se, jota muistelen, niin se tosiaan oli hyvä Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15263 : 26.12.2011 08:49:01 »

Myrskyääkö?
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15264 : 26.12.2011 09:00:43 »

Myrskyääkö?

Joo, melkoisesti.  Toivottavasti katto pysyy pään päällä!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
faerie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15265 : 26.12.2011 10:06:41 »

Joulu on nyt ohi ja hyvinhän se meni. Hyvää joulua vielä tännekin (vähän myöhässä, mutta kuitenkin!) Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #15266 : 26.12.2011 11:30:25 »

Olen onnellinen, että joulu on ohi. Kohdallani ei ole koskaan toteutunut joulun perimmäinen yhteenkuuluvuuden ja yhdessäolemisen tarkoitus. Ei se oikein toteudu muulloinkaan, joten miksi joulu olisi poikkeus.

Nooh... eipä se juuri haittaa. Mutta se kamala hössötys ja hamstraaminen ottaa aivoon ja saa minut pahalle tuulelle. Olen kaiketi antijouluihminen.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15267 : 26.12.2011 16:38:02 »

Ihan kiitettävästi myrksy tuivertanut täälläkin, nyt alkanut jo vähän laantua.
Se on aina jotenkin hieno juttu kun luonto näyttää voimiaan.

Tämä päivä on ollut aivan turha Smiley Löllötetty ja möllötetty vain. Olen ollut puoli horroksessa koko päivän ja on katsottu televisiota vaan.
Nuorimmainen ei ole kotona, niin on saanut löllöellä aivan rauhassa.

Meidänkin piti paistella niitä joulutorttuja toinenkin satsi, mutta se jäi. Ehkä meikin tehdään niitä uudeksivuodeksi sitten.
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15268 : 26.12.2011 18:19:29 »

aamusta asti ilman sähköö, ny saatiin takas. Tartteis roudailla kylmälaukuista takasi jääkaappiin...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #15269 : 26.12.2011 18:39:12 »

Rare Exports on paras suomalainen fantasiaelokuva, tarkemmin jaotellen vielä kauhufantasiaa, tonttuja ja joulupukkeja ehkä mutta elementtejä on käsittämättömästi zombie-leffoista. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1016 1017 [1018] 1019 1020 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: