Gisella: juu lapsi on mun ensimmäinen ja ystävälläni ei ole lapsia...
Mut en usko et kyse siitä meidän kohdalla et vauva häiritsisi kaikkea meidän kommunikointia, koska ollaan oltu Britneyn konsertissa, Ideaparkissa shoppailemassa ja kahvittelemassa ilman vauvaa... (ja lähes kaikki noista mun aloitteesta). Mä myös yritän puhuu vauvasta hänen seurassa paljolti
sen verran mitä
hän kyselee, puhutaan paljon työasioista ja ihmissuhteista jne... Et en tuputa vauvajuttuja,
enkä kysele et koskas te teette vauvan et meiän poika saa siitä kaverin..
Oon miettinyt et ehkä mä olen vähän tylsää ja sekavaa seuraa nykyään, oonhan mä aika masentunut ollut. Sitä ei kyl itsekään vielä vauvattomana ymmärtänyt miten voimakkaasti ne hormonit herkistää ainakin sen aikaa kun imettää ja synnytyksestä alle 3kk. Olihan siinä nyt ihan tosi sekasin.
Mä oon ajat sit päättänyt et en halua heittää ystävyyssuhteita menemään lapsen myötä, et haluan olla edelleen tavoitettavissa. Mulle on kans käyny niin et kaks mun hyvää ystävää sai lapset 2v sitten enkä ole sen jälkeen nähnyt kumpaakaan ilman lapsia. Sitä ei oikeen kehtaa sanoa, et "Hei voisitko sä tulla kaupungille mun kans kahville - niinku ihan yksin... Kyllä mä tykkään sun lapsesta mut onhan se vähän rasittava kun se tossa kiljuu nii et en kuule mitä puhut.."
Kuuhilda, musta ne joo näyttää vilunväreiltä... Ehkä ne sit on ihan normaaleja, kun niitä vauva saa oikeastaan vain väsyneenä.
Mut nyt hän on vähän pipi, lämpöilee ja on väsähtäny. Hienoo kun piti lähtee ajaan sinne 300km:n päähän tänään.
Ei kait siinä muuta mut jos vauvan olo pahene reissun aikana ja tulee tarve mennä lääkäriin niin ollaanki aika kaukana kotoo...
Hyvää joulua vaan kaikille, rauha maas' ja hyvä tahto