|
marix
|
|
« Vastaus #1561 : 19.05.2008 12:12:56 » |
|
^ mistä se ne avaimet on saanu? kummallista.
mun tuli kylmä!! hyvä ku tarkenin suihkuun.. nyt sitten teetuvasta tulikin kaakaotupa! pistin pesukoneet päälle ja mietin et pitäsköhän päikkäreille sitten vois alottaa päivän taas alusta juomalla teetä.
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1563 : 19.05.2008 12:41:59 » |
|
Huhhuh!!! Kävin metsälenkillä koirani kanssa ja ennenkuin metsään pääsee niin pitää ylittää autotie,no siinä odoteltiin kun rekka oli tulossa, mutta Routa on niin kärsimätön että veti päänsä pannasta "läpi" ja juoksi suoraan tielle ja rekan eteen! Onneksi rekka jarrutti ja Routis kerkes hypätä sivuun... Kyllä mulla sydän kävi kurkussa... No,oli kuitenkin piristävä lenkki. Nyt syömään jotain ja tekemään koulujuttuja... [ ] kiinnostaa Tuli tuosta Jinxin tarinasta mieleen kun silloin kun asuin Asikkalassa omassa kämpässä 3vk,annoin vara avaimen sellaiselle vanhalle papalle joka asui viereisessä asunnossa ja vaikutti ihan luotettavalta.. ja se oli muuten aika kumma tyyppi. Oli kokoajan mun ovella ja silleen,tuntui että se ihan oikeesti vahti mitä teen ja missä meen,puuttui hirveesti mun asioihin.Lopulta otin ne avaimet siltä pois kun tunsin että niin on parempi,niin sitten se oli yhtenä päivänä yrittänyt parvekkeen kautta tulla mun kämppään (ajatella mitä siinäkin olis voinut käydä jos se olis tippunut!) katsomaan onko kaikki hyvin kun oli kuullut koiran haukuntaa... Olin silleen että just...
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1565 : 19.05.2008 15:17:09 » |
|
Niin, ei kannata ajatella mieskuvioita liikaa.. ajattelis vaikka ravitsemusta ja matkoja.. itse aion tehdä niin, että soittelen miehelle ihan muina miehinä eräiden juhlien aikaan (taasko se aikoo missata hyvät bileet, siis)- TIEDÄN mitä aion kysyä ja sanoa, mutten joka hetki ole se sama tyyppi/muuntaudun - se vaan rassaa kun kipinöitä on niin harvan kanssa missään, siis romantiikka ja seikkailu, ja se jonka kanssa olis, on hieman vaikea. Miten saada toisen päähän se, etten ole sitomassa häntä muuhun kuin elämästä nauttimiseen.. voi, voi. Sehän rajoittaisi Minua jos sitoutuisin..
No joskus aika tekee terää.
Useinhan ne jutut lähteekin menemään kovaa, mutta sitten? njoo.. eli mahdollisimman huolettomasti sitten "ai niin sinäkin olet olemassa" ..on tosi ettei omaa energiaa, omaa voimaa, tai vaikka rakkausenergiaa pitäisi sitoa tai rajoittaa toisen tahdissa.. mutta vähemmän hauskaa väärien tyyppien seurassa.
Oletkos Tigris koskaan koettanut puhua miehen korkeammalle minälle esim meditaatiossa, jotain korkealentoisempaa. Niin kuin kaksi sielua puhuisi, jos hänen egonsa vetää eri suuntaan.. onhan kaikilla se korkeampi minäkin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 12:44:48 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1566 : 19.05.2008 15:53:11 » |
|
Huomenta,,,taas. Meikä väsyi niin tuosta pienestäkin miten sen sanoisin,mielipiteiden vaihdoista,että nukuin melkein kolme tuntia putkeen sohvalla. Siihen se metsälenkki sitten,,, Mutta näin kummallista unta. Olin nukkumassa ja aina välillä minua häirittiin.Hermostutti se, Minulla oli pieni lapsi,joka hänkin nukkui. Katsoin siinä välillä ulos ja huomasin olevani jossain ulkomailla. Vanhoja kauniita kerrostaloja. Niisä oli kaariparvekkeet ja jokaisen parvekkeella oli vinosti lippu. Yritin katsoa,että mikä maa tämä on,mutta kaikissa lipuissa oli eri väriset paksut raidat.Niitä oli kolme. Ja lipun keskellä luki vain NEW. Koko uni oli merkillisen sävyinen.Ei pelottava,mutta jotenkin halusin olla siinä vain yksin. Jos joku osaa tulkita,niin kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1567 : 20.05.2008 22:47:59 » |
|
No Heippa!
Päästiin takaisin areenalle!
Kylläpä tuntuu uutuuttaan oudolle tämä visuaalinen muutos. Vaan nyt on ensimmäinen tervehdys uudistuneessa tuvassa kirjoitettu, voi mennä nukkumaan.
Hyvät yöt kaikille.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1568 : 20.05.2008 22:55:38 » |
|
Hyvää iltaa! Oudoksuttaahan kaikki uus alussa! Varsinkin tuossa ylhäällä nuo 'knuppel2 ja smeleyt. Kun en näe noita hymypoikia enää! Onko teillä näin?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1569 : 21.05.2008 00:15:22 » |
|
Voi poijaat ja tytötkin että on outoa,,, Kaipa tähänkin nopeasti taas tottuu kun tutut ihmiset kuitenkin ympärillä. Mutta ihana on "nähdä" teitä kaikkia jälleen ja huomasin,miten tärkeä kanava tämä on ihan vain purkukanavanakin. Tupa on kuitenkin entisellään pystyssä ja tehdäänpä siitä entistäkin turvaisampi paikka tuoda ilonsa ja surunsa. Nyt kuitenkin jo silmät painuu väkisten kiinni,joten katsastelen huomenna tarkemmin sivuja. Onhan se ihanaa kuitenkin,että Seppo jaksaa meitä aina välillä yllättääkin ja uudistaa myös.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #1570 : 21.05.2008 07:21:03 » |
|
Pirskatti, tämä uusi look ei kyllä vedä vertoja edelliselle, mutta kai tämäkin on vain tottumiskysymys. Te, jotka eilen jo pääsitte näitä uutukaisia sivuja tutkailemaan, niin monenkos aikaan? Mietin vaan, kun itse testasin ensin (ilmoitettu aukeavan n.klo 18) seitsemän aikoihin, sitten (päivitys, aukee n.klo 21) kymmenen jälkeen ja luovutin. Mutjoo, kouluun pitäs raahautua.. Vaivaset kolme tuntia taas "ei mitään" Lionheart kuittaa. ->
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #1571 : 21.05.2008 07:42:59 » |
|
Shandralle Siinä olet oikeassa että surumielinen katse, kyllä, kun näen miten paljon ihmiset joutuvat taistelemaan elämässään. Miten paljon "Luonto" vedättää ihmistä, mutta asiallahan on se toinenkin puoli, paras opetus on kantapään kautta ja päätä seinään, että pysähtyy ajattelemaan ja muuttamaan omaa ajatusmaailmaansa. Tietoinen eläminen nyt hetkessä, nauraa itselleen ja kokemuksilleen, sillä todellisuudessa elämähän on huvittavaa kun sen osaa katsoa eikä ota itseään ja muita niin vakavasti. Tällähetkellä on iloinen asia, ulkona paistaa ja metsässä on niin voimaannuttavaa liikkua ja tuntea olevansa elävä eikä pystyyn kuollut. Sanoo ja sekä jota nyt hoivaa ksen kautta. Laitan teille kaikille tulemaan smootia: pitää sisällään mustikkaa, porkkanaa, ananasmehua, jugurttia, leseitä, manteleita, tyrnijauhetta, pellavansiemeniä ja kauraryyniä, kaikki iloisesti sekaisin ja sitten juomaan, namm... on sellainen energialataus että....
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1572 : 21.05.2008 07:58:03 » |
|
Heissan! On kuin olisi pistettyu tupakin remonttiin... onkos tapetitkin saaneet uudet kuosit? Kivalta näyttää, vaikka uutta aina hieman hitaasti katselee... kissani aikoinaan, kun remonttoitiin järkyttyi muutoksesta, eikä meinannut ollenkan asettua taloon Mourus maha maata viistäen pitkin nurkkia ja silmät suurina katseli muuttunutta ympäristöä Mutta kyllä se sitten parissa päivässä... jospa mekin Minulla menee täällä samalla toinen muutos, että ANTEEKSI jos kirjoitusvirheitä on normaalia enemmän... siirsin näytön toiselle puolle pöytää, eli istun eri kankulla ja käytön mm. vasenta kättä hiirellä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1573 : 21.05.2008 07:59:17 » |
|
Mää olenki ollu tääl koko yä näköjäs. Juu ja huomenta! Ohoh,Mateve! Onpa meillä paljon merkeissä samaa? Ja samanmoiset tuntuvat olevan mieltymyksetkin.Kiitos raikkaasta pommista,jolla päivä varmaan lähtee käyntiin. Valvoin myöhään ja heräsin yöllä pariinkin otteeseen.Voi miten mahtava kuu!!!!! Se oli sellainen palavan keltaisen oranssi ja todella iso ja tuli mieleen eilinen Buddha-juhla. Pyysin päästä niihin energioihin ja kyllä se olikin tuju juttu. Metsänvartijan hommat jatkuvat.Tosin eilen vain kävin sillä telttapaikalla.Teltta oli poissa,mutta ilmeisesti kostoksi olivat polttaneet sen vanhan kaatuneen puunrungon ja siinä on täytynyt olla iso roihu. Yläpuolella kuusenlatvat. En tiedä enää mitä tehdä. Ehkä pyydän nyt ystävätärtäni,joka myös kävelee samassa metsässä ilmoittamaan tuosta. Parempi kun useampi ottaisi kantaa. Nyt tutkailemaan sivuja,,,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1574 : 21.05.2008 08:04:56 » |
|
Voi tuota kissakertomustasi Jaspis. Kissa-ihmisenä tiedän,minkä näköisiä ne silloin ovat. Voi raukkoja,mutta ehkä olemme nyt itse vähän samanlaisia täällä oudossa ympäristössä. Ei tuvassa ole tehty mitään.Ei,ehdottomasti,ei! Jotain pysyvää ja turvallista tässä suuressa tilattomassa avarassa paikassa,jossa kävellään silmät pyöreinä pälyillen. Mutta mainokset lähtee minultakin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|