Ippuska
|
|
« Vastaus #1665 : 25.05.2008 18:37:31 » |
|
Sissis, vaude! Onnea
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #1666 : 25.05.2008 18:47:56 » |
|
hyvä tigriiiii! saanks laulaa sun kans?
taidan kyl pian mennä katteleen huippumallia haussa mullon taas lämmöt korkealla siis jotain tyhmää ~37 vaan koko ajan. ollu ny useana iltana. eilenkin! jos ei paremmin tietäs ni vois luulla et on raskaana.. en tiiä sit enkö juo tarpeeks vettä, elimistö kuivaa ja lämpö nousee?
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #1668 : 26.05.2008 08:15:17 » |
|
Heissan! Pyörähdän myös tuvassa aamupalalla, mutta hyvät unet Jinx Näin tää maailma pyörii... Mielenkiintoinen ajatus; karaoke : Piti juhlia pyöreitä aikoinaan mm. tämän teeman ympärillä kun ei ole koskaan tullut moista harrastettua ja oli siinä myös mm. avantouintikin Mutta kaikki jäi tekemätä... jospa harjoittelisin näin henkisesti koitokseen... joskus vielä sen teen... laulaahan se variskin äänellään ylpeäsi Nurkkaan siis koneet kiinni ja pelit pystyyn Kuka on seuraava? Mie täräytän matalalta... Lasse Liemolan "diivaillen" "...ollaan aina ollakseen, ollaan diivaillen. Sehän meillä nuorilla on pahe ikuinen. Kun katsot ympärillesi, se aivan naurattaa. Yhteen jos vain tullaan aina diivaillaan..." On kertosäe...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #1669 : 26.05.2008 10:28:08 » |
|
mikähän kaikki tänään vielä menee perseelleen tai ees lähiaikoina ku tänään oli ihan liian helppo työpäivä. yks mies vei puolet mun linjasta.. ja molliin on tullu taas yks semmonen paikka auki, jota haluan hakea. tai voisin ainaki hakea. tai haenkin.. tällä viikolla selviää pääsenkö yhteen paikkaan haastatteluun. aika masentavaa kyllä, jos en ees niin pitkälle pääse..
enpä tiiä mitä tänään sit touhuais, aikaa olis.. paitsi et pitäs sit semmonen työhakemus vaan väsätä. haluisin vaan kirjottaa hyvän ja lennokkaan. myyntihenkisen. mut sellaseen pitää olla tietynlainen olo ja mieli.. että juttu luistaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1670 : 26.05.2008 12:48:02 » |
|
olis tää päivä jo ohi ja pääsis nukkumaan. Viimeyö oli ihan kamala (kirjoitin eka että kalama ) Isoveli kuorsas niin kovaa etten saanu kuin muutaman tunnin nukuttua jos sitäkään. Potkin seinää ja huusin sille monta kertaa että -ÄLÄ KUORSAA!!! Ja sit se oli aina jotain 5min hiljaa kunnes taas alkoi kuulumaan sellainen kuorsaus kuin moottorisahalla olis joku sahannut... väsymyksestä johtuen mikään ei tunnu onnistuvan.. Ensiksikään täällä ei ole mitään ruokaa,ajattelin laittaa ranskalaisia uuniin ja laitoinkin, sinnehän ne unhotui ja nyt syön kovia ja "mustia" ranskiksia. Astuin myös vahingossa koirien vesikuppiin ja voi että mä kirosin,kun juuri olin saanut sukat jalkaan... Väsyneenä kaikki on niin ylivoimaista! Ruotsin kokeeseen vielä illalla.
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1671 : 26.05.2008 18:38:08 » |
|
Hiljaista pitää... Mihin Chandra ja kumppanit on jäänyt?
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
mire
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1673 : 26.05.2008 19:50:28 » |
|
Kääks!!!! Hirveä jännitys päällä, kun huomenna on hieronnan näyttökoe!!!! En tiedä miten se nyt näin pääsi jänskättämään, mutta en voi mitään... Tosin onhan se ihan hyvä pieni jännitys, kun silloin sitä valmistautuu tekemään parhaansa. Ihanan lämpimäisen näköinen ilma ulkona, aurinkokin vielä näkyy... täytyy siitä keräillä voimia ja positiivisia ajatuksia huomista varten... Toivottakkee tsemiä näyttöön, sitä tarvitaan!!! alkukesänaurinkoisinterveisin Mire
|
|
|
tallennettu
|
-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #1674 : 26.05.2008 20:22:22 » |
|
Onpas Tigru nätti. Olettaen siis että tuo avatar kuva on sun kuva.(kenenkäs muun ) Tulin hetki sitten lenkiltä... ja eilisten vähien yöunien takia oon nyt ihan puolikuollut.. Silti tulin vielä käymään täällä,en malttanut mennä vieläkään nukkumaan. Ruotsin kokeeseen en mennyt,mutta kävin koululla täyttämässä uusintakoe papereita (joka kokeeseen yks paperi) ja mulla oli niitä papereita/lomakkeita siinä vino pino ja kirjoittelin niitä kaikessa rauhassa,rehtori naureskeli vieressä kun palautin niitä että ootko varma että siinä on nyt kaikki? Mitä ihmettä mun pitikään kirjoittaa? Tuli ihan ajatuskatkos... NIIN!! Sitä,että saan hakea mun pikku faaraopentuni jo enskuun 11pvä. Ei oo enää kuin vähä päälle pari viikkoa odottelemista.. Tsemppiä MIRElle näyttöön!!!
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.05.2008 20:26:11 kirjoittanut kengururotta »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1675 : 26.05.2008 20:28:52 » |
|
Hah! Kiitti kengu.. Tai mitäpä mä voin muuta sanoa.. Plääh. Äsken nostin enkelikortin, niin tuli itsekuri. Itsekuri on tie vapauteen. Sopii tähän tilanteeseen kuin nyrkki silmään! Mun exä kävi täällä teellä ja voi voi miten me taas kyylättiin toisiamme ja sitten se myös kysyi että mitä teen ens viikon torstaina.. Olin että siis, mitä ihmettä, en tiedä, töissä tai täällä tai jossain, normi päivä.. Sitten tajusin että mullahan on synttärit sillon. Ja se kysy että jos mulla ei ole muuta nii hän veis mut jonnekin ulos syömään synttärilahjaksi.... Ja sanoin että mikäs siinä. Ei ei ei ei ei ei...... Joo joo joo joo joo.... Voihan sitä aina syömään mennä.. Mutta itseni tuntien.. Alan taas ajattelemaan kaikkea.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mire
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #1676 : 26.05.2008 21:19:36 » |
|
Eih lähihoitaja vaan Hieroja... Koulutettu hieroja minusta tulee. Ja se on järjestetty näyttötutkintona. Kiitoks tuesta Nyt onkin jo vähä nparempi mieli kun viimeisiä tuossa lueskelin ja kertailin... Kyllä mä sen hoidan kotiin!!! Hah! Kiitti kengu.. Tai mitäpä mä voin muuta sanoa.. Plääh. Äsken nostin enkelikortin, niin tuli itsekuri. Itsekuri on tie vapauteen. Sopii tähän tilanteeseen kuin nyrkki silmään! Mun exä kävi täällä teellä ja voi voi miten me taas kyylättiin toisiamme ja sitten se myös kysyi että mitä teen ens viikon torstaina.. Olin että siis, mitä ihmettä, en tiedä, töissä tai täällä tai jossain, normi päivä.. Sitten tajusin että mullahan on synttärit sillon. Ja se kysy että jos mulla ei ole muuta nii hän veis mut jonnekin ulos syömään synttärilahjaksi.... Ja sanoin että mikäs siinä. Ei ei ei ei ei ei...... Joo joo joo joo joo.... Voihan sitä aina syömään mennä.. Mutta itseni tuntien.. Alan taas ajattelemaan kaikkea. hahhahahhahaaa... voe tokkiinsa... exät exät.... Miulla ainakin itsellä on ollut joskus vähän ongelmia pysyä exien kanssa kaveritasolla... Vanha suola meinaa joskus janottaa... MUTTA nyt on niin ihana ja hieno kultamuru minulla ollut jo aikansa, et ei kyllä tarvitse "haikailla" vanhoja aikoja... kengururotta onnea pikkusen johdosta... Tarkoitatko koiraa (faaraokoiraa)? Jees, nyt tästä lähden hakemaan teetä ja sitten voin asettua toviksi televiision ääreen illtaa kuluttamaan ja vielä täytyy käyttää tuo karvapallerokin ilta pisulla...
|
|
|
tallennettu
|
-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #1677 : 26.05.2008 22:03:13 » |
|
Iltaa tupaan Voi exät Ehkä mä olen jotenkin erilainen tai jotain (no, eipä ole ex-poikaystävistä vielä kokemusta, nykyinen kun on se ensimmäinen ja vois olla viimenenkin), kun en ymmärrä, että jos se homma on kerran menny poikki niin silti voidaan olla kavereita? Musta tuntuu, etten haluis nähä koko ihmistä sen eron jälkeen.. Sattuis liikaa. Mut sehän riippuu ihan tilanteesta ja ihmisestä, lämpötilasta ja tuulen suunnasta.. U know Luin muuten tänään noita rakkaushoroskooppeja tuolle jellona-jätkälleni.. Sano että tuo leijona-nainen on ihan selvästi kirjotettu mua ajatellen! No jaah.. Empä tiedä. Love is in the air. Huomenna mulla olis edessä pienet treffit yhen koulukaverin kanssa.. Asiaa mutkistaa se, että hän viime viikonloppuna soitteli mulle pienessä tuiskeessa ja tunnusti rakkauttaan. Noh, seuraavana aamuna sitte soitteli uuestaan ja pyys kovasti anteeks, MUTTEI PERUNU SANOJAAN?! Oon siis vähän hämilläni koko jätkästä, mut kai se huomenna selviää Kohta painun naapuriin nukkumaan, äiteen kanssa taas vähän riitaa.. Mut on sitä ennenki oltu ulkoruokinnassa.
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #1678 : 26.05.2008 23:14:20 » |
|
:)iltaa tupaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #1679 : 27.05.2008 05:05:45 » |
|
huomenta, kauhekseni totean et mullon uskomattomat transiitit päällä nyt marsi yrittää vikitellä keskitaivasta, saturnusta ja mitä lie, saturnus tekee jotain kuviota jupiterin kans ja sit vielä chiron sekstiili jupiter kuvausten perusteella mitä noista luin näyttäs aika paljon siltä, et on kyl kumma, jos ei oikeasti lohkea mulle joku upea työpaikka tän viikon aikana!!
minä yritän pysyä existä mahollisimman kaukana. hmph.. eikö tigri ois kiva vähän haistella kesää ihan uusissa kuvioissa kuin palata vanhaan?
voi vitsi, enää 3 aamua tän jälkeen ja sit on kesäloma.. ja tän päivän jälkeen onkin hieman raskaampia päiviä töissä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|