Sivuja: 1 ... 1158 1159 [1160] 1161 1162 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6097886 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17385 : 19.02.2022 18:08:52 »

Mä haluan vielä sanoa sen, että esim mun mies on ottanut 2 piikkiä ja mä en missään vaiheessa oo "puuttunut" siihen mitenkään, (vaikka hän sanoikin sen niin että ottaa ne vaan siks et pääsee työmatkalle) ja myös kun äitini epäröi asioita hyvin paljon, sanoin vaan että hänen täytyy tehdä päätös omassa sisimmässä ja jos päättää ne ottaa niin menee sinne luottavaisena ja turvan tilassa.
Uskoisin myös siihen että rajuimmat oireet kertoo ihmisen sisäisestä ristiriidasta.
Se on niin k:ssa kuin r;ssä että saatamme pelkoenergiasta vetää puoleemme paljon hankalammat oireet kun miten ois mennyt, kun ois uskonut että "olen turvassa". Toki on asiat joihin emme voi vaikuttaa kuten sielunsuunnitelma ja siihen kuuluvat oppiläksyt.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17386 : 19.02.2022 18:47:35 »

menee aika reippaasti yli mun käsityskyvyn. kuulostaa siltä että rokotehaitat olisi jokin uskon asia.

mulle laitettiin se AstraZeneca, ja sain siitä kummallisia verenpurkaumia. todettiin että kuulun siihen pienen pieneen ryhmään, joilla adenovirusrokotteet aiheuttaa häiriöitä veren hyytymistekijöissä. seurauksena se ettei mulle saa pistää mitään muitakaan adenovirusvektorin kautta toimivia rokotteita, koska olen riskiryhmässä vakaville haittavaikutuksille

sain rokotteen paljon ennen kuin riskistä tiedettiin, olin siis todellakin osa ihmiskoetta ja minunkaltaisten vuoksi rokote vedettiin Suomessa pois ja tilalle otettiin tämä nyt käytössä oleva, turvallisempi mRNA-rokote.

vaikea ymmärtää näitä tämän hetken rokotekriitikkoja, ei kukaan enää tässä vaiheessa voi olla osa ihmiskoetta jos ottaa rokotteen. me muut ollaan hoidettu jo se teidän puolesta
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17387 : 19.02.2022 20:51:52 »

https://yle.fi/uutiset/3-12309692

Mielestäni ei kuitenkaan ole minun vastuullani huolehtia tuntemattomien ihmisten kuolemista.

Nea Lundström

tätäkö se vanha kunnon saturnus vastuuntuntoisuus on?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17388 : 20.02.2022 09:26:02 »

Mä en näe mitään me ja te asetelmaa, enkä koe tarvetta syyllistää ketään.
Mehän olemme kaikessa itse itsestämme vastuussa, niin tunteista ja reaktioista, eniten se katkeruus satuttaisi itseä. Enkä toivo sellasta kellekään.

Kyllä tunteet ja ajatukset vaikuttaa hyvin paljon kehoon, sitä kutsutaan neuroplastisuudeksi. Ihan placebo-tutkimukset puhuu sen puolesta.
Siihen perustuu Joe Dizpenzan Luo itsesi uudelleen-kirja, mikä oli itselle se ensipurema aiheeseen. Maria Nordinin Free to heal tekniikka (tän avulla multa parani hajusteyliherkkyys), hypnoterapia, mentaalivalmennus..

Toki jos kehoon laittaa sinne kuulumatonta, tekee keho viisaana työn poistaakseen ylimääräisen asian (eli lähtee hyökkäämään, usein myös omia soluja vastaan), eli en tarkoita että r-reaktiossa olisi kyse pelkästä pelkoreaktiosta, mutta pelko vahvistaa. Onhan esim masennus ja pelko tekijä jonka katsotaan lisäävän riskiä pahemman koronan muotoon. Potilas paranee nopeammin kun hänelle luodaan toivoa ja turvallisuutta.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17389 : 20.02.2022 09:51:15 »

ehkä tosiaan sun paikka ei ole sairaanhoidossa, vaan jossain ihan muualla toteuttamassa tuota hoitofilosofiaasi. olisin kauhusta suunniltani, jos läheiseni olisi vakavasti sairas ja erikoissairaanhoidon hoitohenkilökunta yrittäisi hoitaa häntä Maria Nordinin opeilla
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17390 : 20.02.2022 09:55:30 »

Mä en näe mitään me ja te asetelmaa, enkä koe tarvetta syyllistää ketään.
Mehän olemme kaikessa itse itsestämme vastuussa, niin tunteista ja reaktioista, eniten se katkeruus satuttaisi itseä. Enkä toivo sellasta kellekään.

Kyllä tunteet ja ajatukset vaikuttaa hyvin paljon kehoon, sitä kutsutaan neuroplastisuudeksi. Ihan placebo-tutkimukset puhuu sen puolesta.
Siihen perustuu Joe Dizpenzan Luo itsesi uudelleen-kirja, mikä oli itselle se ensipurema aiheeseen. Maria Nordinin Free to heal tekniikka (tän avulla multa parani hajusteyliherkkyys), hypnoterapia, mentaalivalmennus..

Toki jos kehoon laittaa sinne kuulumatonta, tekee keho viisaana työn poistaakseen ylimääräisen asian (eli lähtee hyökkäämään, usein myös omia soluja vastaan), eli en tarkoita että r-reaktiossa olisi kyse pelkästä pelkoreaktiosta, mutta pelko vahvistaa. Onhan esim masennus ja pelko tekijä jonka katsotaan lisäävän riskiä pahemman koronan muotoon. Potilas paranee nopeammin kun hänelle luodaan toivoa ja turvallisuutta.

En ole missään vaiheessa pelännyt koronaa. Otin rokotukset talvisodan hengessä ajatellen enemmän aikuisia lapsiani. Ajattelin kantaa korteni kekoon, jotta yhteiskunta saadaan pysymään jotenkuten auki ja pystyssä. Molempien lasteni työpaikat olivat uhattuina rajoitusten vuoksi. Rokotuksiin menin täysin pelotta ja tietoisella ajatuksella, että rokote ei vahingoita minua.
Jotenkin tuntuu pöhköltä pelätä yhtä tiettyä "kehoon kuulumatonta" asiaa, kun on penskasta asti saanut piikit persuksiin. Saamme ruoassamme myös "kehoomme kuulumattomia" myrkkyjä. Alkoholi ja kahvi ja monet muut asiat ovat haitaksi kehollemme. Samoin hengittäessämme saastunutta ilmaa. Voin sieluni silmin nähdä rokotevastaisen öyhöttävän somessa ja menevän sen jälkeen tupakille  Grin

Palaan vielä tuohon Tiigriksen kauniiseen haaveeseen. Jos olisin päättävässä asemassa ja alaiseni irtisanoutuisi rokotevastaisuuden vuoksi ja viittaisi Maria Nordinin oppeihin ja sitten hän tulisi luokseni neuvottelemaan vaihtoehtohoitojen liittämisestä terveydenhuoltoon.  Kuuntelisinko häntä? No en! Antaisinko työtä pandemian jälkeen? No en! Suosittelisinko häntä uudelle työnantajalle? No En!
Sorry. Mutta onneksi en ole sellaisessa asemassa  Cheesy
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17391 : 20.02.2022 09:56:21 »

ehkä tosiaan sun paikka ei ole sairaanhoidossa, vaan jossain ihan muualla toteuttamassa tuota hoitofilosofiaasi. olisin kauhusta suunniltani, jos läheiseni olisi vakavasti sairas ja erikoissairaanhoidon hoitohenkilökunta yrittäisi hoitaa häntä Maria Nordinin opeilla
smitten smitten
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17392 : 20.02.2022 10:06:12 »

Pakko vielä lisätä tähän.
Toivottavasti jokainen vaihtoehtohoitaja, oli hän Maria Nordinin opetuslapsi tai joku muu, ymmärtää miten suuren vastuun ottaa. Kuolemantapauksessa saattaa päätyä käräjille. Itse ainakin musertuisin sellaisen taakan alle. Onhan näitä tapauksia. Esimerkiksi tämä: http://keskustelu.skepsis.fi/message/Message/226781
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17393 : 20.02.2022 10:22:12 »

kaikelle on paikkansa, luontais- ja vaihtoehtohoitajille, mutta peräänkuulutan nyt sitä vastuullisuutta vaikka et enää sairaanhoitajan ammattia harjoittaisikaan. ensin pelottelet että olet nähnyt paljon rokotevaurioita samalla kun esiinnyt hoitoalan asiantuntijana, koronapotilaiden hoitajana. sen jälkeen kuitenkin alat vihjaamaan että rokotehaitat ovat enemmänkin psyykkistä oireilua ja mitätöit esimerkiksi minun kokemukseni kun haittavaikutus oli jopa lääkärin kannanotossa todellinen fysiologinen ilmiö. jos et usko lääketieteeseen niin se on oma asiasi, ota kuitenkin vastuu kirjoituksistasi sillä nyt onnistut vain antamaan todella epämääräisen kuvan itsestäsi ja asiastasi
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17394 : 20.02.2022 10:25:54 »

Olenko jossain vaiheessa sanonut, että olen sairaalassa opettanut Maria Nordinin hoitofilosofiaa?
Aika pitkälle voi näköjään mennä toisen ihmisen sanojen vääntelyssä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17395 : 20.02.2022 10:42:00 »

Enkä ole vähätellyt kenenkään rokotehaittaa. Rokotehaittat on ikävä asia ja ne on todellisia. Ykstäväni sai Modernan toisesta rokotteesta sydänlihaspussin tulehduksen ja hänen miehensä sai laskimotulpan jalkaan. Kummallakaan ei ollut tullut mitään ekoista rokotteista. Päättivät sitten, että eivät enempää enää ota..
Perheenjäsenensä halvaantui puolet kasvoista viikoksi ja sen jälkeen on jäänyt neurologiset säryt.

Ja kyllä, ihminen on psykofyysinen kokonaisuus. Fyysinen vaikuttaa psyykkiseen ja toisin päin. Sen toteaminen tuskin tekee minusta "sekavaa" ja se ei ole vähättelyä.
tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17396 : 20.02.2022 11:10:56 »

minunkin mielestäni ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja yritän edistää omassa työssäni luontaishoitojen ja lääketieteen yhdistämistä. siksi mua suututtaa kun jotkut tahallaan vastakkainasettelee niitä ja vie meitä kauemmas siitä päivästä kun ne voisivat toimia toisiaan täydentäen. etenkin kun se tehdään pelottelemalla lääketieteellä ja viemällä kaikki uskottavuus vaihtoehtohoidoilta hörhöilemällä menemään tuolla miten sattuu. tämä koronarokotteiden kriitikkojen kampanja kietoo vaihtoehtoisuuden vain tiukemmin mielenterveysongelmaisiin salaliittoteorioista saarnaaviin sekopäihin

tässäkin sinä viestit äärimmäisen ristiriitaisesti rokotehaitoista etten edelleenkään ota selvää ovatko ne mielestäsi itse pelkäämällä aiheutettuja vai rokotteesta johtuvia. juuri tällainen kaikenlainen asialla vihjaileminen on omiaan lisäämään rokotteiden pelkoa
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17397 : 20.02.2022 11:25:20 »

Mulla tulee tunne, että haluat ymmärtää mut väärin ja jotenkin kategorosioda johonkin lokeroon. Mä olen ihan tavallinen ihminen.

Sanon nyt vielä kerran, jotta ymmärrät, jos oli joku ristiriita: rokotehaitat johtuu sekä rokotteesta itsestään, sen aiheuttamasta reaktiosta kehossa. Ihmisen mieli voi vahvistaa mitä tahansa oiretta, sekä myös luoda niitä. Eli sekä-että.
En tiedä mikä tässä on niin ristiriitaista, mutta tän paremmin en osaa selittää.

Taidan olla huono kirjoittamaan, koska normaalielämän kanssakäymisissä en ole vastaavanlaisia reaktioita saanut nyt kuin täällä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17398 : 20.02.2022 12:24:25 »

Eikä Tiigris, kun mä lukiessani juuri mietin, miten hienosti keskustelet  Smiley
 Loukkaamatta ja kunnioittaen, provosoitumatta, itseesi ja omaan näkökantaasi keskittyen ja yhteisymmärrykseen pyrkien.

Sun kanssa vois keskustella mistä vain, vaikka miten olis eri mieltä.

Mutta jätän keskustelematta tämän nykyisin niin usein vallalla olevan hyökkäävän, loukkaavan ja loukkaantuvan, henkilöön käyvän ja suorastaan ilkeän, olettavan ja tahallaan väärinymmärtävän ja öyhöttävän, ei rakentavan keskustelukulttuurin kanssa, joka ei kysy mitä tarkoitit, miten voisin ymmärtää sinua, vaan osoittaa sormi tanassa keskustelukumppanille, että toinen on väärässä ja hänen tulisi olla toista mieltä, ja että on vain oikeita ja vääriä mielipiteitä, ehkä jopa oikeita ja vääriä ihmisiä.

Ikiviuh
Tuo on kaiken vastuullisuuden vastareaktio, sanoisin  Cheesy
Vähempi vastuullisuutta ja vähempi vastareaktioo, enempi kultaista keskitietä jolla kaikki mahtuu kävelemään.

« Viimeksi muokattu: 20.02.2022 12:47:47 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
ikiviuh
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17399 : 20.02.2022 13:08:15 »

kuulin järkyttävän jutun siitä kuinka rokotekriittinen vaihtoehtoihminen pelottelee lastaan. aina kun kaupungilla ambulanssi menee ohi, hän kertoo lapselleen että siellä taas viedään hoitoon yhtä rokotteen ottanutta. lapsi on samaa ikäluokkaa kuin omani on ja voin vain kuvitella millaisia vaikutuksia pelottelulla on lapsen maailmankuvaan ja ajatuksiin terveydenhuollosta. tämä on se todellisuus jossa joku tälläkin hetkellä elää ja minkä he luovat lapsilleen Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1158 1159 [1160] 1161 1162 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: