Jaha, huomenna ropisee
Tuli mieleen satu kanasta, joka pelkäsi että taivas puttoo ja juoksi sitä huutamassa pitkin kyliä, ja sitten ne pelkäsivät kaikki
Ylimielinen ja tyhmänrohkee mutsi, joka ei tuoksu edes pullalta
Jaa, kyllä minä osaan, pystyn ja tiedän oli ainakin asenne äitiyteen nuorena, ja paasasin asioista ympäriinsä parhaiten tietävänä kuin ainakin henkilö jolla on huomattavaa
vaikutusta kartalla....eikä se
ja
tiedä oikein vähää sekään, ja
vielä...no, onneks en oo enää niin nuori
Tiedän aika paljon vähemmän.
Mielenkiintosta, kun
- paluulla
kököttää viitosessa...nuo
ja
sitten nelosessa. Jotain lapset/koti kuhinaa varmasti.
Sekookohan ne
hermot ja halvaannun ( näin oikeasti käynyt, väliaikainen halvaantuminen kun hermot jumissa), vai liekö äkillisiä tunteenpurkauksia.
Muuttoa vois kanssa olla, ainakin tuon neloshuoneen kanssa, jaapati.
Ehkä mun täytyis vaan raakasti ruveta vallankumousjohtajaksi? Perustan vallankumouksen
Varmaan het' rupeaisinkin niihin hommiin, jos löytäisin jotain, johon uskoa tarpeeksi, että saisi muutkin uskomaan siihen. Nykyiset systeemit ovat kaikki niin mätiä, että ne pitäisi polttaa maan tasalle kaikki, ja rakentaa uudet, erilaiset.
siirtyi
toisen klopin paluulle ja toisella on sitten
Jaaaa kun näkyville laitoit niin taitaa mulla olla siinä
paluu. Siis 20.4
Selvä merkki, kumoan kaiken! Otan jälkikasvun mukaan, ja lennetään aurinkoon!
Oikeasti toivon, että tulee jotain, että pääsisi oikeasti vaikuttamaan asioihin ja mullistamaan niitä. Sellainen...hinku. Ollut aina, jännästi.
Juuri valitin finglishistä jossain...en ole ikinä pitänyt siitä, se on...epäkunnioittavaa! Ja nykyisin esimerkiksi sana maskaaminen on ihmisten mielestä parempaa kieltä, kuin naamiointi. Kyse siis englannin sanasta masking...sille on pätevä suomennos, miksi ei käytetä sitä?!
Askel suomalaisen sielunsa myymisen portailla tuokin.