Elämänilo
|
|
« Vastaus #1905 : 16.06.2008 08:04:08 » |
|
Ketä täällä on hereillä? Mä sain kutsun äsken nukkumaan jonkun kainaloon, mutten mennyt. Oisin saanut olla lähellä, mutten siis vaan mennyt..... Eikä ollut exä. .... .
Hei "Kaylee"
Hyvän päätöksen olet tuossa tilanteessa tehnyt. - uusi oikea rakkaus tulee, kun sinä olet siihen henkisesti valmis - exäsi esti sinua kasvamasta henkisellä tasolla
Sinua opetetaan olemaan tarkkaavaisempi miesten suhteen, joihin ihastut
Kaikkea Hyvää Sinulle
Hyvää Juhannuksen odotusta Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1906 : 16.06.2008 08:58:05 » |
|
Hyvää huomenta! Keitin vahingossa kahvia - vanhan tottumuksen mukaan, vaikken sitä oikein enää juo kun se ei enää sovi mulle.. Eli saa ottaa.
Kiitos Elmänilo, asiahan menee juuri niin että siinä suhteessa ollessani minulla ei ollut tilaa olla se mitä olen ja kehittyä siihen suuntaan kuin haluan. Minun mielipidettäni ei kunnioitettu eikä yksityisyyteni rajoja. Hän sai kutsua meille ketä vain, milloin vain, vaikka minulla oli joku tärkeä kouluprojekti kesken niin bileet vaan pystyyn..
Emme osanneet edes keskustella asioista.
En syytä itseäni enkä häntä, koska varmastikin olimme ihan oikeista syistä yhdessä. Vaikka en kaipaa hetkeäkään siihen takaisin, koska se on opettanut jo kaiken tarpeellisen, niin voin sanoa että siinä oli paljon rakkauttakin.
Luulen pystyväni hyväksymään ja antamaan kaiken anteeksi. En ihan vielä mutta teen töitä asian kanssa.
Tiedän että ansaitsen niin paljon parempaa kohtelua, ja tiedän että maailmassa on monta fiksua, syvällistä, toiset huomioon ottavaa, hauskaa ja kaikin tavoin kivaa miestä. Enkä mä niitä ole lähtenyt etsimään tai aiokkaan lähteä, kai se joku osuu sitten kohdalle aikanaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1907 : 16.06.2008 13:22:39 » |
|
Hei kaikille tasapuolisesti! Pikaisesti käyn hörppäsemässä kahvit ja luin kuulumisianne. Tosin nikit ovat vaihtuneet osalla,enkä kiireessä nyt katsellut kuka on kuka. JOTAIN TOOOOSI ILAHDUTTAVAA HUOMIOIN! ELÄMÄNILO ON LÖYTÄNYT KUMPPANIN! IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SINULLE TOIVON ONNEA RUTKASTI MATKAAN JA RAKKAUTTA NIIN,JOTTA MELKEIN PAKAHTUU. Kiva oli huomata,että tuvassa käy vilske ja kaikille halauksen lähetän. Oikein kaappaan ja tiukasti rutistan. ILOISTA KESÄN JATKOA!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #1908 : 16.06.2008 13:34:53 » |
|
Kaylee tuosta yksinäisyydestä: mulla oli viimeinen vuosi exäni kanssa tuota yksinäisyyteen ja omaan rauhaan hakeutumista, elämän pohtimista yleensä..Monet "ystävät" sitten suutahtivat, kun en ollutkaan enää se heidän hauskuuttaja ja bilettäjä, en jaksanut enkä halunnut lähtä minnekään huuruiseen baariin...Olin aika järkyttynyt, koska luulin, että saisin tukea ja ymmärrystä juuri niinä pahimpina kausina..Toisaalta ihan yllättäviltä tahoilta sitä tukea puolestaan sain, en jäänyt yksin Samaan kasvuprosessiin pasahti sitten rankin opiskeluvuosi tähän astisista, tutkielman ja raporttien tekoa..Yritäppä siinä sitten vielä pakertaa näitä opiskeluhommia..Nyt oon pystynyt jo katsomaan asiaa huumorin näkökulmasta: kaikki paska tulee kerralla, harva olisi varmaan edes jaksanut tehdä tutkielmaa mun tilanteessa..Ehkä tämä itse konkreettinen muutto oli sitten helpompaa, koska olin vuoden jo käsitellyt asiaa..Harmittavaa, että exä näyttää vasta nyt aloittaneen asian käsittelyn, eilen pukkasi taas leffailta ehdotteluja yms..oli pakko kieltäytyä kohteliaasti kutsusta, koska en halua herättää turhia toiveita..Mulla oli juuri tuo vaihe ihan alussa, menettämisen pelko ja asioiden kieltäminen, jolloin tarrauduin yhä tiukemmin vanhaan tuttuun..Nyt en edes pysty ajattelemaan paluuta vanhaan, vaikka monet asiat ovat ulkopuolisten ihmisten silmissä "näennäisesti" rempallaan on silti jotenkin turvallinen ja ehkä jopa onnellinenkin olo Heh, mulla näyttää menevän nuo muutokset noin 2-5 vuoden sykleissä, olen tapellut aina viimeiseen asti vastaan, enkä ole tajunnut, että muutos vois olla hyvästä..Toisaalta sitten kun itse muutos on tapahtunut, olen päässyt yleensä nopeasti jaloilleni..Pitäis just osata oppia ottamaan vastaan uusia asioita ja luopumaan niin ehkä elämäkin vois olla "hivenen" helpompaa Sen oon ainakin oppinut, että elämän ei tarvi olla ainaista kärsimystä ja vastatuulta, vaan siitä saa myös nauttia..Sasha on oiva esimerkki elämän ilojen nauttijasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1909 : 16.06.2008 15:55:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #1910 : 16.06.2008 16:42:00 » |
|
Chandra hali sullekin ja iloista kesää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1912 : 16.06.2008 19:22:32 » |
|
Voi ei...! Nyt sitten sitä perääntyvää Merkuriusta!
Vaaka tuli vanhimman, murrosiän kynnyksellä olevan poikansa kanssa yllätys käynnille asuntooni -kahdesti!
He ovat menossa katsomaan Itävalta-Saksa ottelua ja ensin he tulivat checkaamaan Vaa'an tapaamiset koneeltani ja sitten toisen kerran, noin tuntia myöhemmin, vaihtamaan vaatteet ottelua varten minun luokse!
No yllätys käynneissä ei ole mitään vikaa, mutta... Päätin tänään aloittaa suur projectini, eli sen prkleen pukeutumihuoneen siivouksen ja... kaikki on ihan hujan hajan ja kamalan näköistä!
Lisäksi kaikki Vaa'an ja minun seksilelut ja eikä vain ne dildot, vaan myös ne kinkymmät jutut lojuivat pitkin makuuhuoneen pöytiä ja...
...Vaaka on tuonut minulle koko pyykki vuorensa, jota on todella paljon+oma pyykkini ja... olin lajitellut ne kylppärin lattialle väreittäin odottelemaan pesuvuoroaan!
Ja eikä siinä kaikki! Avasin ensimmäisellä kerralla oven alasti, pelkät pikku pöksyt jalassa, koska kuvittelin Vaa'an tulevan yksin!
Ja Vaa'an murrosikäinen poika on kovasti äitinsä poika ja nyt se kertoo sille, kuinka asuntoni on ihan kauheassa siivossa, seksileluja joka paikassa ja avaan oven keskellä iltapäivää alasti!
Olemme sopineet aikaisemmin, että jos Vaa'alla on lapset mukanaan, niin hän soittaa ensin, niin ehdin piilottaa kaikki, mikä ei ole sopivaa lasten silmille, mutta... ...voi miksi hän ei voinut tehdä sitä soittoa..?
Lapsi parka on varmasti kovasti järkyttynyt.
Oloni on ihan kamala ja itkettää!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sun73
|
|
« Vastaus #1914 : 16.06.2008 20:25:11 » |
|
Otan osaa Sasha Mä en voi sietää jos mulle tulee yllärivieraita ja en oo siivonnu. Mulla on kans vaatteet hujan hajan välillä.. Mä täällä kanssa vetäny mansikoita ihan hullunu, miten ne voikin olla niin sairaan hyviä !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1915 : 16.06.2008 20:37:26 » |
|
Olinkin ajatellut, että ehkä JOKIN Sashankin menon vielä pysäyttää.. mikäs muu kuin viaton lapsi. Tuhmaa, Sasha.. ei meilläpäin vaan..
no nyt täytyy hymyillä ekaa kertaa pitkään aikaan.
Onneksi Merkkari oikenee pian ja ehkä minäkin saan Jotain elonmerkkejä kuulla.. ja yhtäkkiä ajatus vapautui muillekin mahiksille, onpas.. joku sanoikin tuosta.. :Verratkaas:Kaksoset Kaksosten elämässä tämänkertainen kesäkuu on lennokasta ja romanttista aikaa Venuksen, Auringon ja Merkuriuksen vaikuttaessa merkissäsi. Alkukuusta perääntyvän Merkuriuksen aiheuttamat hankaluudet hidastavat hiukan vauhtiasi, mutta Juhannuksen lähetessä vapautuvat energiasi mahtavaan lentoon. Jousimies Pluto palaa viimeisen kerran merkkiisi nyt kesäkuun aikana ja ottaa samalla vastaan Auringon ja Venuksen oppositiota. Jotkut elämäsi osa-alueet tulevat olemaan kovan muutospaineen alaisina juuri Juhannuksen aikoihin. Hermosi ovat varmasti hiukan pinnalla, olitpa sitten lomalla tai töissä. Sinulla on käytössäsi hurja määrä energiaa, jonka suuntaaminen on nyt ainoa ongelmasi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.06.2008 20:46:31 kirjoittanut ***Wild Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #1916 : 16.06.2008 21:14:10 » |
|
Otan osaa Sasha Mä en voi sietää jos mulle tulee yllärivieraita ja en oo siivonnu. Mulla on kans vaatteet hujan hajan välillä.. Mä täällä kanssa vetäny mansikoita ihan hullunu, miten ne voikin olla niin sairaan hyviä ! Thx... Vaaka vain nauroi hämmenykselleni ja sanoi, ettei se nyt ollut mitään epänormaalia ja olen ihan tavattoman ylivarovainen. Lasten äidin kotona on hirvittävät pyykkivuoret kylppärissä, onhan siellä 2 poikaa, joilla paljon harrastuksia, eikä tavarat aina ole paikoillaan.
Hän sanoi, että heillä on ollut sellainen periaate ex-vaimon kanssa, että ei tarvitse turhia ujostella ja opettaa lapsia häpeämään alastomuutta tai seksuaalisuutta, koska ne oppii sen joka tapauksessa koulunsa kautta.
Mutta minä vain en ole tottunut olemaan ilkosillani teini-ikäisen pojan edessä, enkä minä halua ylläri käyntejä keskelle suur siivousta!
No.. Vaaka ja hänen poikansa tulevat yöksi minun luo ottelun jälkeen, joten... ...siivosin sen pahimman ja painelen nyt lenkille päästelemään loput höyryt ulos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pagan
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1917 : 16.06.2008 22:20:47 » |
|
Heeheee Olipa Sashalla hauska kirjoitus, vaikka ei tainnut itselle niin kivaa olla. Älä välitä, muistan kun itse murrosikäisenä, niin kaverit kertoi kuinka niiden iskän ja naisystävän yöpöydältä löytyi hunajapurkkia ja millon mitäkin, eikä se nyt sen kummempia traumoja aiheuttanut. Kyllä ne on ihan muut asiat kun täällä maailmassa lapsille ja nuorille niitä traumoja aiheuttaa...
|
|
|
tallennettu
|
"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme. Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme. Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan." Robert Dione, luonnonsuojelija
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #1918 : 16.06.2008 22:37:52 » |
|
Aivan kuin pagan kirjoitti, niitä traumoja tulee ihan muista asioista.. Oi että on silmät kierossa kun oon koodannu varmaan tunnin. Mielessä pyörii vaan kaikenlaiset komennot.. b:section class='main' id='main' showaddelement='no'.. No mutta oli sen arvoista, nyt pelaa sivut entistä paremmin. Lopputulos: Kiitettävä. Huomenna on sellainen päivä, etten aio tehdä mitään, mitä en halua. En nouse sängystä ennen kahtatoista tai ollenkaan, ellen halua. En hae postia, ellen halua. En ole hiljaa, ellen halua. En tee ruokaa vaikka käskettäisiin, ellen halua. En pue päälleni, ellen halua. En harjaa hiuksia,ellen halua. En hae postia, ellen halua. En siivoa, ellen halua. En puhu, ellen halua. En mene ulos, ellen halua. En meikkaa, ellen halua. En vastaa puhelimeen, ellen halua. En lähde kaupunkiin, ellen halua. En tee mitään, ellen halua. Huomenna siis rentoudun oikein kunnolla. Olen nyt lomaillut kaksi viikkoa enkä vielä yhtäkään päivää ole kuluttanut kunnolla ja antaumuksella rentoutuen. Mites te muut, mitä aiotte tai ette aio tehdä huomenna?
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Asterix
Vieras
|