^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1980 : 22.06.2008 18:20:57 » |
|
Ajattelin sinua positiivisella mielellä kun ajeltiin yhden pikkupaikan pankin ohi, vaikka sukulaisen kanssa oli hankalaa. Olisin mielelläni vain neutraali akateeminen ihminen eikä psykologi sukulaisille, jee.. onnea !
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #1981 : 22.06.2008 18:42:13 » |
|
kiitos kiitos katotaa ny.. taidan mennä juomaan seuraavaks teetä
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1982 : 22.06.2008 21:26:58 » |
|
Iltaa tupaan! Ja terveisiä lehtometsästä,josta juuri tulin ystävättäreni kanssa mukana kimppu lehdokkeja. Voi miten huumaava tuoksu täällä kotona nyt onkaan,,, Neelan kanssa samoissa tunnelmissa ja samoin vietetty juhannus.Eilinen ajelu ja seura oli miellyttävä, kuin myös samoilu luonnossa,mutta en enempää tiedä mikä juttu tämä sitten on,,, Henkisyys on ainakin yhdistävä tekijä ja monet samanlaiset elämänkokemukset. Elikä jussi mennyt luonnossa ja kotona.Ja mikäs siinä,juhlahumut ovat jo taakse jäänyttä elämää. Ruokalistalla uudet perunat torilta,kukkakaalia runsaan voinokareen kera,silliä ja vihanneksia. Ei grillausta. Lapset kaikki kotiutuneet ja hengissä,joten kaikki ok!
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.06.2008 21:29:28 kirjoittanut Chandra »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #1983 : 22.06.2008 21:28:45 » |
|
huh mikä ukkoskuuro oli täälläkin päivällä. liikennevalotkin vilkku monta kertaa niinku jossain kauhuleffoissa ja tietokoneen näytöt välkky. Mutta onnesta illaksi selkeni. Kiva että täältä on porukkaa menossa ankkaan. Olisi tosiaan kiva saada jonkinlainen majoitus ja siis varsinkin sitä seuraa. Pitäisikö perustaa oma aihe tälle johonkin tapahtuma tai muuhun osioon vai voisiko sellaiset laittaa mulle yv jotka mahdollisesti vois haluta lähtee festareille yhdessä? Minäkin voisin olla teihin yhteydessä, jotka tähän vastasitte. Jos on useampi tulossa kauempaa eikä ole majoitusta niin vois miettiä porukalla juuri jotain hotellimajoitustakin? Itse kun en tunne helsinkiä oikeestaan ollenkaan. Mutta laitellaan vaikka niitä yv ja pähkäillään. Tämäkin siirtyy tee linjalle. Leppoisaa alkavaa viikkoa jokaiselle tupalaiselle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #1984 : 23.06.2008 10:57:31 » |
|
Huomenta tupaan! Laitetaanpas päiväkahvit ja teet porisemaan. On se hauskaa, kun arki taas alkoi. Jokohan marix on selviytynyt haastattelusta.... pitelen
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #1986 : 23.06.2008 11:52:30 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 11:59:56 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #1988 : 23.06.2008 12:44:13 » |
|
Yleensä mulla on hyvä tuuri raha-asioissa ja keksin keinoja säästää ja saada pikkusummia.. Ehkä tässä vaan taas testataan mun luottamusta. Pitää nyt vaan ottaa iisisti, asiat järjestyy, tavalla tai toisella.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #1989 : 23.06.2008 14:29:20 » |
|
Nuo raha asiat tuntuvat pyörivän monilla mielessä,,, Kuin myös allekirjoittaneella. Kuitenkin meitä kehotetaan luomaan runsautta ja näkemään itsemme runsaudessa. Tähän vaan en ole keksinyt vielä keinoa,vaikka visualisoin jos vaikka mitä! Kyllähän sitä juuri ja juuri elää,mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa. Ehkä sitä ei pitäisi niin paljon murehtia.Maksaa vain lasku kerrallaan ja kiittää kaikesta ylimääräisestä tulosta. Vielä se runsauden aika koittaa silläkin saralla,joten jaksetaan vain uskoa siihen. Sadepäivä täälläkin ja väsyttää.Seuraan kissaani,joka on nukkunut koko päivän ja ajattelin tästä itsekin mennä päikyille.Kun nyt sen verran kuivuisi,että kauppaan pääsisi pyöräilemään viemään RAHAA!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #1990 : 23.06.2008 15:00:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #1991 : 23.06.2008 15:02:35 » |
|
kenenkäs kanssa minä nyt kuljen ulkona, nauran, keskustelen iltaisin, suunittelen asioita, nautin, olen lähellä, jos rapuhra aikoo tehdä oharit? Sama se minulle mikä versio se on, kunhan on tietyt ominaisuudet. No niin siiheksi. Kaikkeushan osaa, vai.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #1993 : 23.06.2008 17:27:37 » |
|
nyt varmistui lopulta että meille reilun viikon päästä saapuu siperianhusky uros Ali.
Nykyinen omistaja antaa koiran meille tänne "maalle" kun ei siedä nykyisen naapurin pieniä koiria...stressaa liikaa.
liitteenä vielä kuva meidän tulevasta herrasta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|