*Kide*
|
|
« Vastaus #2250 : 10.07.2008 19:44:36 » |
|
Juu, Marix... se on aina varma merkki, että keskikesään ollaan saavuttu vaikka ois nuo villasukat ja viltti niskassa Tää opiskelija bubjetti on kyllä sitä luokkaa, että ymmärrän jos on tarpeen keksiä keinoja selviytyä arjesta. Tuo wc.paperi on kyl yks aika oleellinen juttu toisaalta senkin voi kiertää pesemällä joka reissulla ja omistamalla kuin vauvoille peffa pyyhe pytyn viereen Kiva vaan sit kun joku tahkoo käsiään tai kasvoja pesun jälkeen siihen, kuis sanot mikä se on ' Nälkään miekin kuolisin ilman tuota ukkoa opintotuki on kyllä HURJA, kun en mitään aikuisopintorahoja saaun ja työkkäri katsoi aikoinaan edellisen ammatin kanssa lääkäriltä saadun B-lausunnon tarpeettomaksi Ne on sit viisaita ihmisä siellä Eli enpä saanut uudelleen koulutus tukeakaan... ...ai,ai... kun joskus törmään siihen "johtajaan" jossakin sopivassa tilanteessa... ai,ai... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2253 : 11.07.2008 13:57:03 » |
|
En minä paheksu sitä jos jollain on idoli, se on jokaikisen oma juttu. Minulle se vain ei sovi niin hirveän hyvin, ehkä mun suojelee mua epärealistisilta rakkauksilta..
No joo, olen mä joskus hetken aikaa ihannoinut jotain artistia, mutta ne on sellasia että jaksan olla hullaantunut pari päivää-viikon ja sen jälkeen vain "tykkään" ja pienimmätkin muodot idoloinnista ja palvonnasta jää pois..
Nyt kuuntelen The Verveä ja The Dandy Warholssia... Taidan olla aika miesvoittoinen mun musiikkimaussa. Tori Amoksesta kyllä tykkään. Björkillä on vähän liian omaperäistä musiikkia mun makuun, vaikka muutamista biiseistä tykkään. En taida tykätä kenestäkään artistista tai bändistä niinkään, vaan yksittäisistä biiseistä enemmänkin. On puuduttavaa kuunnella samaa tyyppiä liikaa jos jokainen biisi menee samalla kaavalla...
Jotkut bändit olen kuunnellut pilalle - Garbagea kuuntelin teininä silloin pahimpina masennus ja itsetuho-aikoina. Nykyään jos kuuntelen sitä, niin tulee negatiivinen olo, sellainen tietynlainen regressio iskee päälle, teini-angsti...
Radioheadia ja U2:sta kuuntelin paljon isän kuoleman jälkeen, niitäkään en nykyään oikeen tahdo enää kuunnella, varsinkaan tiettyjä biisejä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #2254 : 11.07.2008 15:51:52 » |
|
Kaylee: Indiima on myyntialalla, tosin taideopintojen ohella. Haluan säilyttää vähän yksityisyyttäni, tuo riittäköön. Asiakkaat pääosin naisia. Kurjaa, että joudutte kituuttaan vähillä rahoilla. Toivottavasti teillä on kavereita, jotka pyöräyttää pöydällisen pastaa tai perunavuokaa - ihan vaan tost noin, ku et kerran oo rahoissas! Mä en ole koskaan oikeasti osannut fanittaa, Alaniksen kuuntelin silloin puhki, ekan levyn aikoihin, mutten tiedä senkään henk.koht. elämästä oikein mitään. Mä hurahdan muusikoihin aina silleen lähietäisyydeltä iholliselta etäisyydeltä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #2257 : 11.07.2008 17:49:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2261 : 11.07.2008 21:43:58 » |
|
Terppatulloo takas Lionheart Hihhihii, noh, puhuin äsken 3 tuntia puhelimessa yhden miehen kanssa josta oon joskus vuonna kivi ja miekka puhellut täällä nimellä mister Urakoitsija... Hän vaan alkoi kyseleen kaikkea että mitenkä tämä meidän suhde toimis jos hän asuu siellä ja mä täällä... Pyysi minua kukkamekossa lavatansseihin ja veneellä mato-ongelle.. Ja olis ens viikonlopuksi tulossa tänne.. Ja lähtis syksymmällä mun kanssa viikoksi etelään.. On kuulemma miettinyt vakavasti näitä asioita sen jälkeen kun erosin. Mä en vaan oikeen oikeesti tiedä mitä ajattelen tästä. Onneks meidän kommunikointi on aika mutkatonta ja sanoinkin että mä en ole kiinnostunut muuta kun hengailusta ainakaan toistaiseksi. Ja tiedän että hän on mikä on, mutta meillä on kyllä aika samanlaiset ongelmat.. En tiedä miksi mutta tuon ihmisen kanssa on niin mukava jutella. Ja vaikka joskus muinoin riitaannuttiin ja haukuin sen täysin psykopaatti k*sipääksi niin näköjään se ei tällä hetkellä ahdista mua. Juteltiin leffoista, ihmissuhteista, koulusta, älykkyydestä ja sosiaalisuudesta, siitä mikä on tärkeetä parisuhteessa jne jne...... Mielipiteet ja huumori käy yksiin.. Ja seksi oli hyvää silloin kun sitä oli. Hän vaan oli siihen aikaan varattu, mistä minä en alkuun tiennyt ja lupasi jättää tyttöystävänsä vuokseni, mutta lopulta palasi sen luo.. Nyt on sitten vuoden ollut sinkkumies ja deittailtuaan kovasti kuulemma tajunnut nyt kuka hänen sydämensä on joskus aikanaan vienyt niin pahasti ettei kukaan muu enää herätä mitään... Ja tää on sitten tää vahvasti -vaikutteinen kaveri. Karismaattinen kuin mikä...... Ja vahva ja oikukas... Antakaa mulle järkeä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2263 : 11.07.2008 22:22:54 » |
|
No se oli ihan friikki.. Mä vaan lopetin vastailemasta sille. aurinko neisyt ASC vaaka kuu vaaka merkurius neitsyt venus vaaka mars leijona jupiter vaaka saturnus vaaka uranus skorpioni pluto vaaka Tässon mun mr. Urakoitsija.. Mulla ei harmikseni ole tallessa sen syntymäaikaa.... Paljon vaakaa, joo se osaa puhua ja hurmata ja olla miellyttävä ja pohtia asioita liian monesta näkökulmasta, jopa minä jään kakkoseksi.. Haastetta... Mutta vähän erikoisempi ja omaperäisempi ja ennen kaikkea älykkäämpi ja silti katu-uskottavampi kuin kukaan muu. Se oli silloin rakkautta ensi silmäyksellä, mitähän se nyt on? Se lähettelee mulle känniviestejä nyt ja mua naurattaa, muistutin sitä millä tavalla se viimeksi teki mulle oharit ja se vastasi että kamala moka, mutta onneks hän on tullut järkiinsä... Tuntuu kuulemma maailman parhaalta idealta tämä tässä nyt..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|