Marix: Oli varmaan kivaa tangoilla?
Eipä oo taas liikaa tullu tänne kirjoitettua,aivan pelkään että unohdatte mut.
Kaylee: Sullapas noita miehiä riittää!Kyllä joku vielä sut nappaa,kenet vain huolit. :
Mutta kuulkaa ihmiset,mä oon nyt korviani myöten ihastunut,etten muuta ajattelekaan
kuin tätä ihastuksen kohdetta... en oo pitkiin aikoihin tuntenut näin vahvasti ketään kohtaan!
Vähän pelottavaakin kyllä.
Mulla on ongelmana myös kärsimättömyys,heti kun ihastun,haluaisin tietää kaiken
ja tutustua tyyppiin vauhdilla ja suunnilleen alkaa heti seurustelemaan yms...
mutta pitää pistää jäitä hattuun. Hän on Kalat,kuu Skorpioni,merkurius Vesimies,venus Härkä,ja mars Kauris.
Olen kertonut hänelle "kirjeessä" olevani kiinnostunut ja keskusteltiin siitä sitten,
hän sanoi ettei ole valmis ainakaan tällähetkellä seurustelemaan mutta että
voidaan tutustua,lupasi laittaa mulle joku viikonloppu viestiä.. ja oon nyt ihan levoton kokoajan.
Oon jopa ajatellut että tässä olisi mun elämäni mies. Se vaan iski sydämeen heti kun ekan kerran sille
puhuin (kysyin töissä siltä yhtä juttua)..
Jännä nähdä tuleeko tästä mitään,pitäis vaan opetella sitä kärsivällisyyttä,varsinkin
kun tämä tyyppi on aika ujo ja varovainen.
Ihanaa kun on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu.. söin just mansikkarahkaa,toin
teillekin tänne tupaan.
Lionheart: Mullekin on sanottu että mun silmistä näkee milloin kannattaa varoa...
Kerran koulussa kun suutuin parille luokkakaverille niin ne meni ihan hämilleen ja sanoi sen jälkeen mulle että
"näytit ihan siltä kuin olisit halunnut tappaa meidät." :
Mutta nyt pitää mennä ruokkimaan koirat ja lenkille,sitten pikkusiskon kanssa ratsastamaan.