Heips tupaan!
Kyllä teidän voimahalinne ja tukenne taas piristi niin kummasti,että tänään heräsi aivan uusi tyttönen sängystä.
Tosin heräilin noin tunnin välein "uniin".Olin koko yön jossain opiskelemassa hoitoja ja kaikkea en ymmärtänyt herätessäni,mutta tiedän että alitajuntaan se on jäänyt.
Lionhertin kanssa vielä illalla naureskelin,vaikken enää jaksanut vastata.Että hän viimeisillä voimillaan kampeaa minua halaamaan ja minä otan samassa kunnossa halaukset vastaan ja rähmällään oltais varmaan lattialla naurettu sitä tapahtumaa.
Kyllä mateve!
Minä tiedän tuon kaiken ja sovellan sitä keskustellessani hänen kanssaan.Yritti eilen vetää minua siihen vanhaan mukaan,että jos en nyt saa kovempia lääkkeitä,lähden täältä.
Ennen olisin soittanut jo,että antakaa nyt jotain ja yrittänyt puhua hänelle vaikka mitä "järkeä".
Nyt sanoin vaan,että jaa,ja kohtaat sitten taas ne kivut seuraavalla kerralla vai?
En lähde mukaan enää,mutta yksin ollessani mietin häntä kyllä ja hänen yksinäisyyttään siellä ja sitten pääsee tuo pelko päälle ajoittain.Tai pikemminkin suru tilanteesta.
Mutta kiitos sinulle kauniista sanoistasi ja muistutuksesta!
Rakkauden Valo!
Sitähän se olikin!Voi miten hienoa että tuon huomasit.Siriushan on vielä tuo minun tähteni.
Ja aamulla luin Pirjon kautta tulleen kanavoinnin"Mitä maaplaneetalla tapahtuu?"
AJANKOHTAISIA YLÖSNOUSEMUSOIREITA,"LOHTUTYÖKALUJA JA MITÄ VASTA ON TULOSSA.
Voi miten lohdullista.
Tuli heti tämä tupa mieleen ja kaikkien surut ja yksinäisyyden tunteet.Erot ja kivut.
Nehän kertovat vain että mukana ollaan tosi vahvasti!
Toivottavasti joku tuo (ellei ole jo tuonut) tämän kanavoinnin foorumille.
Ja piristin itseäni.Loheni lähetti viestin että perille on päästy ja soitin hänelle.
Ja ihanan ihanaa!
Sillä on ensi viikko vielä lomaa ja lupasi tulla hakemaan mut pyöräajelulle ja iltauinnille jonnekin syrjäiseen paikkaan ja lupasin hälle yösijan.
Olkoon joskus alkoholiin taipuvainen,mutta on hänellä niin ihanat tähtisilmät ja tutut tatskat ja hellät kädet ja lämmin sydän.
Ja meillä menee hyvin yhdessä,eikä kumpikaan halua seurustella kiinteästi,joten mikä ettei!
Meille tullaan selvinpäin ja muualle saa mennä silloin kun huvittaa.
Taas on hyvä mieli!
JA ISO KIITOS SIITÄ KUULUU TEILLE KAIKILLE HALAAJILLE JA MUISTANEILLE!