Sivuja: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6083823 kertaa)
0 jäsentä ja 61 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #2760 : 02.08.2008 18:20:20 »

Aina kun mä nään tyypin, jolla on joku tollanen puku päällä niin mua kiinnostaa ihan hirveesti, että millanen ihminen siellä puvun sisällä on.  Grin Kerran olin yhessä ruuhkabussissa ja siel oli sellanen mies, jolla oli joku nalle-puku päällä ja mua nauratti niin ku se kiros mulle kuinka hirveetä on matkustaa julkisilla kun ihmiset vaan töllöttää  2funny "Sä taidat olla ainut laatuas. Kukaan muu ei oo vielä uskaltanu puhumaan tulla. Ne vaan töllistelee." se sano.

Varmasti henkisesti rikastuttavaa tollanen homma, kun näkee niin monen pienen lapsen iloiset nassut ja kuulee niitten kommentteja.. :Smiley smitten

Mutjoo. Mulla menee.. ei mee mitenkään, elämä seisoo paikoillaan. Kipsi kutittaa ja ulkona sataa vettä. Voisko elämä pysähtyneempää olla? idiot2
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2761 : 02.08.2008 21:13:44 »

Smiley

Täällä tapahtuu niin valtavan paljon asioita lyhyessä ajassa.
Rakastutaan,erotaan,menoa ja meininkiä ja kuitenkin niilläkin,jotka nyt ovat "pysähtyneessä" tilanteessa tapahtuu. Smiley
Kaikella on varmaan tarkoituksensa.
Joskus pitää pysähtyä,vaikka tuntuu tylsältä ja siinä ohessa ehtii pyöritellä (ehkä tiedostamattaankin) elämäänsä taas uuteen starttiin. Cheesy smitten

Sinun kirjoitustasi INDIIMA oli ihana lukea. smitten
Tuo tunnelma joka kertomastasi välittyi ja elämisen suuri riemu. Cheesy

Itsellä nyt taas tarve olla tänä iltana yksin.
Yö meni jutustellen ja puoli kuusi nukkumaan ja olen myynyt tänään auton rotiskoni,varastossa olleen sänkyni ja porukkaa lapannut sisään ja ulos.
Illalla nukuin hetken ja nyt sytytän kynttilät tähän sateiseen pimenevään iltaan ja vain nautin siitä mitä elämä on minulle yht äkkiä antanut.
Ihana tuo kumppanini,joka ymmärtää että tarvitsen joskus näitä tasaantumisia. Kiss smitten
Taitaa tulla leffa ja herkuttelu ilta! smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2762 : 02.08.2008 21:22:07 »

Jos joku härskin ja oiiikein myrkyllisen näköinen kärpässieni kävelee jossain vastaan, niin tiedän että se on Elwyn.. Grin Tai sitten suloinen viehko kanttarelli!  angel

Chandra aina tunnelmoi valoinensa.. Smiley Minä olen vähän huonoja kynttiläihmisiä kun tulen niiden kanssa vainoharhaiseksi, jotenkin pitää koko ajan vaan vahtia ettei talo syty palamaan... Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2763 : 02.08.2008 21:58:26 »

Smiley

Juu Kaylee! Grin
Heti kun vähänkin illat hämärtyvät,niin johan on tuikkuja ja kynttilöitä. smitten
En tykkää kirkkaasta valosta.Mutta toki kissaa varten olen hankkinut jos jonkin laista "lintuhäkkiä",joka roikkuu katosta ketjuin ja muita umpinaisia sisäkäyttöön tarkoitettuja lyhtyjä.
Nenne kun ei huomaa että sillä tulee vielä tuo piiitkä ja karvainen häntäkin perässä. Grin

Elwynin näen kanttarellina ja mikäs sieni sinä olisit? Huh
Tunnen niitä hieman heikosti,mutta käykö suppilovahvero,joka muistuttaa kanttarellia?Yhtä siro ja pehmeällä tavalla sokkeloinen. Smiley
Väri on kyllä hieman sellainen,jotta vaikea löytää joskus,mutta,mutta,,,Tuottaa paljon iloa kun apajalle saapuu. Cheesy smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2764 : 02.08.2008 22:16:08 »

Mä olisin varmaan torvisieni.. uglystupid2 Tai limanuljaska... 2funny
Pesin naaman äsken ja suussa maistuu siltä pesuaineelta.. Hienoa Kaylee, opettelisit pitämään joskus suusi kiinni naamaa pestessä..... Lips Sealed

Chandra on herkkä ja söpö kuin herkkusieni, vaikka paljon harvinaisempi ja omaperäisempi onkin.  Smiley

Voi miten on huojentunut olo... Äsken yksi  jousimies miespuolinen kaveri soitti (ei se sama jouskari jonka kanssa olin terassilla, vaan tämä on sellainen bodari mielenterveyshoitsu)...
No joo, ammattikin kertoo jotain, että hänellä on ehkä tullut taito osata sanoa oikeat sanat..
Sanoi että olen liian upea ja mukava nainen möllätäkseni tällaisessa olotilassa ja kutsui mut sisustamaan hänen kämpäänsä kun tarvisi naisellisia näkemyksiäni (hitto että tuo mies osaa valita just oikeet sanat, tietää miten syyhyän innosta kun pääsen sisustamaan.. 2funny).. Eli tiedän että tuo oli huijausta saada mut paremmalle tuulelle, mutta onnistui... :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2765 : 02.08.2008 22:17:24 »

Mutta se huoneen kärki, varmistakaas että katson oikein.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2766 : 02.08.2008 23:30:04 »

Smiley

Jaapa,tuohon huoneen kärkeen en osaa sanoa mitään,mutta siihen täältä löytyy varmaan viisaampia,jotka asioista tietävät. Smiley

Voi Kaylee! Grin
Alan muistuttaakin pian herkkusientä,jos tämä napostelu jatkuu.Mutta mukavalta tuntuu taas olla ihan itsekseen täällä teidän kanssa hiljaisessa  kodissa. smitten
Mistä tulenkin äskeiseen puheluun,,,
Kirjoitin jo tuolla pettämisketjussa noista omista rajoista ja näkemyksistä ja olen todella iloinen,että olen löytänyt omani ja uskallan ilmaista ne huolimatta siitä,että toinen voi suutahtaa.

Tuo hellyyden kipeä kala-mies soitti ja pyysi päästä yöksi.Toki minä sitä hellyyttä jaan hänelle runsaasti,kun yhdessä olemme,vaan siitäkin on sovittu että minun luokseni tullaan selvinpäin.
Sillä on viimeinen vapaa viikonloppu ja sitten loppuu kesis.Halusi mennä vielä viettämään aikaansa kavereitten kanssa tuopin ääreen.Asia ihan ok.
Vaan nyt tuli halipula ja olisi pitänyt päästä meille nukkumaan.
Sanoin vain ettei nyt käy,koska mä vietän rauhallista iltaa ja haluan nukkua viime öiset valvomiset pois.
Oli hän hieman pahoilla mielin,mutta sai olla sitten.

Nyt kutsuu raikas huoneilma,leveä tila nukkua yksin ja tämä hiljaisuus ja rauha ympärillä. angel
Joskus epävarmoina kausina,olisin varmaan saattanut päästääkin luokseni siitä pelosta että suuttuu.
Ja sitten olisin ollut harmistunut,äkäinen ja kiikkunut sänkyni laidalla huonolla yöunella kiroten vanhaa kaljan hajua,mikä on äklöä kun se oikein leijuu huoneessa.
Nyt ei tarvitse kiukkuilla sitä että ei osaa sanoa ei.
Kohta vedän tuuletuksen läpi talon,otan peitteet pois niin että lakanatkin ovat raikkaat ja viileät ja uppoudun sinne unien maailmaan. angel smitten
Huomenna voi taas tulla,jos siltä tuntuu.

Leffa taitaa jo loppua,mutta olen kaipaillut myös teidän kuulumisianne,eikä niihin voi keskittyä jos ei ole yksin.
Hyvää ja rauhaisaa yötä tupaseen! angel smitten
tallennettu

Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2767 : 03.08.2008 00:06:08 »

Huoh.. Väsyttää.. Kaikki muut nukkuu jo..? :Smiley Pitäis varmaan minunki. Toivottavasti menee tää yö paremmin ku viime yö. Jellona näki jotain painajaista jossa mä kuolin ja se oli niin järkyttyny, että sen piti herättää mut ja varmistaa että kaikki on varmasti okei. Sitten se piti musta kiinni kunnes aamulla heräs. :Smiley

Olis taas niin paljon asiaa, mutta niin vähän kuuntelijoita että taidan jättää nää ajatukset vaan pieneen mieleeni. Tarkemmin ajateltuna mulla ei olekaan mitään sanottavaa, on vaan sellanen tunne. Hassua.

Noh, iltasavut ja sitten nukkumaan.. ehkä.

http://www.youtube.com/watch?v=LraZEoRnkPc
« Viimeksi muokattu: 03.08.2008 00:08:50 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2768 : 03.08.2008 10:40:13 »

HUOMENTA!!!  smitten smitten

Katsoin eilen Ylpeyden ja Ennakkoluulon...

Voi voi miten romanttista, mutta missä viipyy mun elämäni mister Darcy??  Huh Grin

Kohta sitten pitää lähteä töihin, en kyllä tänään millään jaksaisi, mutta pitää vaan ajatella sitä tuplapalkkaa...
Jokin kumma ahdistus kaivertaa mieltä ja mahaan sattuu jännitys, enkä edes tiedä mitä jännitän...
Pitää vähän pyytää rauhan enkeleitä ja Urielia, ennen kuin lähden....
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2769 : 03.08.2008 10:45:54 »

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2770 : 03.08.2008 11:30:25 »

mullon vieläkin hyvä mieli ku siivosin eilen olkkarin Smiley vaikka olis siellä ny vielä noita lehtiä mitä pitäs kai vähä katella paperinkeräykseen yms..

eilen meinasin unohtaa antibiootin ja otin sen sit puoli tuntia myöhässä Tongue ei enää muista noita niin hyvin kun ei oo kipua mikä muistuttas.

huomenna sit uuteen toimipaikkaan töihin. en oo vielä päättäny pyöräilenkö sinne vai meenkö autolla. tuplasti pitempi työmatka on nyt sitten. luulen, että valinta kohdistuu autoon, koska se mun linja on nyt taas isompi.. sellanen ku se oli viime syksynä ja siitä johtuen oli sit joka ilta jalat niin kipeet että viikonloput piti ottaa ihan oikeasti levon kannalta. en muuten tiiä paljonko ton linjan kilometrimäärä on nyt. 14 km se oli alunperin. ei siihen taida jäädä enää ku vajaa 10 km sitä matkaa. mullei oo ees avainta sinne uuteen paikkaan Cheesy ja siellä sais teetä!! sinne oli ostettu ihan uus veenkeitin ja siellon hienot uuet mukitkin.. ei musta taida silti tulla tuossa työssä teen juojaa, kun en osaa juua sitä nopeasti. vesilinjalla siis..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2771 : 03.08.2008 11:52:35 »

Huomentapäivää smitten

Tää kipsi kutittaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!  tickedoff Arghh..
Noh, kaipa tää tästä.. *puree hammasta*

Ja pirulainen ku tekis mieleni jo radalle.. Helpottaiskohan ajokuumetta jos menis ja kattois vähän rallia.. Ei. Embarrassed
tallennettu

askendentti in jousimies
kuu in oinas
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2772 : 03.08.2008 12:03:07 »

Cheesy

OIH,VIISUINEN!!!!!!!!!!!!! Kiss smitten Kiss smitten Kiss smitten
Kiitos ja kiitos kun ilmaannuit!
Eilen vallan pelästyin että olet kokonaan poistunut foorumilta. Cry
Onneksi WS tipautti minut taas todellisuuteen ja muistutti tuosta nimen muutoksesta. smitten

Kaylee! Cheesy smitten
Olen katsonut tuon leffan ainakin kahdesti ja oih tuota Darcy herraa. Kiss smitten
Kyllä me kaikki ansaitsemme oman Darcymme.Eli tulee se sieltä linnastaan luoksesi,kunhan joutaa. Cheesy
Sitten pitää vaan jättää ylpeys ja ennakkoluulot nurkkaan. Wink Cheesy
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2773 : 03.08.2008 12:15:54 »

Päivää tupaan!
Täällä yksi puolikuollut kengu kirjoittelee... festarit imee kyllä kaikki mehut ihmisestä,
mutta hauskaa oli. Grin
Kaikki paikat nyt kipeenä kun tuli hypittyä ja porukkaa talloi päälle ja jyräs
kun oltiin melkeen eturivissä ja kaikki yritti tunkea samaan rakoon. buck2
Tutustuin myös pariin heppuun ja tuli numeroitakin vaihdettua,
ensin yksi  kalat mies,joka kertoi mm.olevansa entinen narkkari (kaksi vuotta ollut kuivilla)
ja oli aivan ihana isoine ruskeine nappi silmineen... oli viimeyönä yrittänyt soittaa mulle mutta
olin niin väsynyt etten edes herännyt soittoon.
Sitten eräs  vaaka mies,joka oli kokoajan mun perässä milloin missäkin ja soittelee ja viestittelee,
mutta on aivan liian vanha (no 8 vuotta vanhempi) ja muutenkaan ei ollenkaan mun tyyppiä,
yritin sitä sille sanoa mutta mutta... kai se kohta luovuttaa.
Niin ja viimeyönä myös eräs  harka mies oli soitellut pari kertaa,
johon joskus kaupungilla tutustuin.. mistä näitä miehiä nyt pukkaa  idiot2 Wink

Mutta nähtäväksi jää tuleeko kenenkään kanssa mitään,
kala mies kiinnostaisi eniten,laitoin sille viestiä mutta ei ainakaan vielä oo vastannut. angel
Olis kiva tavata se uudelleen paremmalla ajalla jossain rauhallisemmassa paikassa.

Elwyn,laitan sulle yv:nä sen enkelikortin  smitten

Hyvää päivänjatkoa!

muoks. nyt kala mies vastas. smitten kysyi että haluaisinko nähdä tänään  Shocked
vastasin että katotaanko joku toinen päivä... oon nyt niin kertakaikkisen väsynyt
että haluan viettää tänään rauhallisen päivän yksikseni,rentoutua.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2008 12:20:01 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2774 : 03.08.2008 18:17:13 »

smitten smitten smitten mie täällä taas silittelen ja pakkailen kimpsuja ynnä kampsuja ja aamulla suunnistan 6:30 junalle ja junalle kohti etelää  Grin siis Kotkaan ...  aika näihin maisemiinhttp://cache.virtualtourist.com/1058381-Sapokka_Park-Kotka.jpg palailen loppuviikosta ... elelkää ja " rauhallisia liikkeitä" tai miten nyt itsekukin parhaakseen kokee  Wink

tallennettu
Sivuja: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: