|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2821 : 06.08.2008 09:41:52 » |
|
Huomenta Nyt mäkin liityn valituskerhoon. Selkä ja pakarat kipeet tenniksen peluusta ja myös kurkku on ihan järkyttävän kipee ja nenä tukossa. Pelattiin niin myöhään illasta että oli jo aika viileä, ja mulle tulee tosi helposti kurkku kipeeks Mutta eiköhän tää tästä... Mennään kaverin kans tänään ainakin ratsastamaan ja kohta lenkille ja koirat tietty mukaan,ostin Hourulle eilen uuden hienon kaulapannan. Sain uutta hiuksiin jätettävää kiiltohoitoainetta isosiskolta Munkin sukulaiset ja muut sen sellaiset tuttavat,kyselee aina ensimmäisenä että "mites koulu?mihin aiot töihin?paljon saat kokeista?jne..." ja tuo aihe on viimeinen mistä jaksaisin puhua Mutta kaikille se tuntuu olevan niiiin tärkeää. No onneks sukulaisiakaan ei turhan usein tuu nähtyä.(paitsi tietty omaa perhettään ) Nyt aamupalalle
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
ezikko
Kohtuuastroilija
Non turbare circulos meos
|
|
« Vastaus #2822 : 06.08.2008 09:57:17 » |
|
Huomenet ! Rakkaus on minusta todella luonnollista, jopa siinä määrin, että rakkauden tarkoitus ei välttämättä ole muuta kuin liittää kaksi ihmistä yhteen ja saada heidät lisääntymään. Tunteet rakkaudessa voivat olla järjettömiä, mutta rakkauden syy - miksi rakkautta on olemassa - on minusta järjellistä: minusta rakkautta on olemassa sen takia, että elämä jatkuu. Täällähän kaikki sairastavat. Nyt olis kiva jos joku tartuttais vielä pienen flunssan, ni sais pari lisäsairaspoäivää. Työt ei juurikaan kiinnosta nyt, kun tietää mikä puuduttava koonti juttu siellä taas odottaa. Vähän sama täälläkin kuin Kayleella, mutta asia johtuu täysin meidän iki-ihanasta julkisesta liikenteestä ja sen kerrassaan hervottomista aikatauluista: jos hyppää aikasempaan bussiin, tulee tasan 24min liian aikaisin töihin. Ja jos taas menee myöhemmällä, myöhästyy puolituntia. Tosin jos sovitaan kavereiden kanssa yhteisistä tapaamisista, niin tulee levoton tunne, jos ei pääse heti lähtemään ja olemaan ajoissa paikalla.
|
|
|
tallennettu
|
PALJON PLANEETTAOHITUKSIA! chiron kolmio jupiter *** chiron kolmio asc ***** jupiter kolmio asc ***** mars sekstiili venus **** mars sekstiili mars **** venus oppositio uranus * merkurius kolmio uranus * neptunus kolmio jupiter **** neptunus kolmio asc ****** uranus neliö jupiter **
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #2823 : 06.08.2008 10:36:26 » |
|
Huomenta tupaan! Kylläpä nukutti, nyt iso mukillinen (= ämpärillinen) kahvia. Eipä syksystä puhuta, minulla alkoi tällä viikolla KESÄloma.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2824 : 06.08.2008 12:32:04 » |
|
Kengu oli shoppaillu Hourulle kaulapannan.. Mäkin kävin tänään ostamassa Romeolle mm. sellasen aktiviteettipallon (u know, mihi laitetaan niitä pieniä makupaloja sisälle), pannan, hihnan ja löysin myös upeen näyttelypannan eräälle näyttelykoiralleni Koiranäyttelyitäkään ei oo tullu harrastettua vähään aikaan Noh, seuraaviin menen. Ostin myös (jälleen kerran) hupparin ja topin, hiusvärin jellonalle jajaja.. LAUKUN! Ihanan, upeen mustan nahkaisen laukun! Parit niitit tuohon niin johan on makee Tuli nähtyä myös koulukavereita, parit tyypit jotka on mulle radalta tuttuja ja pikkuserkku Ihanaa. Tää on hyvä päivä!
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2827 : 06.08.2008 13:03:39 » |
|
Mä tein äsken raskaustestin kun luulin, olin melkein varma että olisin raskaana.. Menkat 3 viikkoa myöhässä, on ollut vähän kuumeinen olo ja pahoinvointiakin..
Mutta en mä ollut.
Ja sitten mua itketti, kun parissa päivässä olin henkisesti tsempannut itseni järjestämään kaikki asiat niin että pieni vauva olis tervetullut mun elämääni - tietenkin, muuta vaihtoehtoa ei ikinä olisi, minulle, niin kauan kun ei ole kysymys vakavista terveydellisistä asioista...
Mä tunnen itseni jotenkin niin äidiksi vaikka en ole sitä vielä fyysisesti.. Olin jopa salaa iloinen, paljon enemmän kuin huolissani.
Eihän tämä mikään maailman ideaalisin tilanne olisi ollut, mutta kaikesta selviää aina kun laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.. Ja ensimmäisenä tulee rakkaus.
Mutta vielä tässä on vuosia aikaa.. Luotan jumalaiseen ajoitukseen, KAIKKI TAPAHTUU JUURI OIKEAAN AIKAAN....
Hej höpsöttimet, aina te puhutte vaatteista, kengistä, koruista.. Blaah.. Juu olen minäkin nainen ja pukeudun varmaan ihan ok:sti, mutta en ymmärrä, en vain ymmärrä, miten joillekin on joku tyyli tai itsensä muokkaaminen jonkun näköiseksi niin tärkeää..
Mulle vaatteet on sellanen pakollinen juttu, olisin ihan mielellään alasti jos muutkin...
Mulle tulee vaan aina mieleen jos joku näkee ihan ylipaljon vaivaa, että mitä se yrittää todistella? Eikö se pysty tuomaan persoonaansa esiin muuten kun koristelemalla itsensä joulukuuseksi? Siis ja hei, tätä en nyt sanonut sillä että te olisitte sellaisia. Heräsi vain ajatuksia.. Mitkä sanon ääneen, vaikkei aina ehkä kannattaisi...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2831 : 06.08.2008 13:22:03 » |
|
Se vaan on tosiasia että nykynuoriso ja vähän vanhemmat vaan shoppaa shoppaa shoppaa ja shoppaa.. Mun mielestä se menee järjettömyyden puolelle. Tulee ihan paha olo vaatekaupoissa. "mä haluun tällasen! ja tollasen!" kuuluu vaan kun 13v tytöt juoksee rekiltä toiselle... Se on niin järjetöntä ja turhaa. Toki ihailen niitä jotka kierrättää ja tekee itse vaatteita... Shoppailen itsekin liikaa, mutta olen viimeaikoina yrittänyt ostaa kaikkea sellaista mikä ei ole heti out of fashion ja kiinnitän huomiota materiaaleihin, että ovat kestäviä.. Köyhän ei ole varaa ostaa halpaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2832 : 06.08.2008 13:27:25 » |
|
Mun kavereissa taasen on aikas paljon näitä joiden kanssa puhutaan niin vaatteista, meikeistä, hiustyyleistä sun muusta.. Siksi olen näin "ei, älkää tekin alottako!" tunnelmissa.... Joo ja olen minäkin loppuviimein varmaan aika tarkka tyylistäni.. En vain halua puhua siitä. Koska en itsekään tiedä mitä tyyliä edustan, olen yksi sekasikiö....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|