|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2852 : 07.08.2008 09:23:48 » |
|
Jos on 7 kaksoisliekkiä ja 144 sitä muuta porukkaa jne, niin eikö joku tai jotkut siitä ole rakastettuja? Ei kai ne kaikki jotain muita työpareja ole (Kayleelle kai tää)..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2854 : 07.08.2008 12:46:05 » |
|
nyt sit ne olympialaiset. ja suunniteltiin jo seuraavaa matkaa vaihteeksi isän kanssa! sairaalaan katsomaan erästä toipilasta. korjaamossakin käytiin jne. kaupunkitarinoita, pastakauppa.. jne.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #2856 : 07.08.2008 15:40:19 » |
|
mullon nyt punanen väri päässä. nousuvaaka jahkaa vieläkin, että oliko nyt sittenkään vielä aika luopua blondista. myöhästähän se ny enää on..
mut enpä tiiä mitä tästä tulee. pigmenttiä pitäs siis takas saaha, että tähän rupeis sit jatkossa värit taas tarttumaan normaaliin tapaan. mutta koska mullon diili jupiterin kans ja mun kartta on niin onnellisten tähtien alla syntyny niin mä luulen, että tää mun hiusprojekti on ihan iisi juttu.
10 minuutin päästä meen suihkuun pesemään värin pois! sitten en koske näihin hetkeen.. kaveri saa sit viikon päästä laittaa punasta uusiks tai pelkästään mustia raitoja.
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2857 : 07.08.2008 16:52:51 » |
|
olipas outoa lukea "niinkin vanhaa kokemusta" kuin keväältä.. kun tunteet on irronneet, voi vain lukea mistä on kenties pitänyt.. ja mitä on hyväksynyt.. tosiaan ei aina ole pakko olla jonkun kanssa. mikähän sekin juttu oli.. olen jälleen oma itseni, olinko hänen kanssaan vähän toinen, vai..selvästikin halusin heittäytyä, kokea erilaista ja hän oli siihen tarkoitukseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|