Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #2865 : 07.08.2008 20:47:39 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2867 : 07.08.2008 21:10:26 » |
|
Riippuu ihan ihmisestä. Kovemmalla toleranssilla niitä ei saakkaan ja kyllä munkin pitää melkein viikko ryypätä, että niitä alkaa ilmaantua. Ja ne tulee silloin, kun sen juomisen lopettaa, eli krapulan mukana, lähes poikkeuksetta öisin kun yrittää nukkua. Se on sellanen unen ja valvetilan välimaasto. Hereillä siis ollaan vaikkei uskotakaan Niistä muista aineista en viiti puhuakaan, mutta käyttää pitää enemmänkin kuin vain kerran kokeilla, jotta saavuttaa näitä "toisia maailmoita". Mut en suosittele kenellekään! Niillä ei ole mitään muuta ku negatiivisia vaikutuksia. Vierotusoireina kärsin niistä pelko- ja ahdistustiloista edelleen silloin tällöin. Kuumeessa nää hallusinaatiot on asia erikseen. Oon huono ottamaan lääkkeitä ja mulla se kuume nousee aina vaan lisää, ellei sitä yritä hallita jonkin lääkkeen avulla. Eli sellanen tyyliin 39,8 -> niin pelkotilat, here I come!
|
|
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2868 : 07.08.2008 21:20:37 » |
|
Niistä muista aineista en viiti puhuakaan, mutta käyttää pitää enemmänkin kuin vain kerran kokeilla, jotta saavuttaa näitä "toisia maailmoita". Mitähän tällä tarkoitat? Mielestäni sitä menee ihan samalla todennäköisyydellä yhtä sekaisin ekalla kuin toisella kuin kolmannella kerralla, ei se vaikutus voimistu, pikemminkin laimenee kun toleranssi kasvaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lionheart
|
|
« Vastaus #2869 : 07.08.2008 21:27:32 » |
|
Niinno meinasin niinkus sellasta jatkuvaa tilaa. Kai sitä voi ekastakin kerrasta (jos nyt oletetaan, että vedetty korkeintaan se yks annos) saaha pollan täysin sekaisin. Rippuu vaan aineesta. Ja toki käyttäjästä, onhan ihmiskehot sen verran erilaisia, että reagoivat erilailla. "Vaikutusten intensiivisyys ja kesto riippuvat kuitenkin annostuksesta, käyttäjän yksilöllisistä ominaisuuksista, sosiaalisesta tilanteesta ja ympäristöstä, jossa ainetta nautitaan."Mutjoo. Puhun nyt siis vaan sen kannalta, mitä ite olen nähnyt ja kokenut. Ja mikä on jo onneksi takanapäin. EDIT: Ja tarkoituksenani ei ollut pitää minkäänlaista huumesaarnaa teille I'm sorry if u got it wrong
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.08.2008 21:33:15 kirjoittanut Lionheart »
|
tallennettu
|
, in in in , in in in , in , in Punainen Solaarinen Lohikäärme
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2870 : 07.08.2008 21:35:26 » |
|
Jaaha jaaha.. No nyt en viitsi sanoa mitä tulee mieleen.. Sillä samapa tuo minulle....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2872 : 08.08.2008 05:08:22 » |
|
Huomenta. Poikkean näin aamusta. koska ajattelin jättää tänne pöydälle jättää pienen lapun ja pyytää teiltä tupalaisilta, josko ois mahdollista saada tälle päivälle mahdollisimman monta enkeliä matkaan ja mahdollisimman monta hyvää ajatusta? Nyt kaatuu kaikki päälle ja se valo siellä putken päässä on himmennyt Olen uskomattoman väsynyt ja jotenkin tuntuu, kuin ympärilläni vellois jokin kuin sudet saaliin ympärillä. Papalla on jo tilanne paljon parempi, mutta minusta on imetty elämä Kiitos etukäteen, jos joku auttaa Myöhemmin, voi kirjoitella mitä kaikkea onkaan sattunut... mutta en nyt, jokatapauksessa minuun ja ympäristööni liittyvää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #2873 : 08.08.2008 08:40:38 » |
|
Voi JASPIS paljon enkeleitä ja rakkautta päivääsi Enkelin viesti sinulle: Hyväksyminen: Hyväksyminen on pyyteetöntä rakkautta.Enkelit muistuttavat sinua siitä,että hyväksyt kaikki muut sellaisina kuin he ovat tuomitsematta,syyttämättä tai haluamatta muuttaa ketään. Kun olet täysin hyväksyvä,et kanna kaunaa tai ole vihoissa kenenkään tai minkään kanssa. Hyväksymisen kautta saavutettu vahingonhaluttomuus on korkeavärähteinen olotila,jota ihmisten on vaikea omaksua,sillä se on jumalallinen hyve.Enkelit pyytävät kuitenkin sinua kiinnittämään huomiosi siihen juuri nyt. Sinua kehoitetaan myös hyväksymään itsesi. Kun teet sen aidosti,tunnet olosi keskittyneeksi ja luottavaiseksi,ja jumalallinen minäsi näyttäytyy. Sit sulle nousi myös ILO,että huomaa kaikki pienetkin ilon aiheet yms Tää päivä ei kovin hyvin alkanut Itkin heti herättyäni huonoa oloa pois, ja vieläkin ihan flunssainen olo + sisko ottaa sen pyörän jolla mun olis pitänyt mennä siivoo yks varasto joten nyt en pääse siivoomaan sitä vaikka niin on sovittu.. taidan vaan lojua koko päivän kotona tänään tekemättä mitään. KAYLEE,tossa miehessähän on aika paljon samoja merkkejä mitä siinä mihin mä oon tutustumassa! ja
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2875 : 08.08.2008 09:20:25 » |
|
Good morning, täälläKIN sataa vettä!
Paljon enkeleitä Jaspikselle (meinasin kirjoittaa ensin Japsille ).. He astuvat auraasi ja tuovat siihen paljon rauhaa, rakkautta ja valoa... Et ole hetkeäkään yksin, sinua autetaan, sinua tuetaan, sinua ohjataan... Ei hätää. Kaikki järjestyy.
Siitä miehestä. Se on aika tyypillisen hevarin näköinen mutta herranjumala kun se on sulonen oranssin partansa kanssa.. Sellanen 188cm nallekarhu... Runogootti, HMMM. Ei kai.. Mutta animeleffoista se on innostunut. Tuossa kaverissa ei ole ainakaan mitään pelottavaa tai epäilyttävää niin kuin niissä kahdessa -tyypissä...
dawnchild, seko ja höpöttelijä, kyllä. En tiedä, jopa liian.. Mutta tosi turvallisen oloinen kaveri... Kieltämättä kalat kaksonen vesimies - ne kaikki merkit arveluttaa mua jotenkin.. Oonkohan turhan ennakkoluulonen? Mutta se oli sellainen, että vaikka se puhui paljon ja kertoi itsestään, niin ei liikaa. Antoi mullekin tilaa puhua... Ja osasi tehdä oloni mukavaksi ja arvostetuksi, sanoa kohteliaisuuksia ilman että ne olisivat tuntuneet liian siirappisilta tai epäaidoilta.
Mutta.... Tää nyt on taas tätä, tämä on vaan yksi tällainen uusi tuttavuus muiden joukossa...... Juunou. En odota mitään...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2876 : 08.08.2008 09:42:45 » |
|
veikataans kestoa.. Kaylee, hmm.. 1 kk= 2 vkoa? No ei se mitään.. hauskaahan se on kokea kaikenlaista.. sitähän täällä ollaan tekemässä. eikä sitä kokeilematta tiedä. no itse en ole nähnyt aikoihin ketään yhtään kiintoisaa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #2877 : 08.08.2008 09:46:05 » |
|
Hmm, en tiedä millä huumeella ADHD:ta hoidetaan (no jokin rauhoittava ilmeisesti) mutta tuli vaan siitä ja huumeista mieleen, yksi tapa selvittää sairastaako ADHD:ta on kokeilla piriä, jos se ei vaikuta mitenkään, niin diagnoosi on varma. No tämä ei perustu mihinkään muuhun kuin siihen että eräässä vanhassa kaveriporukassani oli kaksi ADHD-tyyppiä, joille aine ei tehnyt mitään...
Mä en tajua kun jotkut ovat niin ylpeitä sekoiluistaan. Että tuntuu että pitää liioitella ja keksiä juttuja että kuulostaisi vähän coolimmalta. Käytän aineita, elämäni on sekaisin, bu hu huu... Draamaa ja tragediaa! No kai sekin on jotain huomionhakuisuutta ja eräänlainen hätähuuto... Mulla oli just joskus 15v.:na sellanen fiksaatio että halusin kaikkien luulevan että vedän jotain, enkä sitten loppujen lopuksi muuta kuin vähän pössytellyt vaikkei se tuntunut omalta jutulta ja äkkiä se loppuikin, tosin siitä on jäänyt tapa että polttelen 1-2v. välein jonkun kaverin seurassa ja totean uudelleen että onpa turhaa hommaa... Ei se vaikuta juuri mitenkään muhun.
Aika vaarallista leikkiä millään, mikä oikeesti voi laukaista psykoosin. Oon dawnchildin kanssa samoilla linjoilla siitä asiasta. Onko se ahneutta, kun haluaa kokea jotain vähän suurempaa ja laajempaa? Minä ainakin koin jotain todella henkistä silloin kun kokeilin kerran vauhtia. Se tosiaan avasi maailman, olin ihan selvä ja järjissäni mutta maailma oli viisi kertaa enemmän kuin nyt, olin 100 kertaa itsevarmempi ja seksikkäämpi ja rakastin kaikkia. Ja tunsin oikeasti oloni paljon selvemmäksi ja kirkkaammaksi kuin ennen aineen vetämistä. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun puhuin syvällisiä asioita 3h putkeen silmästä silmään exäni kanssa. Minusta on säälittävää että meidän (tai lähinnä hänen) piti olla siinä tilassa että kykenimme puhumaan.
Kyllä minä ymmärrän miksi joku haluaa kokeilla sen uudelleen ja uudelleen. Mutta jokin tuossa kokeilussa pelästytti minut kovin ja vannoin itselleni että en enää ikinä tee itselleni näin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #2879 : 08.08.2008 09:50:04 » |
|
Oho--
tästä aiheesta puhuin erään kanssa huhtikuussa enkä halua sitä juttua ollenkaan lähettyville, joten siinä kai yksi syy äkkiloppuun. Siis jos joku on sallivainen noiden suhteen. Vaarallista.
Näin on, ja ku se on laitontakin..
lasten ei pitäisi kuulla näistä yhtään mitään.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|