Sivuja: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6084004 kertaa)
0 jäsentä ja 156 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #3180 : 17.08.2008 19:53:17 »

Hih, sinun kanssa Tigris-miau  Grin putsaa kunnolla jollakin desinfiointi aineella tai vaikka viinalla. Polttaa joo, mutta autaa ja sitten ilmakylpyä vaan, varpaat ulos peiton alta ja haralleen  Cheesy Kun saat jonkin näkösen nahan alun, niin bebanthen on ässä  police

Ps.sain melkein samat punaisista kiiltonahka sellaisista saman vaivan, mutta jo "kokeneena" olin ottanut narikkaan vaihtokengät  Wink ...olen tullut vanhaksi, kun ei halua kärsiä kauneuden tähden  Shocked buck2 2funny Sainpa jamittaa täysillä, kun kilpasiskot pitelivät varpaistaan lattian sivussa naama norsun p*****llä  2funny 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3181 : 17.08.2008 20:59:11 »

Minä haluan kokea rakkauden,
suurimman sellaisen.
Ja kun sen kerran saan,
voin sanoa olevani valmis.

Sen jälkeen elämäni on täynnä,
enkä kaipaa enää hetkeäkään,
janoa enää sekuntiakaan elämää.

Sillä silloin minä olen ikuisuudessa,
niin suuressa valossa,
että olisin valmis jo kuolemaan.

Rakkaus on kaikki, rakkaus hyväksyy kaiken,
rakkaus voi vain antaa anteeksi ja olla läsnä kaikessa,
elää pelkästään totuudessa ja
nähdä viattoman lapsen silmin
rumuuden läpi vain puhadasta kauneutta.

Rakkaus sulkee syliinsä ja puhdistaa pelon pois.
Se suutelee kyyneleet pois poskilta ja korjaa haavat,
se peittelee turvaansa lempeän pehmeällä peitollaan.

Rakkaus kylpee valossa,
se on mahti joka sammuttaa kaikki
epäluulon häivähdykset ja epäröinnit.

Minä etsin. Minä etsin elämää ja sen tarkoitusta.
Minä olen päättänyt.

Minä löydän rakkauden.
Ja aloitan sen olemalla sitä itsessäni.

smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3182 : 17.08.2008 21:28:40 »

Cheesy
Tuota päätöstäsi voi vain nyökäten lukea Tigris! smitten
Ja AAVIISUINENKIN näyttäytyi pitkästä aikaa tuolla ihanalla avattarellaan,joka on niin suloinen! Kiss
Aikuinen nainen,jolla lapsen riemusta ja yllätyksestä onnellinen ilme. smitten

Jaa,muutat sinä?
No,muuttoketjussa olikin paljon vinkkejä,kun meitä muuttajia silloinkin oli tosi paljon liikekannalla.
Ja voi noita aikoja,kun välillä meni päiväkaudet koneella näpyttäen ja laatikoihin ei mennyt mitään. Grin
Välillä väsyttiin ja taas jatkettiin ja toisiamme kannustettiin. angel
Oli aika ihanaa aikaa se kommunikointi silloin.Vaikka muutto itsessään onkin rankka. buck2
Mutta kyllä kannustitte voimallisesti kaikki! Kiss angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3183 : 17.08.2008 22:00:59 »

Shocked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AAAAPUUVAA!!!!! Shocked buck2 crazy2
Täällä alkoi ukonilma ja pimeä ja kaikki salamat näkyy kirkkaina ja olen ypöYKSIN!!!
Nyh masiinat kiinni ja äkkiä.
Hyvää yötä ja toivottavasti tuo loppuu kohta,vaikka tuleekin koko ajan lähemmäs. Cry
Nyt sais kalamies tulla,mutta en tohdi herättää kun nukkuu jo aamulla viideltä ylösnousu.
Kissakin on pelokas,joten ei siitä turvaa.
Miksi tuo jyrinä pelottaa,,, Embarrassed Cry
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3184 : 17.08.2008 22:11:43 »

Oi ukkonen! Mahtava luonnonvoima!  Shocked Cheesy

Ei täällä vain... Hiljaisen kostea samettisen pehmeä yön syli hiveli minua äsken... smitten

Parvekkeelta katselin, miten katuvalot uppoavat mustaan asfalttiin, tummuus imee valon ja häivyttää sen.

Olkoonkin pimeää!
Olen tänään yön lapsi.  Grin

Olen onnellinen tässä yksinäisyyden hetkessä, joka ei ole oikeaa yksinäisyyttä..
Sillä minuahan ei erota maailmankaikkeudesta MIKÄÄN, olen sen tiiviisti ympäröimä..

Rakkautta.  smitten
Hyvää yötä. Enkeleiden siipien turvaa. 
angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3185 : 18.08.2008 01:01:10 »

Palvoopalvoopalvoopalvoo

Palvon Elwyniä ja kaikkii muitakin,
varsinkin niitä ketkä tajuaa miten paljon tällaisessa olotilassa ei huvittaisi mennä edes nukkumaan.. Cheesy

Juttelen mesessä Elviksen kanssa....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3186 : 18.08.2008 01:09:10 »

Nyt te sit meette nukkuun KUN ILTA ON NUORI... Cry
Ja minä jään vanhenemaan yksin.. nuoreen iltaan!
Reilua, niin reilua!  Cry

Ei vaan.. Söpöjä unia teille... smitten
Kauniita öitä ja tähtien vöitä... Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3187 : 18.08.2008 07:53:05 »

Smiley

Huomenta!
Hengissä koko yön kestäneen ukkosmyrskyn jälkeen.Lähikaupungissa (mitä en opi ikinä pitämään kaupunkina,koska on kirkonkylän kokoinen) paloi kaksi taloa poroksi. Undecided
En ole aikoihin moista ilmaa kokenut,mutta nyt on se hikisyys poissa. Cheesy
Vaan ei taida lohduttaa noita,jotka kotinsa menettivät. Cry
Ymmärrän että jotkut pitävät ukkosesta,mutta minulle se on jotenkin vaarallinen ja sähköisenä inehmona voin huonosti.

PALVONTA? Huh
Ei ole kivaa!Ei ainakaan siipan puolelta tuleva.Tulee vaivautunut olo ja sellainen,että tuo mielistelee.
Onneksi tuo kalaukko ei ole palvovaa sorttia.Huomio kyllä pienillä jutuillaan,mutta ei mitään siirappista.
Ja massojen palvonta jotakin ihmistä kohtaan?
Sekin voi johtaa vaikka mihin hirmutöihin,mikäli palvonnan kohteelle menee päähän se.

Selvännäköisyydestä kirjoitan sen verran,että ihana ja avartava juttu,mutta itselläni ei toimi niin että käännän napista,jotta nyt haluan nähdä tuon ja tuon asian. Grin
Ne näytetään kun tarpeen on,mutta sitä lahjaa ei saa käyttää väärin,eikä edes yrittää tonkia toisen elämää ilman lupaa.
En ole kokeillut,mutta tuskin näytettäisikään ja olisihan se aika kamalaa nähdä kaikki jutut,mitä oman itsensäkin ympärillä tapahtuu. buck2
Kaikkia ei voi miellyttää ja en tod. halua nähdä mitä minusta ajatellaan. 2funny
Päivä ja hetki kerraallaan.

Vaan entäs tarotit?Tietynlaista selvännäköisyyttä sekin,,,Ja miniko sitä harrastaa?
Katson kyllä oman päiväni pääteemat joka aamu,mutta muille vain pyynnöstä.
IHANAA PÄIVÄÄ ITSE KULLEKIN. smitten  smitten  smitten
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3188 : 18.08.2008 09:52:41 »

Päivää tupaan  angel En nyt millään jaksa lukea kaikkia viestejä mitä tänne on tullu...
Mutta kuitenkin,mä oon nyt muuttanut ja ei oo vielä omaa nettiä joten pääsen aika harvoin tänne
tupaan kertoilemaan ja lukemaan kuulumisia  Undecided
Paljon on tapahtunut kaikkea, kalat miehen kanssa oon päättänyt pysyä vaan kaverina jos
siitäkään tulee mitään,se juo aivan liikaa ja en tiedä onko huumeitakaan täysin lopettanut.
Mutta eräs tyyppi ilmaisi kiinnostuksensa ja mäkin oon "ihan pikkuruisen" siitä kiinnostunut,
ja kunhan se tulee reissustaan niin nähdään senkans  Smiley
Se on:

aurinko  leijona
kuu  skorpioni
merkurius  leijona
venus  leijona
mars  kaksoset

Mutta enpäs taas odottele mitään,onhan se aina kiva tutustua uusiin ihmisiin  angel

Oli muuten kylmä yö kämpässä,en tiedä toimiiko se patteri siellä ollenkaan  knuppel2
Kauhee stressi kyllä joka asiasta,koulu alkaa tänään ja kirjat pitäis ostaa,
kämpälle pitäis ostaa vielä vaikka mitä,tilillä rahaa 0e ja silleen.. äiti valittaa ihan joka asiasta heti kun
tulin hetkeksi käymään kotona.Ai niin ja pyöräkin pitäis saada jostain ettei tarttis aina kävellä kouluun.
No kai nuo järjestyy ajallaan,menee vaan varmaan vielä ainaki pari viikkoa että saan rahaa..  crazy2
Mutta nyt en kerkee istua tässä kauempaa,pitää mennä laittaa vaatteita kasaan ja lähteä
pikkuhiljaa takas kämpille  Smiley

Hyvää maanantaita  Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3189 : 18.08.2008 09:57:37 »

kas, Elwyn, olinkin juuri ajatellut toivottaa sinulle "esteitä tielle".. (kunhan en itse haksahda johonkin futariin tai siis ihan fyysiseen tyyppiin sen yhden jutun takia, no ei kai tosissaan) - lasketaanko urheilijat "fyysisen työn tekijöihin"

pankaa merkille naisten kuntotapahtuma muuten.. oliko Kauneus ja terveys -lehden sivuilta. Jos ei yleisurheilumaaottelu.. 

totta, kutsu mm Ritarihuoneelle.  coolsmiley  Cool

Your Horoscope - Week of August 18, 2008
You're going to be invited out and about a lot more often. Go for it; you need some fun. Your career seems to be the focus of a lot of your attention for the rest of the week. On Wednesday you're at your most charming and able to persuade the boss or anyone else in command that anything goes. If you have important meetings, arrange them for this time as you have most chance of success. Overall, this is a good time to get your bearings and think about where you're going.

Hyljätty rocksulho hortoili Batman-asussa  laugh
« Viimeksi muokattu: 18.08.2008 13:43:36 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3190 : 18.08.2008 14:24:16 »

noh, ehkä en kysy enää miksi jotkut eivät kärsi.. kaikki menee kuin silkkiä vaan.. ehkei siihen ole parempaa syytä kuin, että jotkut eivät puhdista kaikkea mahd. karmaa. vai ovatko toiset jopa olleet kilttejä joka ikinen elämä, ettei ole mitä putsata. toisilla perheonni tms tulee vaikeuksien jälkeen?

itse elän kuin poikatyttö..?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3191 : 18.08.2008 15:01:10 »

Joo... Tuosta palvonnasta... Grin

Varmaankin se on taas sitä että sitä saa mitä tilaa..
Ja sitten kun jotain tapahtunut ja sitä jää kelaamaan,
niin se ajattelu vetää lisää puoleensa sitä..

Olen kenties vähän häkeltynyt... Tongue :Smiley Grin

Eilen se yksi  kalat -mies joka asuu Helsingissä sanoi että sen pitäis kyllä tarkistamaan mut ihan livenä..
Että voisiko hän vaikka ens viikonloppuna tulla tänne ja olla yötä... HMMM.

No sitten Elvis otti mesessä eilen yhteyttä... Oli kuulemma nähnyt minut jossain ja nyt on pohtinut sitä että olen joka tavalla fiksumpi kuin se toinen tyttö ja paremman näköinen, mutta häntä vähän epäilyttää että taidan pelata vähän liian moneen suuntaan yhtä aikaa (AIJAA, MÄ VAI.... uglystupid2)

Silti hän yöllä kirjoitti että jos vain sanon että käy
niin hän tulee heti hakemaan mut sinne ja voin nukkua hänen kainalossaan..
Joo en mennyt..

Ja  jousimies pyysi itsensä tänne kahville, siis se vanha tuttu..
Jotenkin mulla meni siihen hermot, kun mä nyt oikeestaan luulin että se on eronnut sen tyttöystävästä..
Mut ei, koko aika se siitä eroomisesta puhuu, muttei mitään osaa tehdä.
Ja sitten tulee tänne kun tekee mieli seksiä.  idiot2
Joo ihan kivaahan se oli ja hänen valintansa se pettäminen oli,
mutta olis ollut reilua sanoa mullekin.. En välttämättä olisi suostunut.

Mutta joo, on se kummaa, kun mä vaan jotenkin odottelen ja salaa toivon,
että se yks  skorpioni-herra ilmoittaisi itsestään jotain.. :Smiley
Miksei kukaan muu nyt jaksa kiinnostaa... coolsmiley

Voi voi.. Sääliks käy miehiä kun sekaantuvat meikäläiseen..... 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3192 : 18.08.2008 15:09:38 »

Luojalle kiitos rakko/hiertymä-laastareista!  smitten
Parasta mitä minulle on tänään tapahtunut!
  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #3193 : 18.08.2008 15:25:30 »

Vihainen, turhautunut ja väsynyt leijona tervehtii teitä heittäen näppiksen ulos ikkunasta, hakaten kiintolevyt lekalla atomeiksi ja heittäen näytön seinään.

Kiitos Windows, kiitos Microsoft.

Lionheart kuittaa.

Ainiin!
Ps. Taikokaa vuorokauteen enemmän kuin 24 tuntia.

KETTU.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3194 : 18.08.2008 18:22:59 »

Elwyn, arvaa mikä on parasta ajanvietettä yksin kotona...

Tanssi pari tuntia tosi menevän musiikin tahdissa.  Cheesy Grin
Ja kuvittele näyttäväsi tosi hyvältä.  Grin

Tein sen eilen ja oli kyllä tosi hauskaa..... :Smiley

Ihanaa, mun  kalat- ystävätär on soittanut mulle tänään jo kolme kertaa... Ehkä minuakin todella joku nainen kaipaa aina välillä vaikka olenkin viime aikoina tuntenut jääneeni hirveen yksin kaikkien naispuolisten kavereiden tahoilta...

Kesä vain on huonoa sosialisoitumis-aikaa, kun kaikki kaverit tekee vuorotyötä kuten minä ja vapaapäivinä ei välttämättä jaksa nähdä. Mulla on nyt lomaa mutta kellään muulla ei.. Mutta onneksi oon nyt ihan balanssissa omissa oloissanikin... Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: