Katsoin äsken DIRTY DANCE leffan ja huh,huh!
Se oli niiiin itkettävän ihanan romanttinen että!Pitäiskö soittaa äkisti
mies paikalle.
Oli kuulemma eilen ollut ikävä,eikä suutahtanut vaikka sanoinkin etten jaksanut enää vastata.
Sanoi että joo,parempi kun nukuttiin yksi yö kunnolla.
Niin RV.Eikös olekin ihanaa kun saa yhdessä viettää yhtä juhlaa ja erikseenkin toisenlaista juhlaa?
Eipä tule arki niin nopeasti ja molemmat pesevät itse likaiset sukkansa ja kalsarinsa.
Tuosta rakkaudesta ja henkisyydestä.Ehkäpä henkinen ihminen (jos nyt joku lasketaan toista henkisemmäksi) pystyy näkemään asian laajemmin.Ja rakkaus on antamista ilman vastapalveluksen odotusta.
Mitä tulee sitten murhaajaan,tai vastaavaan,niin oikea rakkaus iskee jos on iskeäkseen vaikka siinäkin tapauksessa.Itse näen vain sen ihmisen silloin ja tunnen mitä sydämeni sanoo.
Jos on tuomionsa kärsinyt,niin pitääkö hänen lopun ikänsä sitten olla eristyksissä?
Olen kirjoitellut vankilaan erään miehen kanssa,jonka tunsin aikoja sitten.Näin hänet tv:ssä jossakin Mirja Pyykön ohjelmassa ja otin selvää missä vankilassa hän istuu.
Kirjoitin hänen kanssaan vuosia ja silloin sieltä tuli sellaista henkistä tekstiä,jota en itse vielä ymmärtänyt.
Hän oli pikaistuksissaan tehnyt tapon.Hetken suivaantuminen ja siinä meni kaksi elämää.Hänen ja sen toisen.
Kyllä rakastuin häneen ja olisin ollut valmis mihin tahansa,mutta joko hän ei tuntenut samoin,tai pitkän tuomionsa vuoksi ei sitonut minua odottamiseen.
Rakastan häntä yhä omalla tavallani,sillä olen nähnyt hänen sydämeensä.
ESMIRALDA!
Nyt on kuule tarjolla niin ytyä juomaa,ettei tarvita enää sämpylöitä,paitsi jos tekee mieli napostella jotain.
Nyt syönkin yhden joulutortun.Kiitos!
Ostin perjantaina Super Greens jauhepurkin ja siinä onkin jos vaikka mitä vitamiineja ja hivenaineita.
Käykääs googlettamassa.
Nyt soittamaan kullalle!