Tiigris
|
|
« Vastaus #3780 : 10.09.2008 12:45:02 » |
|
Jep jep... Nyt on sitten siivottukin, jonkin verran.. KOHTA jos alkais vaikka kirjottamaan opinnäytetyötä, ihan siis oikeesti....................
Hei pliis, mikä tähän auttais? Mulla on miljoona tehtävää ja koetta rästissä, enkä millään haluis alkaa uurastaan ton opinnäytetyön kanssa ennen kun oisin saanut rästit pois alta.. Kai sitä pitää vaan tehdä asioita yhtä aikaa.. Menin jo ilmottautumaan kahteen uusintaankin, niin olis sitten luettavaa ja harjoiteltava lääkelaskuja, jotta pääsisin joskus niistä ?0%&89¤:n sis-kir-lääkelaskuista läpi...
10 laskua, tunti aikaa laskee ilman laskinta, yksi virhe niin hylätty... Oon jo unohtanut miten kaikki laimennokset ja tiputusnopeudet lasketaan, joten..... Parista lääkelaskuista oon päässyt ekalla tai tokalla yrittämällä läpi, mutta kerran kävin uusimassa 8 kertaa. Arvatkaa ottiko päähän? Tämä on nyt kolmas kerta kun uusin tätä juttua..
Pitkästä aikaa mulla on koulustressi... Viime vuonna ei tainnut olla, kun en juuri keskittynyt kouluun..
Mutta on syksy ja sellanen kiva, suhteellisen motivoitunut olo. Ei tunnu epätoivoselta, vaan siltä että aion saada paljon aikaiseksi ja vähän vaikka ruoskia itseäni eteen päin...
Tunnen itseni kehityskelpoiseksi..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3781 : 10.09.2008 13:14:57 » |
|
yllättävän paljon pitää varakkaiden sukulaisten kinoihin kommentoida, mutta pääasiassa
töitä ja vastuuta ja bisneksiä, no ei asiat niin huonostikaan ole; ihanaa
kosmetiikkaa käyttöön ja voimajuomia..
odottelen vaikuttaako nuo planeetat todella kuten mainittu..
ehken jaksaisikaan/ viitsisi tällä kaudella hullaantua jonkun nuoren seurasta,
jutusta joka ei pitkälle kanna?
retki, tapaaminen, kylpylä, ymv, matka..
odotan vielä jotain hieman yllättävää-- ja jos keksisin mitä se on, se ei olisi
yllätys
no en ymmärrä täältä tulosteluja, ellei ole kyseessä jotkut visualisointiin ja
voimasanoihin liittyvät jutut, tulostan kyllä projektikuvia lähinnä
kuinka pidän näppini irti diplomatiasta tulevassa..? .. Your Lovescope - Week of September 8, 2008 Your planetary ruler, Jupiter, the great benefactor, turns direct at the start of this week and gives you plenty of reason to celebrate. Long-term goals, important cycles, and stagnant plans start moving forward again. Your confidence is up as you feel like you finally get the green light after waiting at the red one for over three months. The good news is that this means that your love life will finally start moving in a confident, forward direction again. Obstacles that stood in your way will dissolve before your eyes and you'll feel a welcome forward shift of momentum between you and the one you love. This week you'll truly be celebrating on Thursday and Friday when your inner rebel comes out to play. During this time let your true nature shine and enjoy strong communication and intimate rapport with the one you love. If you're search of someone new, consider trying an online dating site. This time you'll enjoy success. <
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 13:56:14 kirjoittanut ****Starsign 23**** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3782 : 10.09.2008 13:33:30 » |
|
Mä en niin piittaa mistään ihme yllätyksistä nyt... Haluan vaan luoda elämään tietyt rutiinit ja pistää kaiken järjestykseen. En varsinaisesti "suorittaa" vaan tehdä asioita kunnolla ja ahkerasti iloiten siitä mitä teen... Haluan ylittää itseni.
Tähän kaikkeen tarvitsen ensin hyvät suunnitelmat ja asioiden laittamista tärkeysjärjestykseen...
Sitten alan vaan elämään niitä asioita. No tänään olen jo siivonnut ja aloin kirjoittaa yhtä koulutehtävää. Kohta tulee huoltomies käymään, hakeen multa 10€ eilisestä oven avauksesta...
Hassua. Juttelin yhen eräänlaisia korjaushommia tekevän tyypin kanssa. Se kertoi, että kaikista sotkuisimmat asunnot ovat lähes aina nuorten tyttöjen/naisten kämppiä, viimeksi oli ollut sellaisessa, jossa tyyliin parin kuukauden mainospostit levällään eteisen lattialla, kaikki pöydät ja muut tasot täynnä papereitä, kirjoja ja vaatteita, lattiat muutenkin täynnä roinaa... Mullakin pääsee kämppä joskus aika katastrofaaliseen kuntoon, johtuen juuri siitä, että mulla on hirveesti irrallaan olevia lippusia lappusia, joille en keksi paikkaa ja se myös, että useimmiten vaatteet jää lojumaan juuri siihen mihin päätän ne riisua..
Jollain tapaa kyllä monet miehet ovat paljon järjestelmällisempiä, osaavat arkistoida paperit ja laittaa vaatteet paikoilleen. Mutta heillä se sotku on sitten tiskaamattomia astioita ja haisevia roskapusseja. Vaikka järjestys olisi hyvä, niin saattavat imuroida parin viikon välein tai harvemmin.
Noh, mieluummin kuitenkin pieni kaoottisuus kuin lika/sotkuisuus/pölyisyys...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3783 : 10.09.2008 13:34:03 » |
|
salapoliisitutkimus siis menossa palstan Tuhmasta Tulostajasta.. get real!
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 13:35:41 kirjoittanut ****Starsign 23**** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3784 : 10.09.2008 13:34:49 » |
|
katsos kun et ole minä Tm.. en saa kaaosta millään aikaan vaan järjestystä, siksi
yllätykset on mukavia, kun ovat mukavia. en siis halunnut ikäviä ylläreitä.
mappia ja filea laitan päivittäin firmassa, no surprise. Merkuriuksen ja Venuksen neliöt Jupiterille merkitsevät joillekin suurta mielipahaa ihmissuhteissa ja muussa elämässä, mutta näiden häiriöiden ei nyt kannata antaa viedä sinua sivuraiteille. Menneisyyteen voi pettyä ihan omaa tyhmyyttään, mutta tässä hetkessä voi itse päättää omasta onnistumisestaan. Tulos riippuu vain sinun päätöksestäsi. Loppuviikosta Auringon oppositio Uranukselle sisältää vapautumisen option jokaiselle, joka kokee tällä hetkellä elävänsä liian ahtaissa raameissa joko työssään, harrastuksissaan tai parisuhteessaan. Ahdistavat tuntemukset kasvavat niin ihanan korkeisiin lukemiin, että liekanaruista on aivan pakko tempautua irti, vaatipa se millaisia keinoja hyvänsä. Menestystä vaan kaikille vapaustaistelijoille.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.09.2008 14:13:30 kirjoittanut ****Starsign 23**** »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3785 : 10.09.2008 14:49:32 » |
|
mitä yhteistä on "rakastuneilla" miehillä ja politiikalla? molemmat yhtä sekavaa
puuhaa. naiset voisi hoitaa vaikka politiikan. jee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
julyette
Vieras
|
|
« Vastaus #3786 : 10.09.2008 14:54:50 » |
|
se tulostaa edelleen AINA ILOINEN -topikkia (hyvät naurut sain) Eikä siinä topikissa ole kun pari kommenttia Hih, elämä on kivaa ja meillä on sisäpiiri Täytyy myöntää, että nyt kun hoksasin tämän, olen saanut siitä hillittömiä naurunhetkiä (blondi kun olen, huumorintaju on kiero kun korkkiruuvi ). Enpä olisi uskonut mihin kaikkeen ihmiset tuhlaa kallista tulostusmustetta Joku tulostaa kahvihuoneen kaikki 348 sivua ja lueskelee niitä sitten iltapuhteiksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #3787 : 10.09.2008 15:52:08 » |
|
Kiitos Jinx kannustuksesta ja sitä samaa sinulle!! Mutta eikös se opiskelu ole tavallaan aika ihanaa... Näin mä ainakin koen. Pienen paineen alla sitä yltää vaikka mihin suorituksiin.. Juu tuossa kävinkin viime viikolla tuutor-opettajan kanssa laatimassa mulle aikataulua. Ens keväällä joskus sitten valmistun.. EHKÄ. Onkos sulla Jinx sitten työpaikkaa tiedossa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #3788 : 10.09.2008 16:26:23 » |
|
Täytyy myöntää, että nyt kun hoksasin tämän, olen saanut siitä hillittömiä naurunhetkiä (blondi kun olen, huumorintaju on kiero kun korkkiruuvi ). Jokuhan saattaa vaikkapa koota kirjaa varten esim: "Ardithin aforismit" ja julkaista ne sitten iloksemme kun netti on kaatunut 4ever
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #3791 : 10.09.2008 20:36:45 » |
|
Iltaa Tänään on ollut hyvä päivä Ja vielä paranee kunhan porukat tulee kotiin ja tuo mulle mukanaan hampurilaisaterian On tehnyt mieli sitä kokopäivän mc donals:in el maco voiko olla parempaa oli taas käymässä meillä ja käytettiin koiria lenkillä ja katsottiin leffaa On se niiin rakas! miten tyhjää elämä olisi ilman sitä Höpötin sille astrologiasta tänään,se alkaa jo ehkä vähän päästä kärryille Ihmeellinen olo,kuuntelen vaan musiikkia ja hymyilen enkä oikeen keksi mitään järkevää kirjoitettavaa nyt
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #3793 : 10.09.2008 23:23:22 » |
|
|
|