Sivuja: 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6098284 kertaa)
0 jäsentä ja 149 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3900 : 14.09.2008 09:00:07 »

Jänskä tuo raivon ym tunne, en oikeastaan tunne sitä enää.. ehkä joskus turhaumaa ihmisten kanssa.. esim eilen illallisella ammattilaisten kanssa toisessa kaupungissa, kun en vaan tunne yhteenkuuluvuutta.. ehkä haluaa enemmän fun party ja bisnes ja henki.. ja missä se on, jossain Amman kekkereissäkö? Njaa..

no mutta anyway, kun ei ihmisille kannata suuttua henk koht eikä bisnes, kannattaa vaan pitää oma linja ja tavoitteet selkeinä.. eikä ajautua hankalaan seuraan..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3901 : 14.09.2008 09:01:47 »

STARSIGN!  Grin

Ei se ollut minun sielunkumppanini,tuo sulho siis,vaan kyseessä oli ihan toinen mies.
 Se on se minua melkoisesti nuorempi,vaan ei mikään poikanen enää kuitenkaan.
 Sen kanssa mentiin sinne reiki-kurssille ja on koettu niin paljon kaikkea yhdessä.
 Entisiä elämiä paljon,joissa olemme melko läheisiä olleet.Puolisoitakin.

Kyllä hän on minulle se isompi juttu kuin tuo sulho.Oli kuivilla pitkään,vaan joo,,,
 Se on muutenkin nyt hieman monimutkainen,enkä halua hänen juttujaan kertoa,vaikka tuskin
 häntä täältä kukaan tunnistaa.

Ei kaikki miehet juo,mutta en edes tarvitse absolutistia.Vaan sellainen kohtuukäyttäjä,jolla
 on kyky olla ilman ja tehdä  VIIKONLOPPUISINKIN  muuta kuin juoda.
 Sanotaan,että mies joka ei ole riippuvainen hoolista ja boolista.
 Absolutisti oli se minun pahin painajaiseni. 2funny
 Voi jösses millaisia juttuja on elämä tosiaan eteen heittänyt.
 Just kun luulin,että nyt vihdoin joku ei renttu,niin tämä oli selvinpäin kahjompi kuin viisi humalaista
 yhteensä. Grin uglystupid2
 Kyllä taitaa itelläni liirata päässä ja pahasti,kun mikään ei onnistu.  crazy2 Grin
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3902 : 14.09.2008 09:06:25 »

Sen kanssa mentiin sinne reiki-kurssille ja on koettu niin paljon kaikkea yhdessä.
 Entisiä elämiä paljon,joissa olemme melko läheisiä olleet.Puolisoitakin.

*Samma här, ja sepä siinä on hassua kun ei ole kenenkään kanssa tullut se olo kuukausiin, mutta ehkä vielä. Kuitenkin sanoit "menetin sielukumppanin." Heh, joo minullakin huumeiden VASTUSTAJA oli se psyko, ei ihme että sen jälkeen olin taas sallivampi, ja sitten taas ei.

Onko?? tytöt sellaista vanhan ajan herrasmiestä olemassa, joka hoitaa perheensä, suojelee, eikä huitele juomassa poikien kanssa, ei ole levoton, ei pettämisiä, egoiluja, jne jne? Siis lähipiirissä tiedän kyllä miehiä jotka ainakin vaikuttaa olevan naisensa ja lasten kanssa.. tulee mieleen yksi oinas, toinen oinas, leijona, kaksonen.. joku taisi olla neitsyt, ei varma..

Saahan sitä toivoa.

Minulle kun ei kolahda hevarit, rokkarit eikä noista urheilijoistakaan saa tolkkua.

Your Horoscope - Today, September 14, 2008
Unexpected communication from someone special - most likely another woman - is likely to brighten your entire day. Even the subtlest of comments can take you to the Moon and back. You delight in the little things, and it does not take much to amuse you. There is plenty for you to be amused about today, and you will find that you happily bounce from one subject to the next, not to mention one feeling to the next.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2008 09:10:24 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3903 : 14.09.2008 09:09:34 »

smitten

Olihan ja on,sielunkumppanini,vaan ei tässä elämässä.
 Luultiin joskus,että se vetovoima oli sitä,vaan ei ollut.
 Vanhoja muistoja vain.
 Ja voi olla että vielä joskus törmäämme.  angel smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3904 : 14.09.2008 09:13:42 »

Sielukumppani ei enää ole minulle se juttu, vaan kumppani.. vai onko se sittenkin sielukumppani.. ei ole enää aikaa sähläyksille, jotain kunnollista sitten. Mutta eilen tosiaan tuntui että onhan niitä uusia ihmisiä jossain (eikä taas ollut kotikaupunkini). Tosin viimeksi kun törmättiin, piti tutustua KUNNOLLA eikä ollut lähteminen hippaloista ennen numeroiden vaihtoa. Eilinen jätkä, ei ollut kuin kiva hahmo vain.

Asiayhteys olisi ollut oikea, meri ja merenkulun historia - siis jos oletan että joku liittyy taas sukuuni, menneisiin elämiin tms oh no.

Joku ooppera oli pidetty muuten Suomen joutsenen ollessa kulissina.

Eilen tai tänään ajattelin taas, kyllä me varmaan kaikki tiedämme kaiken olevan esitystä, vielä silloinkin kun esitys menee vähän hassusti?
« Viimeksi muokattu: 14.09.2008 09:19:28 kirjoittanut ****Starsign 23**** » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3905 : 14.09.2008 09:43:31 »

Cheesy
 Kriittisyys on ihan hyvä piirre,samoin erottelukyky.
 En itsekään ensi istumalta kaikkea niele,vaan pitää kokea paljon itse ennen kuin uskon.
 Ehkä siksi hakkaan sarviani seinään niin usein.

Samoin myös näen nuo kaikki positiiviset piirteet alkoholi ja muitten päihdeongelmaisten piirissä.
 Joskus tuntuu että sillä olisi paljon fiksumpia,herkempiä ja monitaitureita verrattuna muihin ja
 se asiasta juuri tekeekin niin surullisen. Undecided
 Mutta kun sitäkin tietä tulee kunnioittaa,eikä kenestäkään väkisin selvää saa.
 Ja sekin juttu,että selvinpäin tuntuvat olevan kaikkein egottomimpia ihmisiä? Huh

Heitinpä äsken pojalleni ajatuksen,että ottaa yhteyttä kaveriin,jonka kautta hänelle nyt on ongelmia
 tiedossa.Lähinnä pahoinpitelyjuttuja.Kysyy,että miten tämä asia nyt selvitetään.
 Ei vastustanut.Sanoi vaan että pitää kuulostella koska ko kaveri on selvinpäin.

Sait minut kyllä ajattelemaan toisin DAWN.Kiitos siitä. smitten
 Kiitos kun listasit nuo isäsi hyvät piirteet,joita oli niin paljon ja ikäviä vain yksi.
 Taas listaan noissa muissakin nuo hyvät piirteet,jotka eilen jäivät muistista kokonaan pois.
 Muistan taas miksi käyn noilla leireillä sun muilla.
 Rauha laskeutukoon taas tämän asian ylle. angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3906 : 14.09.2008 09:55:31 »

Cheesy

Ha,haa!Kumpikin pähkäili tahollaan samaa asiaa ja tuloskin lähes sama. Grin
 Tuli päällekkäistä kirjoittelua,mutta välläkös häliä.

Nyt tuosta Tigrun "alttarista",joka eilen pisti silmään. Cheesy
 Itselläni on vuosia ollut sellainen.Korkea kiinalainen lipasto,jossa monta lokeroa ja uksi korkea kapea ovi.
 Ovissa on lasit,joten sisältö näkyy ulos.
 Lipaston päällä on iso Buddha,vierellä kynttilä ja pieni buddha,joka toimii suitsuketelineenä.
 Mahdollisuuksien mukaan siinä on aina yksi kukkiva korkea kukka kapeassa maljakossa.
 Kivi,jonka voimaa kulloinkin tarvitsen.Yleensä kristalli.Buddhan edessä on pieni matkaikoni,joka koostuu
 kolmesta osasta,joten sen saa taitettua helposti vaikka taskuun meneväksi.
 Ikonissa Äiti Maria ja Jeesus lapsi.
 Vierellä suuret taulut,ikonityyliin maalatut.Toinen esittää Arkkienkeli Mikaelia,toinen Urielia.
 Sitä on suunnattoman rauhoittava katsella ja usein lähetän kaukohoitoa sen edessä.

Nyt menen nostamaan itselleni päivän kortit neljästä pakasta. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3907 : 14.09.2008 10:26:45 »

Hyväähän ne kortit lupaili. Cheesy
 Vaan luottamusta ja uskoa painottivat kaikki enkeli,arkkienkeli ja mestaripakat.

Nyt pitää valvoa klo;12.20 asti.Tv 2 tulee dokkari John Lennonin Imagine biisistä ja haluan kuulla
 sen yhä uudestaan ja uudestaan ja katsoa,mitä tuo ohjelma pitää sisällään.
 Rakastan sitä laulua! smitten

Sitten päikkäreille,koska tuo eilinen taitaa vielä väsyttää,,,
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3908 : 14.09.2008 11:04:08 »

Nyt pitkä puhelu siskon kanssa puhuttu ja "riita" suunnilleen sovittu  Smiley
Sanoi vaan että kaikki on musta vaan tosi huolissaan  Cry  Vaikka kyllä ne
tietää että mulla on omakin järki päässä.Suklaasilmästä niin paljon huolta,
senkin kanssa tässä nyt vähän selviteltävää muutamasta asiasta...
Tuntuu taas hirvittävän raskaalta,mutta eiköhän se tästä.
Kohta siivoomaan sitä varastosysteemiä.. taidankin siivota oikeen kunnolla ja purkaa
kaikki tunteeni siihen mopin varteen  Cheesy Grin

Mä en oo muuten pitkään aikaan nostellut kortteja... vois nostaa oikeastaan  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3909 : 14.09.2008 11:27:43 »

älä ihmeessä ota toista huoleksesi, jos itsellä on huolia riittävästi.
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3910 : 14.09.2008 11:31:31 »

Suklaasilmä itse ei ole huolen aihe,vaan kaikki se mitä muut siitä puhuu p*skaa ja aiheuttaa
siten mulle stressiä ja pään vaivaa  Sad Vaikee selittää. Sen kautta siis tulee kyllä huolia.
Ei mun elämänlaatu parane vaikka hävittäisin kaikki jotka tuo siihen huolta,
silloin joutuisin oikeastaan hävittämään ainakin perheeni.
Mä en luovuta tämän  kalat:n suhteen näin helpolla,jos se ei itse halua luovuttaa.
Mutta katsellaan nyt,paineita kun tulee joka suunnasta,vaan yksi ihminen on kenen kanssa
voin puhua kaikesta ja sekin on yleensä vähän kiireinen ettei aina kerkeä olla puhelimessa,
mutta se ymmärtää ja kuuntelee eikä tuomitse.
« Viimeksi muokattu: 14.09.2008 11:36:30 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3911 : 14.09.2008 11:54:16 »

mullois melkeenpä sashalle asiaa, onkohan se täällä käymässä vielä tän päivän aikana? Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3912 : 14.09.2008 12:03:38 »

irtipäästämisen pitäisi liittyä kiinteisiin merkkeihin enemmän Oppiläksynä?

Johtava antaa pakottavaa voimaa toiminnalle,
joka voi olla rajua ja agressiivistakin ja suurin läksy on oppia voimien hallinta.
Kiinteä tekee toiminnasta joskus jähmeän
ja voi olla suuri haaste irtipäästämisen opetteluun tässä elämässä.
Muuttuva merkitsee pakottavaa liikkumista,
sen kautta voi suurin haaste olla oppia arvostamaan tätä hetkeä mikä on nyt.
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3913 : 14.09.2008 12:18:11 »

tzädääm!  Cheesy

Mietin miksi suostun tekemään sunnuntai-aamuna viiden tunnin työpäivän, olisin varmaan jostain saanut ihan normaalin pituisen vuoron.. Eli "menetin" tavallaan kuuden tunnin palkan, kun tänään on tuplapalkkapäivä..
Noh, mutta siis tottakai parempi tämäkin kun ei mitään!

Mieluummin menee kuitenkin tuonne tuttuun paikkaan, missä ei tarvitse pyöriä peukalo keskellä kämmentä..
Ei ne ihan helposti saa sinne yhtäkkiä sijaista tekemään jotain pätkävuoroja.

Tulin tässä miettineeksi, että jos oikeasti törmäisi johonkin mieheen töissä, olisin vaikka keikalla sairaalassa ja siellä sitten olis sellanen potilas joka herättäisi mun mielenkiinnon, niin en tiedä mitä helvettiä tekisin.  Grin Ei ole kovin ammatillista ihastua potilaaseen, saatikka alkaa iskemään.  Wink Pitää suhtautua ammatillisesti ja eettisesti, mutta joo.. Jos tulis joku valtava tunne että toi on just se mun elämäni mies, niin olisin ihan valmis olemaan epäammatillinen!!  Grin
Ihmiset on ihmisiä... Pitää myöntää että välttelen viimeseen asti töissä ja harjotteluissa oman ikäisten ja vähän vanhempien miespotilaiden hoitamista. No kyllähän niitä on tullut vastaan, eikä se kauheeta ole hyvällä eikä pahalla, mutta joskus saattaa tulla jotenkin kiusallisia tilanteita. Ensiavussa hoidin yhtä vähän itseäni vanhempaa narkkaripoikaa, tulohaastattelu ja kaikki mittaukset oli mun vastuulla ja jo siinä vaiheessa kun eka kerta kävelin sitä kohti niin se huusi sieltä jo et hei enkeli, tuutko sä hoitaan mua? Ihan söpö tyyppi, mutta sekasin kuin seinäkello ja hieman ahdistava vihjailuineen... Sanoin sille kyllä melko pian että mä en kuuntele tuollaisia puheita kun oon täällä töissä, nyt joko käyttäydyt asiallisesti tai mä pyydän jonkun mieshoitajan tänne.. Sitten se olikin ihan kunnolla.

Mutta olisittepa nähneet kun sinne tuotiin eräs nuori tosi hyvännäköinen tyttö joidenkin rintakipujen vuoksi.. Parille mieshoitajalle tuli melkein riitaa siitä, kuka saa mennä hoitaan (ja ylävartalo paljaaksi, otetaan EKG..).. Että jos kuvittelette että hoitajilla/lääkäreillä yms olisi seksuaalisia ajatuksia potilaista niin...... Olen kuullut aika asiattomia kommentteja jopa vanhalta mieslääkäriltä...

Mua ei henk.koht. haittaa mitä joku musta ajattelee, jos joudun potilaaksi, kunhan ei anna sen häiritä hoitamista... Mutta ehkä kuitenkin jos on kyse jostain intiimimmästä asiasta niin suosin naislääkäreitä ja -hoitajia...
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3914 : 14.09.2008 13:08:10 »

Shocked

KATSOIN ÄSKEN SEN LENNONIN IMAGINE DOKKARIN JA  Shocked
 SE MIES ON KYLLÄ KULKENUT TOSIAAN ETUJOUKOISSA!  angel smitten

Ardith!  angel smitten
 Kyllä sinä äidiksi kelpaat vallan hyvin ja äiti sinusta tulee,jos niin olet ennen tähän elämääsi syntymää
 sopinut/päättänyt.
 Samoin sinun tulevat lapsesi haluavat kokea juuri ne kokemukset,joita sinä äitinä tulisit hänelle/heille
 tarjoamaan.  angel
 Suurin osa lapsista ei suinkaan synny rakastavaan perheeseen,vaan perheeseen,jossa hän voi
 kokea ne oppiläksyt,joita edellisessä elämässä jäi kokematta,tai joita ei läpäissyt.Samoin opettamaan vanhemmilleen tiettyjä asioita ja antamaan kokemuksia,jotka joskus saattavat tuntua raskailtakin.

Ja uskon kyllä että sinä osaisit olla ÄITI joka huomio lapsensa tarpeet.
 Jotenkin joskus harmittaa,että tuli jo koettua tuo äitiys.
 En silloin osannut kuunnella näitä juttuja,joita tämän päivän pienokaiset puhelevat ja näkevät.
 Toisaalta,eihän lasten tarvitse olla omia voidakseen kuunnella heitä. angel
 Tämä nyt ei ollut niin kovin viisas näkemys,vaan omani.
 Toisaalta sanotaan,että nämä tämän ajan lapset syntyvät ilman karmaa.Mutta ehkäpä ovat sitten
 enemmän opettajinamme täällä.

Jos joku tietää tästä asiasta enemmän,niin olen myös kiitollinen tiedosta. angel smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: