Sivuja: 1 ... 273 274 [275] 276 277 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6085930 kertaa)
0 jäsentä ja 87 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #4110 : 26.09.2008 22:25:49 »

Ardith, mitä Venuksen tr. tarkoitit?

Mulla ei oo erakko olo varsinaisesti, tavallaan sosiaalinen olo, mutta ehkä eniten kuitenkin musikaalinen.

smitten

Luovuus on kyllä siitä kiero lahja ihmisellä, että vaikuttaa kyllä kovasti seuraelämään... Ei todellakaan luovuus aina eh... kuki ryhmässä.  Grin

No, ehkä toisenlainen kyllä.  smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4111 : 27.09.2008 07:52:45 »

Huomenta!  Cheesy

Täällä päin Suomea kelistä näyttää tulevan mitä loistavin.
Tulkoon tästä hyvä päivä kaikille.  smitten

Täräytin pannullisen kahvia aamuvirkuille ja juustosarvia olkaa hyvät.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #4112 : 27.09.2008 11:21:48 »

Meidän pieni nahkavekkari herätti meidät jo klo 7. Iloinen "HERÄTYS!" ja märkä pusu poskelle. Sitten tässä ollaan nautiskeltu kauniista aamusta, Skorppari-pojan ystävä oli kylässä ja nyt Rapu-mieheni laittaa ruokaa.

Sen jälkeen lähdemme ulos, ilma on kaunis.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4113 : 27.09.2008 15:27:52 »

Meinasin kirjoittaa että HUOMENTA  Grin mutta kellohan on jo vaikka kuinka paljon.. illan puolella jo  Shocked
Tuntuu ihan ku olisin just heränny ku nukkunu vaan pari tuntia aamuyöllä ja sit hoiperrellu
pitkin kaupunkia krapulassa kädet täristen  2funny
Nyt alkaa oloki jo vähän helpottaa... Tuli otettua vähän liikaa eilen ja oksensinkin pari kertaa ja
lensin sit baarista ulos sen takia  Cheesy
Mutta hauskaa oli kyllä,pitää alkaa useamminkin käymään vähän "tuulettumassa".
Nyt mietin jaksaisko sitä lähtee yhteen tapahtumaan Suklaasilmänkans,
toisaalta huvittais vaan löhötä kotona ja kokeisiinkin vois ehkä koittaa lukea...
Mökille tekis kovasti mieli Sukliksen kans kyllä,mutta ei varmaan saada kyytiä  Undecided

muoks. No,näköjään se sai mut ylipuhuttua sinne tilaisuuteen.. se on joku paptistien juttu eikä
mua suoraansanottuna yhtään kiinnosta mutta menin eilen kännissä lupaamaan että meen senkaa
sinne niin kai se on nyt mentävä ja kestettävä  buck2 idiot2
tyhmä minä  2funny
« Viimeksi muokattu: 27.09.2008 15:37:54 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4114 : 27.09.2008 18:51:37 »

Iltaa tupahan  angel
Tulin tekemään tänne kotiläksyjä  Wink On ollut taas sellainen vauhti vk., että oksat pois  Cheesy Tunteet vetää kuin vuoristoradassa ja ihan helppo ei ole aina niitä kätkeä muilta... pakko kun on, tilanne vaatii  buck2
Mitä tänne kuuluu? Oletteko nauttineet upeasta syksystä nyt täysin avoimin aistein?  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #4115 : 27.09.2008 20:02:08 »

Niimpä Elwyn... matkaseurasta tuli mieleen että me jo Sashan kanssa suunniteltiin pitempääkin matkaa. Jonnekin missä on lämmintä ja eksoottista.

Että alas vaan tutustuun jengiin vaikka täällä... Mikä ettet loisi syvempiäkin ystävyyssuhteita?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4116 : 27.09.2008 20:26:47 »

*tarjoaa Teho -energiajuomaa kaikille - tällä jaksaa valvoa koko yön (töissä)*
Voi kun pääsiskin jonnekin lähtemään... Mun tekis ihan kauheasti mieli reissata kans ja monen vuoden hiljaiselon jälkeen ny taas jaksaiskin, mut kun ei talous ja työ anna periksi...

tallennettu

Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4117 : 28.09.2008 06:44:58 »

Huomenta!  Smiley

Heräsin sitten tähän aikaan, kun olisin voinut nukkua miten pitkään tahansa.  crazy2

Noooh!, Ainahan sitä pääsee päikkäreille. 

Tässä kahvia, laitan termariin ettei vallan painu jos muut sattuvat ymmärtämään nukkua pitempään.  smitten

tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4118 : 28.09.2008 08:23:59 »

eikun mielellä luomaan vaan

no ei niitä miehiä kylläkään pursua edelleenkään.. (paitsi messuilla oli tuhansia, mut ei nyt just kemiat kohdanneet)- mutta viikonloppuna tunsin edes hieman lämpimiä tunteita tai ajatuksia jostain läheisemmästä, vaikken todellisuudessa aio rakastua.. ehkä olen taikauskoinen kun tuntuu, että se ap kartan aurinko seiskassa vasta tekisi jotain

teoriassahan noita on tunnettu monia, mutta jos esim joku "valitset mahdottomia ettei vain jatkuisi" systeemi pelaa, niin otan vähän stoppia

sitähän saa jarruttaa just kun haluaa, jos tarvitsee, jos pitää tiedostaa jotain. luin jännittäviä kuvauksia siitä, millainen (menneen elämän) henkinen valta-asema oli jollakulla estänyt täydellistä menestystä nyt. käytti väärin valtaa, miehiä, syy miksi miehet muuten kumosi naisten vallan.. taas liittyi regressiokäynteihin.

ja innostavaa oli lukea (vanhoja juttuja) että joku hopi-intiaani oli tosiaan tehnyt sadetta Afrikkaan (ja joku viisas välittänyt näitä henkisiä tietoja YK:n naisten tilaisuuksissa). oli tehty rituaali, tuli myrsky ja siitäpä sitten kuivuus ratkesi sillä alueella, taisi olla Somalia, 3 päivän rankkasade tuli ja myrskykeskus meni itämaasta jonnekin. jännittävää.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2008 09:42:47 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4119 : 28.09.2008 12:38:06 »

huomenna sit se esimieshaastattelu. voiko alaisia ajatella asiakkaina? Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4120 : 28.09.2008 12:54:39 »

Marix, miksi ei voisi.  Smiley

Minun mielestä esimiehen yksi tehtävä on mahdollistaa alaisilleen sellaiset työolosuhteet ja välineet, että he voivat tehdä niitä tehtäviä joihin heidät on palkattu. Eli esimies palvelee alaisiaan, eikä toisinpäin.

smitten

tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4121 : 28.09.2008 14:02:04 »

aivan, ton mä aattelin ottaa mun valtiks huomenna.. ku kuitenki osaan kyl asiakaspalvelun. ja oon just sellanen et jos asiakkaalla on ongelma ni mä kyl pyrin ratkasemaan sen.

voi v*ttu ku noi hoilaa tuolla bb:ssä, pakko mennä tekemään sille jotain.. argh!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4122 : 28.09.2008 14:38:54 »

Päivää  Smiley
Vitsi mä aloin jo oottaa ensviikonloppua,päästään silloin Suklaasilmänkans mökille  angel
Ihanaa mennä keskellä yötä veneellä soutelemaan  smitten

Mutta sitä ennen on edessä koeviikko  knuppel2 uglystupid2 enkä oo vieläkään aloittanut lukemaan  Grin
Mutta oon kuitenki ollu tunneilla ihan hyvin mukana niin ehkä tuurilla menee läpi suurin osa...
Nyt syömään aamupalaa..  crazy2
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #4123 : 28.09.2008 15:14:05 »

Kengu, mulla parhaillaan koeviikko.. Huomenna hissan koe, koealue 147 sivua enkä ole edes alottanu..  :Smiley Ja tunnitki on jääny vähä välii sillon tällön.. Nooh, ei turhia paineita.  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4124 : 28.09.2008 16:42:46 »

Iltaa tupaan  Smiley

Keitetäänkös vielä iltakahvit!

Muista Marix, että esimiehen on myös katsottava että ihmiset osaa ja tekee ne työt, johon heidät on palkattu.  Wink

Ja vielä; HURRRRRRRJASTI ONNEA haastatteluun!
Koskas se on, niin pedetään porukalla Afro

smitten

tallennettu

Sivuja: 1 ... 273 274 [275] 276 277 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: