marix
|
|
« Vastaus #4185 : 02.10.2008 11:46:06 » |
|
onko vaaka ilmamerkki? yhellä leijonalla ongelmia vaa'an kanssa..
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #4186 : 02.10.2008 13:34:39 » |
|
Mä oon ihastunut! Siis edelleen ja jälleen... Puhuin eilen sen ( ) kanssa kaikkee parisuhteista, alkoholin käytöstä, kavereiden ja seurustelun yhteen sovittamisesta, seksistä.. Olipa melkosen syväluotaava keskustelu ja se jotenkin huojensi mun mieltä monella tasoa. Vaikuttaa ihan fiksulta ja vastuuntuntoselta tyypiltä, jolla on arvot kohdallaan. Ei mikään absolutisti eikä kotona nyhjääjä, mutta sen olonen että tekee elämässään tosiaankin tilaa suhteelle jos sellanen on tullakseen ja haluaa tehdä kompromisseja.. Musta on hassua... Että itsellä on kanssa aurinko ja nousumerkki vastamerkit.. ja ... Mikähän tällasille ihmisille on luonteenomaista? Vastakohtaisuus?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4187 : 02.10.2008 13:38:05 » |
|
onko skorppareilla ollut erityisesti säpinää nyt kun Venus ollut skorpparissa? se menee noin 2 vkon kuluttua jousimieheen.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #4188 : 02.10.2008 15:34:33 » |
|
Eikö sinulla kohta jo ole se psykon aika? Pääset jutteleen. Jaksa siihen asti, jooko? Joo tai siis mulla on 5 päivän päästä lääkäriaika joka sit varmaan antaa ajan psykologille. Kyllä mä sinne asti sinnittelen
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4189 : 02.10.2008 18:02:45 » |
|
ainoa "ongelma" ton oinaan kanssa on se, että jos tuhlaa taas sellaiseen joka ei ole "oma". tai siis no. pystyisikö sen kanssa vihdoin olemaan ystävä, jos noiden muiden kanssa ei. toistaiseksi on pystytty. olishan se ihan kiva tuhlata älyä, tunnetta ja huumoria nk omaan, eikä näihin "leluihin". sori. no mutta sitten taas toisaalta jos on kemioita, eikä ole muita nyt just. vaikka siitähän ei koskaan tiedä mitä esim joulukuussa tapahtuu. 3 v sitten oli aika hurjaa menoa. niin ja tietysti vuosi sitten.
heissä kummassakin oli sitä valoa> fyysinenkin vetovoima, hauskanpito, sielun veljiä, tuosta en nyt ihan tiedä. huumori ja energia on tärkeää..
mutta tasaveroisuuden vuoksi, on sekin aika lailla ruutia tuhlannut ja tuhlaamassa minuun, sitäpaitsi sopii aika hyvin surffiaatoksiini. jotkut on niin brutaaleja ettei kiinnosta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2008 19:27:07 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4190 : 02.10.2008 19:22:44 » |
|
joo luonnonpuistoissa on ihan ok. mutta siis tosiaan rapusuhteen aikana unohdin, että olin ihastumaisillani oinaan kanssa (hän ilmoitti antavansa lovea juuri minulle, ei kaikille tms). ja oli kunnon draamaa tossa tapaamiseen liittyen pari kolme v sitten, kummallakin rankat suhteet takana ja kaikkea muuta. ihme miten ollaan koettu samoja juttuja hänen kanssaan, hänkin on ainakin luullut olevansa rakastunut. ihan sellainen tunne kuin voisimme ihastua (lapsi ei ole hänelle este kun itselläkin on).. ja että se olisi aika..
tais tulla 5 yhteydenottoa häneltä today (tuntuu normaalilta ja silti kummalta koko juttu ja miten hän reagoi pieneenkin flirttiin; hän kyllä saa satoja naisia, mutta ei ole "iskenyt").. ..
just kun olin Pietarissa, hän meni sinne, sama Viron ja Espanjan kanssa.. jos hän luulee alkavansa seksisuhteen vailla tunnetta niin joo.. mutta kun se on ollut jo aika ihastunut ja ehdottanut seurustelua ja ties mitä.. mihin tämä johtaa.. olen huomaamattani puhunut tuhansista asioista hänelle ja parhaimmillaan meni kyllä jo aika lujaa.. Joulukuussa Venus tekee vielä yhtymää Plutolle ja tässä vaiheessa kohtaamiset sitten ovatkin varsin kohtalokkaita. Eroottista energiaa on Jousimiesten ympärillä valtavat määrät ja se laittaa kyllä asioita tapahtumaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.10.2008 19:56:28 kirjoittanut **Yax-Balam** »
|
tallennettu
|
|
|
|
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4191 : 02.10.2008 22:08:39 » |
|
Täälläpä en ole käynyt pitkään aikaan. Edellisen viestin jälkeen oli tullut kysymys Elämänilolta, mutta siitä on jo aikaa.. Ollaan nyt kolmisen viikkoa asuttu Jyväskylässä. Olen nauttinut täysin rinnoin uudesta kaupungista. Kissatkaan eivät olleet moksiskaan. Jaa, vai työpaikansaantiviikko.. Itsehän kävin maanantaina työkkärissä, nyt pitäisi kerätä rohkeutta että sais soiteltua työpaikkoihin. Mutta voi että, kun ujostuttaa. Sitäpaitsi innostuisin viimein opiskelustakin, mutta nyt ei pääse sinne minne tahdon. Tilasin kuitenkin tänään pääsykoekirjat!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4193 : 03.10.2008 10:51:30 » |
|
hyvä, tilanneselvitykset selvittää asiat. kai se on jotain tehtävä tuon oinaan kanssa vaikken ole puoliksikaan niin.. kuin se. mutta olen sille vuosikaudet syytänyt henkisyyttä eikä se ole siitä hätkähtänyt. on se saanut osansa kärsiä suhteissa sen tiedän. no katsotaan nyt sitten, saan kuulema nähdä jotain.. Daily Planetary Overview Mars, planet of action and courage, will enter Scorpio late this evening. This will usher in a few weeks of gritty determination and ruthless ambition. Your sex drive and charisma will both be powerful. This aspect will give inner strength. Your Horoscope - Today, October 3, 2008 The vow of silence you took recently is finally coming to an end. This was a great help to you because you had had enough of taking everything apart, finding an explanation for everything, theorizing on everything and even dehumanizing your thoughts. Great schemes are great in books, but they don't always come true in real life. Today, don't be afraid to talk about things, but just be sure and use a bit more moderation.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #4194 : 03.10.2008 10:54:39 » |
|
ihana kaatosade, tulisi vielä syysmyrskyt ja lumimyrskyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #4195 : 03.10.2008 11:37:04 » |
|
Meilläkin aikamoista tilanneselvittelyä Suklaasilmän kanssa Tai oikeastaa oli,mut nyt taas mennään eteenpäin. Saas nähä mitä tuleman pitää...EI tässä vielä luovuttamassa olla mutta aika lähellä,MULLA ei kestä enää kauaa hermot sen pelleilyjä,mutta nyt sanoin sen sille ihan suoraan että pian kaikki on ohi jos ei tuo meno muutu. (oon muuten vähä ihastunut yhteen mieheen,SHH!! )
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #4196 : 03.10.2008 17:48:45 » |
|
Hei pitkästä aikaa! Täällä on aika vilkasta, keskustelua myöten. Pihkura, kun tekee mieli jotain makeaa?
Mikähän olisi makeinta, mitä täällä olisi tarjolla?
Ei saisi syödä, mutta täällä saan. Ei tässä kromitkaan auta tässä makean nälässä!
Vai miten te pääsette makeannälästä irti?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4197 : 03.10.2008 17:56:14 » |
|
Iltaa! Minulla ei makean nälkä iske ikinä, en ainakaan muista että olisi koskaan ollut. Suolaisen himot on se mun juttu! Karkeistakaan en syö kuin salmiakkia.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #4199 : 03.10.2008 18:18:21 » |
|
Juu, osaan. Champanjaa tai Kuohuviiniä.. puolimakeaa!!! *alkaa väkertää lohikaakkua*
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|