Sivuja: 1 ... 293 294 [295] 296 297 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6098352 kertaa)
0 jäsentä ja 165 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4410 : 16.10.2008 18:23:38 »

MINÄ KAIPAAN YHÄ OZZETTEA. Cry smitten
Voi että se nainen oli upean avoin ja rohkea tuoden itsestään kaiken tänne.  smitten
Aaviisuinen on hävinnyt kuin tuhka tuuleen ja Rakkauden Valokin valaisee jossain muualla.
Pitänee kait mennä moikkaamaan sivuilleen. Cheesy
Ja mikäs se jäbä oli,mistä en nyt muista kuin kuvan hurjasti laukkaavan hirven. Grin
Hänellä oli myös hyviä kirjoituksia.
No,kaipa joskus palaavat ja jos eivät niin ajatuksissa ovat. smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4411 : 16.10.2008 18:28:41 »

se olisi hauskaa

täällä on niin paljon noita love ja valotyyppejä (soft), eiköhän yksi humoristinen peluri ja tiedostaja tuo piristettä, kun haluaa.. (siis mitä, eikö sydämeni olekaan särkynyt,,)  Grin

RV varmaan opiskelee ja puuhastelee pakistanilaisen kanssa, ei vaikea arvata

Aaviisun yhteystiedot minulla onkin
« Viimeksi muokattu: 16.10.2008 18:35:25 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4412 : 16.10.2008 18:35:55 »

No jos puisto oli kerran tuollainen,niin meillähän asiat mitä parhaiten! smitten
 Kipaistaan ensi yönäkin. Grin
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4413 : 16.10.2008 18:56:02 »

No omaanpa sitten kyseisen kortin uniisi. Smiley
Tervetuloa vain vastavierailulle.Voitaisiin mennä tuonne Universaaleihin saleihin katsastamaan. Cheesy

Ja ei nuo sun silmät tuossa kuvassa ole keskikokoiset.Kyllä ne ennemminkin suurehkoilta näyttävät.
Nyt IDOLS kutsuu.BB meni tylsäksi kun väriläiskät katosivat.Mutta että vielä HOUSEKIN tänään,
niin jo saapi makeaa mahan täydeltä. smitten

Ekaksi meditatiiviselle tuonne "tuhannen" tuikun sekaan. smitten  smitten  smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4414 : 16.10.2008 19:26:59 »

No voi ******!!!

Grin
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4415 : 16.10.2008 19:27:56 »

Enpä päässy sit vielä tänään mökille  Undecided No ehkä huomenna sitten..
Nyt saunassa käyty pitkästä aikaa  smitten ja seuraavaks lämpimiä leipiä
ja pepsi maxia iltapalaks,toin tänne tupaankin kaikille halukkaille! Tongue

Mä hipsin jo peittojen alle lueskelemaan ja mässäämään,
hyvää yötä!

(mä en muuten ikinä uskaltais vaihtaa mun nikkiä  Grin kengururotta tuntuu niin omalta  uglystupid2)
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4416 : 16.10.2008 20:07:10 »

2funny TEITÄ!  Grin

Juu Dorian se oli! Cheesy
Missä ikinä laukkaakin kipinät kalliosta sinkoillen,niin iloa ja kipinöitä elämäänsä! smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4417 : 16.10.2008 20:14:10 »

Mua hävettää mun vanhoilla nickeilläni tänne kirjoittamani jutut koska oon muuttunut kuitenkin ehkä jonkin verran, (siis toivottavasti  2funny) enkä enää haluais niin elävästi muistaa mitä oon ajatellut joskus kolme vuotta sitten tästä elämästä.  2funny

Mutta mutta.. Kai se on ihan inhimillistä.. Olla kasvaa, kehittyä ja muuttaa mielipiteitä..
En varmaan nykyään oo puoliakaan niin avoin kirjoituksissani kuin silloin.  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4418 : 17.10.2008 07:35:24 »

huomenta

teinpä jännittäviä havaintoja 4v takaa. halusin silloin todella eroon skorpparista, ei ollut mitään enää välillämme. vaikka muistelin että alku oli aika hyvä, tai noin vuosi. mietin omia projekteja, ja äkkiä tuli duuni   kaksoset   leijona , joka avasi ihan eri maailman (raha) kuin  skorpioni edustamat henkiset haahuilut. se oli hyvä kokemus! mutta kiire, vähän liian kaukana jne. tyypit oli opiskelleet Kaliforniassa, mutta viihtyivät Skandissa.

oli hauskaa, ja HALUSIN olla yksin. no eipä ihme että alkoi tulla miehiä tarjolle, vai? 4 huvitteluun, 2 pitempään suhteeseen ja vielä 2+ joiden kanssa ei mitään alettu. kiintoisaa. en tehnyt vielä aarrekartalle mitään toiveita töistä, rahasta tai suhteista.

!!! AJATELLA millainen seuraava duuni tai suhde olisi, kun aarrekarttoja jne on käytössä!

hmm

lisäksi tutustuin Amma-porukoihin, jotka kiinnosti silloin ja se tuntui rajattomalta. vasta 2-3 v sen jälkeen tuli sitten muut bisnekset.

tuo oli hyvä muistaa, että aina tulee uusi kiinnostava työ tai suhde.. töitä kyllä kaipasin silloin, nyt pausea.. ravun kanssa olisi vielä voinut leikkiä, se ei. mutta tosiaan muistin miten nautin kun sain olla ilman ei-toimivaa suhdetta (mihin se sitten ravunkin kanssa lopulta meni). jep! eli mitä opin. kun TODELLA haluaa muutosta työelämäänsä se tulee, vaikkei vieläkään olisi kaikkien toiveiden täyttymys. ja miehiä tunkee kun haluaa olla itsekseen.  Wink
« Viimeksi muokattu: 17.10.2008 08:45:59 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4419 : 17.10.2008 08:17:49 »

kylläpä ihmiset on erilaisia.

voiko erilaisuudesta oikeasti nauttia, jos on oikeasti erilainen?

heh.. ykseyden.. käsite..
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4420 : 17.10.2008 08:22:36 »

Huomenia...
Rankka aamupöytä keskustelu teillä  Smiley

**Yax-Balam** -ei voi, niin kauan kun ihminen on ihminen  angel
Itse yöllä kääntelin kylkeä ja tuskailin, kun olen pistänyt itseni liriin muiden nahkan sijaan. Ei sillä, että se nyt kauheasti haittaa, jos vastapuoli pelais samoilla korteilla... mutta mulla taitaa olla ihan eri pakka  Angry Rehellinen ja avoin toiminta saa niskaansa monasti ihmisten ensireaktiot, kun kaikki eivät osaa ajatella asioita kuin sen oman mehupillin läpi  tickedoff
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4421 : 17.10.2008 08:35:46 »

Grin
Joo, varmasti... ollaan yhdessä alieneita  smitten Lähinnä tarkoitin sitä, että niin kauan kun ihminen on perusluonteeltaan peto toiselle ihmiselle ja pelkää erilaisuutta, koska ei ymmärrä. Ravintoketjun alaportailta ponnistaneena, ihminen toimii vieläkin erilaisuutta vastaan hyökkäämällä ja mahdollisuuksien mukaan tuhoamalla erilaiset. Ne ovat heikko lenkki, ns. alitajunnan pysyvyys käsityksessä, vaikka erilainen on aina tie myös ehkä parempaan uuteen  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4422 : 17.10.2008 08:43:37 »

perusluonteeltaan peto toiselle ihmiselle

*Säälittävä lähtökohta evoluutiolle, mutta onhan JOISSAIN henkisissä ihmisissä jotain valoa.. käytit oikeaa sanaa Kide:

PELI

siksi se huvittaa-
« Viimeksi muokattu: 17.10.2008 08:45:16 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4423 : 17.10.2008 09:06:20 »

Onneksi löytyy ihmisiä, jotka eivät ole massamuotista valettu. Siksi voikiin varmaan ajatella, että ihmiskunnalla on toivoa  angel
Todella, peliä on monet suhteet melko vieraiden ihmisten kanssa. Tunnet niskassa, kuinka sinua arvioidaan ja tutkitaan, maistellaan sanojasi ja motiivejasi.
ÄH, olen NIIN kypsä toisinaan ihmisiin ja mitä useammin näin käy... sitä enemmän pidän kivistäni  smitten 2funny
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4424 : 17.10.2008 09:30:23 »

Huomenia! Smiley

Viihdyn suurimmaksi osaksi yksin,mutta myös seurassa joissa ei tarvitse miettiä joka sanomisensa perään.
Erilaiset ihmisetkin elävät ykseydessä,mutta riitelemättä.
Osaavat hyväksyä toisten erilaisuuden. smitten
Jos näin ei ole ja minua yritetään pakottaa toimintaan josta en pidä,hippasen äkisti pois.
Ihmiset värähtelevät eri taajuuksilla ja joskus joittenkin kanssa on todella paha olla.Hermostuu ja kiukku pukkaa päälle.Tai tulee sellainen olo,että tästä ei saa mitään,suut jauhavat tyhjää.

Samanmoisia kokemuksia on ollut kuin sinullakin Kide.Jos käyttäytyy erilailla ja puhuu suoraan ajatuksensa,vaikka ne suuresti poikkeavat muitten ajatuksista,joutuu hetkeksi syntipukiksi.
Mutta ei se kestä ikuiseen.Kyllä useimmiten huomataan että tuo vain sanoi ääneen sen,mikä hänelle on totta ja monet voivat siihen yhtyäkin.Toiset taas eivät.

Itselleni riittää kun pysyn sanojeni ja uskoni takana.Jos se on pakko ääneen sanoa niin sanon.
Itsensä pettäminen toisten vuoksi on pahinta.Lasken sen valehteluksi,enkä pidä valehtelemisesta.
En myöskään mielistelystä tai ylipäänsä teeskentelystä.
Aito,oman itsensä hyväksynyt ihminen on ihana.Ihminen joka uskaltaa olla juuri sitä mitä on.
Siihen ei vaikuta onko erimieltä kanssani jostain asiasta,sillä sellaisten kanssa pystyy puhumaan ilman riitaa
hyväksyen erilaisuuden.
Erilaisuus on ihanaa!Syntyy keskusteluja ja mielenkiinto pysyy yllä. smitten

Niin,ja voihan sitä antaa toisten pelata ja seurata sitä niin kuin ei ymmärtäisi mistä on kyse.Itse voi hypätä pelistä pois. smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 293 294 [295] 296 297 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: