Juu onhan se kampaajan työ varmasti raskasta. Yks tuttu kans tilittäny... Sitäpaitsi kun siellä on enimmäkseen naisia niin aina tulee jotain kärhämää työkavereidenkin kanssa...
Eräs kampaaja oli kerran mulle kade kun kerroin mitä opiskelen, se oli ihan että voi, hänen unelma ala.
Mä oon kokeillu jo Siwan kassankin.
Oikeesti älä Tigrix ihmeessä hae sinne! Toivottavasti se oli vaan vertaus. Se on ihan kamalan raskasta, koko ajan joudut sutkuileen hyllyjen ja kassan väliä ja muuten olet koko ajan yksin siellä, toisaalta pitää olla sosiaalinen. Ei työkavereita, vaan asiakkaat ja oot yksin vastuussa koko putiikista. Mun äidillä oli jälleen huippureaktio kun kerroin tosta työpaikasta: "niitähän ryöstetään jatkuvasti"
joo no mun ura siellä jäi aika lyhyeks... ja hyvä niin... ei kuitenkaan minkään ryöstön tai sellasen takia. Ne vaan vähensi työvuoroja.
Saa nähdä mitä sitä keksii sitten kun oikeesti pääsee sinne työelämään. Kaipaan kyllä kans jotain ihan muuta, mun pää on niin täynnä kaikkee ihme tietoo.
Koskahan mä alkaisin näkeen unia siitä, että mä valmistun... dream on... dream on...
Larilla on hirmu iskumeininki päällä. na na nan naaan naaaaa...