Sinäpä sen sanoit, Chandra!!! Saa lihoa, että paremmin pysyy maan pinnalla!
Ja kun ne kumisaappaatkin ovat niin keveät!
Mutta ihan tosi, kauhistuin, kun insesti käsittää noin laajaa aluetta.
Olen aina ymmärtänyt että insesti on sitä, kun toinen koskettaa ilman toisen lupaa. Mutta jos kummatkin tuntevat samoin, niin sehän on rakkautta. Miten lie tuntevat toisensa entisistä elämistä jo!! Mitä vetovoimalle voi!
Että ihan vankilaan! Se kuulostaa samanlaiselle kuin murkkuikäisenä katselin ihmeissäni, kun kaksi naista työnnettiin mustaan maijaan ja vankilaan sen vuoksi, että olivat alasti hellineet toisiaan. Rikos!
Kyllä me vieläkin eletään jonkinlaista keskiaikaa monessa suhteessa.
Tällaiset ovat tuntoni.
Kyllä Chandra! Minulla on ollut jo monen monta tytärtä! Ja tästä uudesta tykkään tosi kovasti, sanoinkin pojalle, että 'voi kun saisit pitää hänet'. Niin hän sanoi arasti, että 'sitä toivon minäkin'. Ai noita tunteita!!! Juu,aina on löytynyt joku yhteys, helppo olotila kaikkien kokelaiden kesken. En osaa muuta.
Minä uskon, että minulla on noita 'kristallilapsia' tuolla työmaalla! Yksikin kaurispoika on niin muissa maailmoissa, että hyvä kun tietää itse missä on. Mutta niin vastustamattoman ihana lapsi!!! Kaikki hukassa, viimeksi tänään etsittiin koko koulun voimin hänen kenkiään. Itse oli laittanut väärän oven viereen.