Ahdistaa.....
Viime öinen uni muistutti miehestä, joka vainosi minua monta vuotta.. Seurasi aina jostain kun pääsin yläasteella koulusta lähettäen viestejä "kävelit just osuuspankin ohi päälläs pitkä nahkatakki" ..."tiedän missä asut ja oon siinä ihan lähellä, jos vaikka haluaisit nähdä"..
Ei nähty pariin vuoteen, luulin että kaveri oli joutunut kuseen huumesohlaustensa kanssa tai muuta vastaavaa, mutta sitten eräänä iltana törmäsin häneen moniin vuosiin ensimmäistä kertaa baarissa ja hän raahasi mut pihalle sieltä, koska halusi jutella.. Oltiin siinä pihalla ja kohta tuttu portsari tuli kysyyn multa että onko kaikki ihan ok ja sain tilaisuuden häippästä takasin sisälle ja etsiä mun kaverit..
Pari vuotta kului ja tutustuin mister Urakoitsijaan. Vietimme sen kesän hänen pikkuserkkunsa mökillä ryypäten viikonloppuisin. Eräänä iltana tämä mun ahdistelija saapui sinne ja paljastui että hän on samaa kaveripiiriä niiden tyyppien kanssa ketä siellä mökillä oli. Aina kun jäimme kaksin, hän alkoi käyttäytyä todella limaisesti. Mister Urakoitsija sanoi mulle aina että älä välitä, se on vaan vähän pimee tyyppi.. En kertonut että tiesimme entuudestaan. Lopulta mr Urakoitsijakin sanoi sitten mulle että ootko huomannut miten toi kaveri kyylää ja seuraa sua koko ajan..
Kerran olimme sitten baarissa kolmistaan ja kävi niin, että tällä kaverilla ei muka ollut kyytiä kotiinsa ja meinasi että ainoa ratkaisu on tulla yöksi mun kotiin, minne mister Urakoitsijakin oli tulossa.. Suostuin sitten lopulta ja soitin äidille ettei ihmettele kun tuon pari kaveria meille yöksi..Mr Urakoitsija veti herneet nenään ja tiuskasi mulle että enkö tajua että se tulee tarkoituksella meille, se haluaa että me ei saada olla kaksistaan rauhassa.
Oltiin kotona ja mä en saanut unta, koska mr Urakoitsija vei kaikki tilat mun sängystä ja kuorsasi liikaa.. Hipsin alusvaatteisillani käytävälle ja keittiöön juomaan vettä.. Kun palasin, tämä tyyppi seisoi mun huoneen oven edessä eikä väistänyt, sanoi että mennään tuonne hänen huoneeseensa, koska haluaa keskustella. Mentiin sitten ja siinä kävi just niinku järkevä kuvittelis tuossa tilanteessa käyvän, mä en vaan halunnut pelätä pahinta.. Yritin rimpuilla sen otteesta ja kun välillä pääsin, yritin paeta huoneen reunoja pitkin vetäen kaikkia tavaroita hyllyiltä alas ja kun ovelle pääsy oli estetty, menin pöydän alle ja yritin sieltä potkia..
Lopulta olin niin väsynyt etten jaksanut enää taistella. Sanoin koko ajan, että nyt lopetat ja annat mun olla tai alan huutamaan ja äiti herää. Se naureskeli.. Että voi pientä, miten sä pelkäät noin... Jos sä tuut tänne hipsiin puolialasti niin kyllä mä tiedän mitä sä haluat..
Mitä voin tehdä kun huomattavasti itseäni isompi tyyppi raahaa mua pitkin lattiaa.. Ja kaikkea.. En voinut kun itkee hiljaa... Mutta ennen kuin mitään varsinaisesti edes tapahtui, mun tilaisuus vapauteen koitti ja otin jalat alleni niin helvetin nopeeta että!! Juoksin pois huoneesta äkkiä omaan huoneeseeni ja hyppäsin mr Urakoitsijan ja seinän väliin turvavyöhykkeelle...
Kaveri tuli ovelle ja sanoi mulle, että
nyt teit tosi typerästi............
Sanoin sille, että menisi siivoomaan sen huoneen sen näköseksi, että siellä ei ole tapahtunut mitään.
Seuraavana päivänä sitten kun mr Urakoitsija ja tää tyyppi poistuivat meiltä samalla kyydillä, pääsin juttelemaan äidin kanssa. Se sanoi mulle, että sillä tuli tosi kummallinen tunne siitä toisesta tyypistä, että se on jotenkin pelottava... Sanoin vaan että joo, onhan se vähän kummallinen..
En ikinä kertonut äidille.
Sinä kesänä en enää nähnyt tyyppiä vaikka hengasinkin mr Urakoitsijan kanssa..
Näin aikani painajaisia siitä tyypistä, sellaisia, että joku paha henki yritti kontrolloida minua ja lopulta unessa tajusin, että se on hän.. Ja viime yönä sitten pitkästä aikaa. Hän oli kiivennyt parvekkeelleni ja pääsi sisälle ja juoksin täällä ympäriinsä häntä pakoon, lopulta "lamaannuin" enkä pystynyt enää liikkua, koska hän teki minut liikkumattomaksi ajatuksen voimalla ja alkoi nauraa inhottavaa nauruaan..
Se soittelee aina välillä eri numeroista, mutta lyön luurin korvaan aina siinä vaiheessa kun tajuan äänestä kuka se on..