Tiigris
|
|
« Vastaus #5610 : 05.01.2009 11:35:05 » |
|
Huomenta! Kide, kun ei ollut kyse tupakasta varmaan, vaan siitä että halusin. Vaikea selittää, mutta sitä "halua" ei mikään lääke voi poistaa. Noh, uskon ehkä kuitenkin, että ei pikku repsahtaminen koko hommaa kaada, pitää vaan alottaa alusta........ Tänään oon jo rauhallisempi. No joo, kyllä se suuttuminen mun kohdalla on ainakin jotain aika silmitöntä, sitten kun satun oikeesti suuttumaan, enkä pysty enää käsittelemään asiaa huumorilla.. Kuvauksesi piti hyvin kutinsa. Suutun niin voimakkaasti, että onneks sen ei tarvitse tapahtua usein. Mutta nyt aurinko paistaa, tänään ei suututa.... Ei eilenkään varmaan suututtanut, tunsin vaan pimahtavani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #5611 : 05.01.2009 12:41:42 » |
|
sta... kuinka syvää on suuttumus? Tuossa muutamia katselleena, joskus ihmetyttää ja suuttumuksen syvyys, sitten kun oikein suuttuu Silmät leiskuu ja paljon pahaa suu sylkee... mutta kun homma on ohi, siitä ei puhuta ja taas paistaa aurinko... HUI Pahempaa kuin pässeil, jotka pitää paljon meteliä tyhjästäkin Kaksosilla on ihmeen pitkä pinna (vaikka ei kovin kärsivällinen luonne muuten olisikaan), mutta kun se menee, niin sitten on kaikki oksat poikki, pinottu, poltettu, heitetty ydinpommi sekaan ja vielä kustu päälle.
Minulla ainakin näin. Tosin en tiedä kuinka paljon minulla vaikuttaa tuohon ja , mutta ei varmaan ainakaan lieventävästi. :
MUOKS.
Niin, yleensä kyllä menee hyvin nopeasti ohi, tunnissa tai päivässä, mutta jos suuttumus on jotain hyvin perustavaa laatua, joka johtuu jostain perustavaa laatua olevasta asiasta, niin jos asianomaiset ovat hengissä vielä sen jälkeen, niin voi ottaa joitain kuukausia, jopa vuosia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009 12:46:02 kirjoittanut Sasha »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #5612 : 05.01.2009 13:51:26 » |
|
Heissan vain taasen... tää päikka on jo lounasravintolakin Tarjolla ois porkkana, mendariini ananas salaattia Hp-soosilla ja leipiä Kiitos muuten eppana - tyhjä kolisee paremmin... ja Sasha hyvistä nauruista jopa tuo ukko tuossa hymähteli kuvaukselle... Niin, onhan tuon vaikutus aika suuri siihen, kuinka tehokkaasti suututaan ja varmasti juuri siinä, kuinka se näytetään muille. Tuo miedän tytteli on ja näkyy kyllä sellaisena jupinana ja poistumisena paikalta. Kauan jaksaa kyllä sitten jupinaansa pitää ja jos käy niin, että hermot kärvähtää neidillä todella, se on nopea ja tuhoisa verbaalinen hyökkäys... siinä jää toinen suu auki katsoon, että mikä osui Ja totta, ne kaksoset jotka miekin tiedän ovat aika levottomia toisaalta, mutta pinna on pitkä kaikilla Ja meillä tyhjillä ämpäreillä on pinna valmiiks tulitikkuina, siellä ämpärin pohjalla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5613 : 05.01.2009 14:53:17 » |
|
Ja sitten kun on vielä niin sellanen äkkipikanen nopee suutahtaminen ja samantien leppyminen on aika yleistä.... Tosin en koe että olisin silloin suuttunut, ihmiset vaan joskus kysyy multa että miks huudan tai onko pakko korottaa ääntään... Ja en itse ees tiedosta sitä.. Se on mulle ihan eri asia kun oikee suuttuminen. Jos mä olen kotona kotona tai mulla on mies, niin huudan kyllä joka päivä. ( ) Mutta se toimii toisinkin päin, volyymi nousee aina kun on joku mikä tahansa tunne, innostus vaikka.. Mutta tällainen oon vain lähimmille, kaikki muut varmaankin pitää mua jonain ööh ikirauhallisena viilipyttynä. Jos joku on v-ttuuntunut tai raivoaa mulle, niin voin ihan rauhassa kuunnella sitä menemättä siihen mukaan, usein saan ihmiset rauhottumaan.. Koska ymmärrän niin hyvin, mitä niiden impulsiivisten tunteenpurkauksien takana on, eli ei välttämättä yhtään mitään.. Nyt kyllä maistuis ruoka, mikä tahansa muu kun noi peruskamat tuolla kaapissa.. Mutta tänään olen iloinen, koska vihdoinkin... Oon laihtunut 3kg!! Vielä 5kg pois niin oon kuin ennen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5614 : 05.01.2009 17:07:24 » |
|
kuljin ihmisjoukkojen läpi eikä kukaan näyttänyt sexyltä.. huolestuttavaa? allaoleva viittaa korkeintaan.. mihin? sapattivuoteen? bisneksiin? niin.. ehkä menin liian nopeasti.. ja tuli taas ajatus että matkusta jonnekin todella.. en nyt sano Siperiaan.. mutta.. no okei.. vähän myöhemmin.. mutta oikeastaan ehken ole niin tärkeä, etten voisi olla pelistä hetken pois. peli on kyllä siellä kun palaan. ja vaikka pelini koskettaisi muita, pelaamme ennen kaikkea itsellemme.. jaa. kannatti mennä yhteen international chattiin, sieltäpä tupsahti yllättäen viesti komeelta henkiseltä mieheltä.. heh.. antaa vuoden johdatella.. hieman kravun näköinen.. tai se on toi siilitukkaisuus.. hänen yks imagensa: http://i228.photobucket.com/albums/ee48/clemento_album/love/animated.gifYour Horoscope - Today, January 5, 2009 Whether you willingly partake or not, you will most certainly play a key role in the action that is taking place. There will be times in which you feel like the pivotal player whose decision or physical movement will decide the fate of the entire game. This is a time when you must close your eyes, take a deep breath, and find the answer from your heart. Don't look to others for support, because they will have their own agendas and biases about what you should do. Only you know what is best.ja sitten Siperian matkaopas http://wikitravel.org/en/Siberia
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.01.2009 18:19:19 kirjoittanut ^^Celaeno^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5615 : 05.01.2009 19:40:27 » |
|
Voi pyhä jysäys, tiiättekö miten mieltä avartavaa on lukee omaa päiväkirjaansa ikävuosilta 13-16v? Minä 14v kirjoittaa: "Oli viimeinen päivä. Kuu hohti himmeänä mustaakin tummemmalla taivaalla. Tähdet olivat jo sammuneet. Sinä et enää rakastanut. En tuntenut kehossani enää muutakuin sen, miten rakkauden viimeiset rippeet vihloivat ja kirvelivät sydämessä." Tsiissus.. Mä olin synkkä runosielu jo silloin.............. "en oo pitkään aikaan kirjottanu mitään mutta kun tää elämä on p*ska" "lintsasin kaks päivää koulusta eikä äiti tajua sitä, kun juoksin bussipysäkiltä metsään, kiersin sieltä autiotalolle ja tulin kotiin sillon kun linkka meni ohi... V*** oon säälittävä nero" Tällaset synkiökirjat pitäis vaan tuikata tuleen, mutta tavallaan nautin siitä, että näen etten enää angstaa ihan näin vahvasti.... Noh tää ei ole pelkkää synkistelyä ujoudesta tai kiusaamisesta. Täällä on myös painontarkkailua ja kuvauksia siitä, kuka jätkä on puhunut mulle koulussa. Ja kuvaukset ryyppyreissuista, kuka haki mulle mitä juomaa ja oksensinko vai enkö. Laskin että tän kirjan sivuilla oon ollut ihastunut 9 eri jätkään ja "seurustellu" 4 kanssa.... Hihiiiiii............ Ehkä eniten nauroin sille että oon 13v.na kirjottanut "oon yrittänyt tässä parantaa elämänlaatua. onkohan kukaan ihminen täysin onnellinen? tuskin. isä sano mulle tänään että vaatteet on mun aatteet ja nauro niille sinisille nahkahousuille. äidin mielestä en sais laittaa niitä kouluun, mutta mä sanoin että kaikilla on sellaset, vaikka vaan yhellä mun lisäks on ja se on kyllä ihan horo." Ne housut!!!!!! Oli jotain järkyttävää!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #5616 : 05.01.2009 19:58:58 » |
|
Siniset nahkahousut??!! Siis missä päin maailmaa tällainen villitys oli ja mikä vuosiluku oli kyseessä? Mun nuoruusvuosina In-housut olivat Levikset ja bootsit jossain vaiheessa tekivät tuloaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5617 : 05.01.2009 20:15:26 » |
|
Se olikin vuosi -99.... Niin, halusin kait olla hieman erilainen. Oli mulla sillon leviksiäkin muutamat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5618 : 05.01.2009 20:32:24 » |
|
Höh... Elwyn sun nuoruus kuulostaa lähes kadehdittavan tasaiselta.... Mä oon ollut oikee hormoni- ja angstihirviö. Mä oon kirjottanut jo seiskaluokalla sydäntäriipiviä rakkausrunoja ikäänkuin olisin tiennyt silloin kaiken rakkaudesta, kun oli hädin tuskin ees pussannut ketään.............. : "en antanut isää ilmi siitä, että se osti mulle ne siipperit. se raukka ois saanut äidiltä niin huudot. voi v**** mua ärsyttää, kun äiti on syntynyt joskus kivikaudella!" <--- (isä sai aina sympatiat ja äiti oli fossiili... ) "tapasin chatis yhen tyypin ja sit se anto mulle yhen numeron ja soitin siihen.. **** 13wee hämeenlinnast.. mut nyt sen 14wee isoveli pölli sen puhelimen, enkä mä tiiä kenen kaa textaan..tää on katastrofi. se pyys mua hämeenlinnaan mut en mä uskalla. sit textasin että se tulis tänne, nii se sano et liian pitkä matka. voi v**** tää on tuhoontuomittu juttu!!!!!" ^^ teeeiiinniiiiiixxxx... By the way, olen kaikki nää vuodet puhunut tuon tyypin kanssa puhelimessa ja 3v sitten tavattiin ekan kerran.... Aika jännä että kaikki alkoi chatista... Vaikka aina sanottiin että ei saa vaihtaa yhteystietoja chatissa, niin tein sitä koko ajan .... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #5619 : 05.01.2009 21:14:08 » |
|
Siniset nahkahousut ! ? Kuulostaa siltä, että josko meno olisi hyytynyt jo ennen auringon nousua, ja pakkanen puraissut pintaa myöten. Kun nuo sukkahousut jäivät jonnekkin pusikkoon. Sininen on muotiväri, ainakin jossainpäin!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #5620 : 05.01.2009 22:58:37 » |
|
Mistähän nää moodswingsit johtuu? Tai no kyllä mä tiedän, kolmen kirjaimen yhdistelmä, joka herättää pelonsekaisen kunnioituksen jokaisessa miehessä, jolla on edes jonkin verran itsesuojeluvaistoa... (ainakin MUN lähipiirissä) (parasta olla varautunut nenäliinapaketilla ja suklaalevyllä, olla valmis halaamaan tai lähtemään piiiiiiitkälle lenkille että nainen saa rauhaa....) Joo oiskin mies. No, halaan tyynyä. Oiiiiii rakas tyyynyni...... My dearest... Noniin!! Nyt loppu toi lääppiminen tai en nuku sulla ens yönä!!!!! Ostitko ees suklaata??!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #5621 : 06.01.2009 01:59:23 » |
|
Tigrix, ei tartte olla mies, riittää että on aikuinen nainen -> ei enää pms ja - TYYNY, tosiaan, ihmisen paras ystävä Hyvää yötä höpönassut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #5623 : 06.01.2009 09:40:13 » |
|
Samoilla unilinjoille olen Saturnalian kanssa myös mennyt tällä vkolla
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #5624 : 06.01.2009 12:23:21 » |
|
Tää on lomailu on karseeta, unirytmi siirtynyt pari tuntia lepikkoon koko perheellä, paluu arkeen voi olla vähintäänkin hyhmäinen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|