Tigrix, juu ei todella ole ollut helppoa. Mulla on ollut stressiä niin pitkään että olen kyllä kohta kelottunut ihan kunnolla.
Ei jaksais tätä hiillostusta enää yhtään. Mutta jälkisammutus on menossa ja uskon että kohta helpottaa, vaikka ilma voi hetken aikaa ollakin vielä savuinen niin kyllä se siitä kirkastuu. Pitää vain uskoa ja yrittää jaksaa. Olen oppinut todella paljon itsestäni viimeisen vuoden aikana ja voin sanoa, että kunhan tämä stressi on ohi, niin osaan todella arvostaa sellaista tasaista ja rauhallista elämää. Ilman suurta draamaa tai isoja stressin aiheita.
Voimia sinullekin, jollain tavalla koen että meillä on hyvin samanlaisia tunteita. Ne tunteet on tärkeitä, ja me ollaan tärkeitä. Sitä tässä kai juu opetellaan.
Saturnalia, voi että olen niin iloinen puolestasi.
Näen jo sieluni silmin että kyllä sinä sinne menet, vaikka nyt epäröit niin maailma imaisee sinut mukaansa. Anna mennä ja onnea matkaan!
Yllätys yllätys en saanut viime yönä millään unta ja jessus kun alko meneen silmissä sellanen kuvafilmi. Jotain ihan tuntemattomia ihmisiä, paikkoja, tilanteita... Jotka ei liittyny toisiinsa, hirveellä tahdilla.
Toi täysikuu herättää mussa jotain psyykkisiä kykyjä.
En tiedä oliko se selvänäköä ja näin vain maailmassa jotain paikkoja ja ihmisiä juuri sillä hetkellä vai oliko se edellisiä elämiäni vai mitä?? Tai sitten se on tää stressi ja väsymys ja alkaa vähän heittää päästä.
Tänä iltana aion lausua iltarukoukseni ajoissa ja toivoa, että saan nukuttua ensi yönä. Rauhallista, joskin täysikuun loisteista yötä tupaan!
ja olkaahan varovaisia sen alkomahoolin kanssa tällaisena iltana.