Huomenta tupahan
Tuosta caffe lattesta... saako laktoosittomana?
Ei, kun oikeasti... joku fiksumpi saa korjata, jos olen väärässä
mutta itse olen siinä luulossa ja mitä omaa karttaani tuossa olen katsellut ja sen kehittymistä (onko nyt sitten ap kartta oikea nimitys?), niin nyt on se aika kun muutos on ihan kulman takana. Ne jotka ovat tehneet muutoksen vaatimat ennakkovalmistelut omissa ympyröissään, voivat tuntea vain tuon jännän virittyneisyyden joka nousee ihmisten ärsyyntymisestä, kun "tarttis tehdä jotain" :
Itselläni ainakis oli minitulkinnassa, jotenkin niin että viimeistään nyt on aika toimia ja poistaa kaikki ne mitkä ei palvele tarkoitusta ja viimeistään nyt on tehtävä päätöksiä, jotta suunta lukittuu haluttuun suuntaan.
Negaatiot auktoriteettejen kautta, varsinkin sellaisten jotka käyttävät valtaa väärin ja negaatiot, ihan oman pahan käsittelemättömyydestä johtuen koetetaab kipata toisten tonteille, tulee nyt ottaa vakavasti ja tehdä selkeä raja-aita. Ei saa alistua, edes omalle mielihalulle jos se ei palvele tarkoitusta ja synnytä hyvää. Sisäiset asiat on helppoja, kun niistä puhutaan. Todeksi tekeminen vaikeaa ja varsinkin, jos siihen liittyy jokin ulkoisen muutos tarve.
Onnea vaan, meille kaikille kärvistelijöille... kevät tulee ja aiheuttaa aina vipinää
tänä vuonna tavallista enemmän :