Kengu, näytät keräilevän noita vesimerkkejä ympärilles aika kiitettävästi..
No toisaalta ei ihme kun kalat on neitsyen vastamerkki ja sitten sussa itsessäkin on vettä jonkin verran.
Mulla on tuosta eräästä tyypistä niin hyvä kutina.
Siitä kaksosesta nimittäin.
Kauris on kertakaikkiaan symppis ja syvällinen, mutta kaksonen on sosiaalinen ja niin välitön - sen luonteessa on kieltämättä paljon samaa kuin mussa. Kauris vaikuttaa liian takertuvaiselta, mutta kaksosesta en keksi hirveesti pahaa sanottavaa.. Ihme..
Muuta kuin ehkä se että se on aika tavallinen. Tosin se tykkää siitä että mä oon vähän erilainen.. Sillä on
:ssa ja
:ssa,
..
Aika hyvin että mun venus on sen kuumerkki ja sen aurinko ja venus on mun arinko, mars ja merkurius..
Noh, kiinnostavia miehiä näkyy olevan paljon maailmassa, toivottavasti tässä tarttuisi joku matkaankin,
en jaksa tätä että aina niitä tulee sitten 2-3 pyörimään yhtä aikaa jalkoihin. Mikähän siinäkin on? En tykkää tapailla montaa yhtä aikaa, vaikka olisi viatonta tutustumista. Sitten toinen soittaa kun ollaan toisen kanssa kahvilla ja mesessä ne hyökkää yhtä aikaa kimppuun. Eikä heti tutustumisen alussa halua sanoa "tapailen tässä sun lisäks kahta muutakin" koska se laskee tunnelmaa kuin lehmän häntä.. Tietenkin sen sitten sanon, jos jokin alkaa mennä vakavammaksi..