No hei *Kide*, minä ainakin olen huomannut poissaolosi!
Tervetuloa takasin!
Ette usko miten mä täällä hymyilen.. :
Johan mä oon tässä höpissyt muutamasta miehestä, mutta nyt tuli sellanen käänne, että mä sanoin niille muutamille täynnä varmuutta että anteeksi, mutta nyt ei kyllä kiinnosta sitten enempää,kiitos ja moro. Koska mun tajuntaani pamahti niin suurella voimalla eräs
mies, että mä vieläkin sulattelen onko tämä mahdollista.
Hän on niin hauska, hän itse nauraa paljon ja puhuu paljon ja mukavasti, ja minä en pysty olemaan nauramatta hänelle. Hänessä on tietynlaista syvällisyyttä, mutta karismaa häneen tuo se niin suuri aitous mikä ihmisestä vaan voi huokua..
Hän asuu maalla tässä melko lähellä ja haluaa pysyä maalla. Oli rakentanut omaksi ilokseen tuulivoimalankin pihapiiriin, koska tykkää rakennella. Kuulostaa tosi sellaiselta reippaalta ja energiseltä tyypiltä, joka tekee kaikkea suuren inspiraation vallassa, sellanen oman polun kulkija mutta ei mikään
liian kummallinen.. Sopivalla tavalla kyllä melko pimeä tyyppi..
Ja siis 3 vuotta mua vanhempi, että juuri hyvän ikäinenkin!
ja
hänellä saman asteen sisällä oinasta!
Eikä siinä vielä kaikki, yhden asteen päässä merkurius oinaassa!
Niin, ja tämä kaikki tapahtuu 1. huoneessa!
Toisekseen hänellä on populaa myös 7. huoneessa, sieltä löytyy
ja
... Lisäks mars vaa'assa 6. huoneen puolella...
Kuu hänellä jousimiehessä 8. huoneessa, venus kaloissa 12. huoneessa..
En voi olla sanomatta näin, meni syteen tai saveen, tähän tyyppiin mä haluan tutustua, enkä mä ole innostunut kenestäkään näin paljon
vuoteen. Miettikääpä sitä. Siinä mielessä siis, että ei olisi ollut jotain epäilyä tai ahdistusta mukana. Onko tää oikeesti tapahtumassa nyt, musta tuntuu että on, koska tää on just sitä kun menee jalat alta.
Mä en pompi ja hihittele täällä paniikissa. Mulla on tyyni olo. Mä oon löytänyt jonkun, joka sai mut unohtamaan kaikki muut heti. En ole kyllä ihan varma onko tämä totta, mutta sen näkee..
Mitä luulette... Onko tää totta?