Sivuja: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 6078509 kertaa)
0 jäsentä ja 29 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6030 : 22.02.2009 16:45:45 »

No hyvää päivää.  Cool

Mä en osaa päätellä mitään eilisien treffien perusteella, siis hauskaa oli, välillä unohtu kaikki muu, mutta välillä tuli niin kammottavia ujouskohtauksia että halusin vaan juosta karkuun..

Mä tykkään ja oon kiinnostunut, mutta pelkäänkö mä oikeesti niin paljon luottaa kehenkään yli sen tietyn rajan, että alan mieluummin epäröimään ja heitän hanskat tiskiin...?

No aika näyttää. Vaikuttaa ainakin kanssa kiinnostuneelta tuo oikku, joten eiköhän se jaksa odottaa vähän aikaa että saan mietittyä asioita, jos se tosissaan haluaa tutustua lisää. Ainakin se kovasti aamulla kirjotteli mesessä että häntä vähän jälkeen päin pelotti että joko mä oon deletoinut hänen kaikki yhteystietonsa.. Sanoin ettei oo syytä tollaseen huoleen ja mun piti toistaa tää lause kolme kertaa ennen kun se oikeesti uskoi sen. Ihme miten se voi olla noin epävarma, kun ei sillä mitään syytä siihen oo.  idiot2

tai siis no onhan sillä.. Mä saatan tehdä katoomistemput koska vaan.. Tai sanoo että moro tää oli tässä ja sen jälkeen musta ei enää kuule.. Taitaa aavistaa millanen mä oon.. Grin
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #6031 : 22.02.2009 19:09:28 »

Hei kaikille tupalaisille ja piipahtelijoille. smitten

Chandra on uudistunut niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. smitten
Tein päätösen tuossa ennen vuoden vaihdetta että nyt lähtee 10kg ja se on saavutettu nyt. Smiley
Ei nälkää,ei kidutusta,eikä vielä edes kunnon liikuntaa ja se meni kuin itsestään.
Olen ulkoisesti taas minä ja tunnen sen keveytenä kehossani ja yleisenä hyvänä olona.

Hei "Chandra"

Waude!
Sinähän olet kuin uudesti syntynyt.  angel

smittenElämänilo  smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6032 : 23.02.2009 09:54:07 »

Huoh.. menee hermot tän netin kans,ku otin eilen uusia kuvia niin niitä nyt sitten latailen facebookkiin ja tää romu lataa yhtä kuvaa suunnilleen 5 min  tickedoff  uglystupid2
Ärh!!
Noo.. hitaasti hyvä tulee vai mitä  Grin
Ei huvittais yhtään mennä töihin tänään ku muilla on hiihtoloma.. no otan evääks lempparia eli
pinaattikeittoa ja siihen kanamunia  Tongue  Kiss

Nukuin korkeintaan kaks tuntia viimeyönä mut ihme ja kumma ei väsytä juuri lainkaan  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6033 : 23.02.2009 11:21:42 »

jahas.. Kalaherra olis kenties tulossa taas kyläilemään tänään.. nyt näkyy tv:ki niin vois jonku leffan kattoo... En vaan tiiä huvittaako mun nähä sitä? idiot2
Tai siis... jotenki vammanen olo... jospa sitä työpäivän jälkeen olis iloisemmalla tuulella
niin ehkä sitten.
Olin kyllä vähä suunnitellu että linnottautuisin yksin sohvan nurkkaan illaks mässäämään suklaata ja sipsejä
ja manaamaan muutaman ihmisen h*ttoon mun elämästä.

Mut mun mieli kerkee muuttua sata kertaa päivässä  Cheesy
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6034 : 23.02.2009 16:22:05 »

smitten smitten

Ihanaa! Oon niin tyytyväinen mun työharjottelupaikkaan!!
Kyllä tää mielenterveyspuoli on näköjään niin paljon enemmän mun juttu kun somatiikan puoli, oh yes!
Miten huojentavaa tajuta tää homma nyt!

Kaikki on nyt hyvin, niin ihanaa että ei haittaa vaikka ostin laskiaispullia ja näköjään unohdin ne kassalle.. 2funny En suuttunut yhtään, aattelin vaan että maailmankaikkeus viestii näin ettei pulla oo hyväks.. Joo no eihän se ole!! Totta!  Wink Miten viisasta ohjausta kohti terveellisempiä elämäntapoja.. 2funny

Ja ja ja.. Kivaa.. Grin
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6035 : 24.02.2009 13:45:14 »

Paranemisia Elwyn  angel
Ikävä tauti ja voi kuulemma jäädä rutkuttaan suolistoon pitkäksi aikaa... ota heti kun pystyt, kunnon kuuri maitohappoja  Wink
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6036 : 24.02.2009 19:10:41 »

voi kiitos KIDE tuosta rutkuttaan sanasta  2funny sai hymyn huulille vaikka muuten onki ollu
niin perseestä koko päivä  tickedoff  knuppel2

No sain ainaki töissä lapsilta halauksia ja "oot kiva" kommentin  smitten  smitten

hih... se tais kyllä kuulua johonki niiden pullonpyöritystehtäviin.... Tosin yhdeltä lapselta sain sen maalaaman piirrustuksen jossa luki mun nimi ja siinä oli sydämen kuva jonka nuoli lävistää.. lapsien maalaamaat jutut on niin ihanan suloisia. aattelin laittaa sen johonki mun oveen piristämään vähä..

vitsi ku särkee päätä. Pitää lähtee kävelee kämppää kohti ja salkkarit seuraavaks ohjelmassa.

Pidän peukkuja ELWYN et saisit sen kämpän  angel
« Viimeksi muokattu: 24.02.2009 19:12:49 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6037 : 24.02.2009 20:09:52 »

onkos tässä mitään ideaa, no ei

Huhuu.. johan on väsy..

Mutta pitää kyllä sanoa että "mielisairaus" (herkkyys, jota ei pidetä normaalina?) ja älykkyys/poikkeuksellinen luovuus asuu kyllä usein samassa nupissa.

Onhan se niinkin, että toistuvat psykoosit tuhoavat aivosoluja + lääkkeet turruttavat, milloin pitkään sairastanut voi olla habitukseltaan kuin kehitysvammainen... Mutta siltikin, se luovuus. Se ajattelu. Se on niin mielenkiintoisaa.....

"toi yks kävelee nopeempaa - ehkä maapallo pyörii lujempaa sen alla - ei, kun se kävelee aina myötätuulessa ja me mennään vastatuuleen"
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6038 : 24.02.2009 20:11:11 »

oot jotenkin kaunis kengu.. kuin Kate Bush.. be well. jotain villiä jellonaa..
  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6039 : 24.02.2009 20:27:04 »

Minulla oli tänään hammaslääkäri ja ajatuksistani huolimatta sain kamalan paniikkikohtauksen hoidon aikana. Minut piti laittaa rauhoittumaan odotushuoneeseen yhden potilaan ajaksi, varsinkin kun puudutuskaan ei ottanut onnistuakseen (jokin ihme vastustuskyky sitä vastaan). Harmittaa, kun hampaat on semmoset, että tulee reikiä vaikka vaan katsoisi ruokaa ja sitten ne alkavat oireilla vasta siinä vaiheessa, kun pitäisi laittaa juurihoito.
Mutta kaikkein eniten harmittaa, miten kylmäkiskoisesti lääkäri ja hoitaja suhtautuivat meikäläisen pelkotilaan... Jos olisi ollut varaa yksityiselle olisin mennyt sinne.

Synttärien kunniaksi sitten uudestaan hammaslääkäriin. Toivottavasti nyt tajuavat tunkea sitä puudutusainetta ihan kunnolla ja odottaa puolituntia ennen poralla sorkkimista.
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #6040 : 24.02.2009 23:31:32 »

Hehhehheeee..  Grin

Jollakulla menee hyvinnnn..  :Smiley

Annan vinkkii: Se on sellane egoileva leijonaneiti, joka löys itelleen (ainakin vielä kaveripohjalla) leijonaherran, jonka kanssa se saa nauraa ja olla asioista samaa mieltä!  smitten

Ihanaa ku on joku jonka kans egoilla.. Haaaahhhhh..  :Smiley Mä niin rrrrrrakastan sitä tunnetta ku saan olla vaan paras ja toinen vaa nauraa, ei mitään estoja ja kaikki on vaan kultaa ja kunniaa!

I love my  leijona  life.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRÄYH !!  Grin Cheesy smitten
Hyvää yötä tupalaiset! smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6041 : 24.02.2009 23:58:19 »

Grin  Grin 

http://kni.prz.rzeszow.pl/~peu/likeu.swf

smitten
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6042 : 25.02.2009 00:07:06 »

coolsmiley

Ei kyllä viittis jos jaksais´   - -  onko se edes tarpeen?

idiot2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #6043 : 25.02.2009 09:33:02 »

Huomenta  smitten
Käännetääs toiste päin, kuulostaa kivemmalta  Wink Kotkansilmä...
Tarpeen on ja aina jaksaa, kun viitsii  Cheesy

voi kiitos KIDE tuosta rutkuttaan sanasta  2funny sai hymyn huulille vaikka muuten onki ollu
niin perseestä koko päivä  tickedoff  knuppel2
Aah... hienoa  smitten
Ps.siellähän se (p)rutkuttaa, jos on sillä päällä vatsataudin jälkeenkin  2funny mutta hienoa on se, että lasten suusta kuulee totuuden;
No sain ainaki töissä lapsilta halauksia ja "oot kiva" kommentin  smitten  smitten
...vaikka ois ollutkin pullonpyöritys juttu, sitä voi ummistaa silmänsä sellaiselta "pikku" seikalta  Cheesy

Kimo- ihana  Kiss Linkki lähti meilinäkin meneen, vaikka ystävänpäivä meni jo smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #6044 : 25.02.2009 12:12:51 »

Päivää tupaan.  Smiley

Täällähän on taas pulistu niin ettei mukana pysy. Niin ja mistä teillä noita miehiä aina riittää?  Shocked Kiss coolsmiley

Mulla on gradu oikoluettavana ja on niin jumalattoman tyhjä olo ettei tosikaan. Siis vaikka en varsinaisesti sitä ole vielä edes palauttanut.  Huh Se on enää hetken kysymys milloin valmistun. Tuntuu uskomattomalta.
Niin ja olen ihan poikki.

Elwyn, eikö sinulla mene se  jupiter 4.huoneessa. Varmasti auttaa tuossa asunto asiassa.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 1167
  Tulostusversio  

Siirry: