Sasha!
Kuule kun minä koen aivan samoin tuollaisen negatiivisuuden vaikutuksen itsessäni ja silloin on paras tosiaan vetäytyä irti hetkeksi omiin puuhiinsa.
Kaksi ensimmäistä päivää tässä pojan kanssa oli aika tuhraamista ja energiat valui johkin nilkkoihin.
Mietin siinä mitä tehdä asialle,kun sitä asuntoa ei nyt ihan päivässä saa.
Meillä on tepsinyt nyt se,että aamuisin piirrän reiki-symbolit käteen ja pyydän molemmille sitten sitä rauhaa ja tasapainoa.
Nyt on mennyt ihan hyvin,koska tiedän tämän ajan rajalliseksi ja tosiaan sitten väännän vaikka kakun,kun asunnon saa,vaikken niin tykkää leipoa.
Tämä on kuitenkin eri juttu kuin parisuhde,sillä siinä toimisin myös heti,jos mikään innoittava ei tepsisi.
Ja kaikilla meillä on huonot ajat,siinä olit oikeassa.
Pieni itsetutkiskelu aina välillä tekee hyvää,joten eiköhän se vaakakin taas piristy,kun saa tankata itseään ja ymmärtää silloin toisenkin halun vetäytyä pois.
Tiedän että osaat hoitaa nämä jutut,mutta kunhan tässä omaa toimintaani peilaan.
Siksi kait olenkin päätynyt siihen,että tosi ihana,tai ei mitään ja välimatkaa.
Reipasta lomailua Pariisin kevääseen!
Siellä kyllä energiat pysyvät koholla ja hyvää seuraa vielä.
Oletteko muuten huomanneet,että sitä tulee itsekin välillä valittaneeksi ystävilleen yhtä jos toistakin ja sitten onkin hiljaista jonkun aikaa,,,
Siis jos sellaista tyhjän päiväistä valitusta.
Kyllä sen itsessäni aika ajoin olen huomannut ja nyt pyrkinyt siihen,että olen omissa oloissani,jos olen pahalla päällä.
Täällä nyt joskus tulee tuuletettua,mutta se kai kuuluu asiaan.
Tuvalla ainakin on taulu seinässä,jossa lukee saa tuuletella!
Enkä itse ainakaan kärsi,jos jollain on murheita.Piikittely on eri asia.
Se on tahallista ja ikävää.